Re: Czy powinnam wystąpić o rozwód?

From: "nina" <a...@t...pl>
Newsgroups: pl.soc.rodzina
Subject: Re: Czy powinnam wystąpić o rozwód?
Date: Fri, 02 Apr 2004 15:54:54 GMT

Moze rzeczywiscie problemy w pracy, lub kochanka sprawiaja,ze zachowuje sie
tak, a nie inaczej (dziecko z nieprawego loza wykluczam), ale to jeszcze nie
powod,zeby zaniedbywac dziecko i byc nieczulym na jego potrzeby.I nie
oczekuje, ze ten drugi, zostawi rodzine dla mnie.Te kwestie wyjasnilismy
sobie, takze jezeli decyduje sie na rozwod, to nie po to zeby byc z tym
drugim.Nigdy od niego nie wymagalam i nie bede wymagac zeby poswiecil
rodzine i dzieci dla mnie.
Pozdrawiam
Użytkownik "Rafal" <rafal_1970@WYWALTO_op.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> możliwość dojścia do jego spraw i poznania prawdy... u facetów jeśli nie
> wiadomo o co chodzi to często chodzi albo o pieniądze (praca, długi) albo
> seks (żona, kochanka), albo o jedno i drugie
>
> Rozwieść się ? hmm, najpierw spróbuj jednak dowiedzieć się "o co chodzi",
bo
> dla mnie jest to jednak nieco zagadkowe..
> Problem jest z "tym trzecim": Ja bym ten romans odseparował od kwestii
> rozwodu - bo piszesz że tamten ma rodzinę. Czy ocekujesz że on też
> sierozwiedzie i będziecie "w siódmym niebie" razem?? - IMHO naiwne z
Twojej