Inteligencja emocjonalna- prosze o pomoc:D

1. Data: 2003-05-01 06:42:13

Temat: Inteligencja emocjonalna- prosze o pomoc:D
Od: "cahreg ." <c...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam wszystkich
Mam pewien problem;-), musze napisać pewno prace na opierając się na
inteligencji emocjonalnej. Mam książke Golemana "Inteligencja emocjonalne"
jednak nie ma tam w jednym miejscu opisanego podziału inteligencji
emocjonalnej na kompetencje społeczne i kompetencje osobowe. Był bym bardzo
wdzięczny za pomoc.

1. Data: 2003-05-02 00:10:24

Temat: Re: Inteligencja emocjonalna- prosze o pomoc:D
Od: "przemek" <p...@k...com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> jednak nie ma tam w jednym miejscu opisanego podziału inteligencji
> emocjonalnej na kompetencje społeczne i kompetencje osobowe. Był bym

napisz, ze cos takiego nie istnieje, to termin zawierajacy juz w samej
nazwie
sprzecznosc, inteligencja->intelekt a emocje to calkiem inna funkcja, zeby
bylo smieszniej opozycyjna w stosunku do intelektu, emocje dzialaja
diametralnie
inaczej niz intelekt i sluza czemu innemu wiec nie moga miec wspolnych cech,
poza tym ze maja wspolne centrum - jazn.
byl kiedys taki czlowiek c.g.jung szkoda ze psychologia akademicka jeszcze
nie dojrzala do tego na co wpadl, bo zoszczedzila by ludzia czasu.

przemek

1. Data: 2003-05-03 07:38:26

Od: "Edward Robak" <e...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

cahreg . <c...@N...gazeta.pl> napisał(a):

> [...]
> jednak nie ma tam w jednym miejscu opisanego podziału inteligencji
> emocjonalnej na kompetencje społeczne i kompetencje osobowe. Był bym bardzo

przeczytaj tytuł książki Golemana "Inteligencja - emocjonalne"

rozdziel 'inteligencja' od 'intelekt'

załóż, że emocje oddziaływują na intelekt

A. (analiza) badaj reakcje na bodźce
1. reakcje JA
2. reakcje NIE-JA

B. zrób syntezę (własną)

PS. poczytaj też "przemek" - w temacie ;)

:-)
ksRobak

--
mierząc się z przeszkodą, człowiek poznaje siebie
problem jest pomostem między rzeczywistością a pracą umysłu

Dlaczego??
klamstwo
smutno mi:(
osobowość cyklotymiczna