Czy pożyczyć pieniądze?

11. Data: 2003-10-28 21:19:11

Temat: Re: Czy pożyczyć pieniądze?
Od: "NelaBad" <m...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

<hanusia@[asio!]euler.matfiz.polsl.gliwice.pl>
> napisał

> Najlepiej SMSem.

Ha, właśnie - w pierwszej chwili na sarkazm mnie wzięło i chciałam
odpisać, czy przyjedzie osobiście /po pieniądze/, czy może przyśle sms-em
numer konta... Ale wzięłam prysznic, przemyślałam sprawę i doszłam do
wniosku, że na chleb tego nie potrzebuje /z tego co wiem, dom zbudował i go
urządza - sic!/... Mnie cała sytuacja bardzo zaskoczyła, ale to samo życie,
prawda? I zawsze trzeba się liczyć z tym, że ktoś nas poprosi o pożyczkę.
Przez chwilę naprawdę zastanawiałam się, czy pożyczyć /znałam Go jako bardzo
uczciwego człowieka - oczywiście to akurat mogło się zmienić/. Nie jestem
ani naiwna, ani lekkomyślna, po prostu odruch pomocy jest u mnie naturalny i
działa póki co w każdej sytuacji. Mogłabym Mu pożyczyć /nawet Mąż by to
chyba zrozumiał, a na pewno o tym by wiedział/, ale chyba tak naprawdę wcale
już tego nie chcę - uważam, że zachował się nieodpowiedzialnie ignorując
mnie wcześniej...Przykro mi chyba. Zastanawiałam się też nad tym, jak mógł
wogóle zwrócić się z tym akurat do mnie /kontakt raz na ruski rok i do tego
telefoniczny/; On się chyba nie zastanowił, co robi? No, jak widzicie już mi
przeszła "chwila dobroci", dzięki i papatki - Magnolia.

12. Data: 2003-10-28 21:36:12

Od: "NelaBad" <m...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Andrzej Poninski" <a...@g...pl.nospam> napisał w
wiadomości news:bnmgnp$8ck$1@news.polbox.pl...
> "NelaBad" <m...@p...com> wrote in message

> Chcesz "byłemu" pożyczać pieniądze zarobione przez męża?

Nadinterpretacja - to żaden "były", tylko znajomy, napisałam "rywal",
ale nawet i to za dużo - tak się wtedy tylko Mężowi wydawało, ale awersja,
czy też mała zazdrość /nieuzasadniona zresztą racjonalnie/ została do
dzisiaj :)
Magnolia.

13. Data: 2003-10-29 05:48:13

Od: "Sokrates" <d...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "NelaBad" <m...@p...com> napisał w wiadomości
> Mam dylemat - Czy
> zaryzykować "po starej znajomości"? Pozdrawiam - Magnolia.

Zdecydowanie nie pożyczać ani centa. Znajomy ma nóż na
gardle i na gwałt potrzebuje pieniądze. Sprawa zwrotu
pożyczki w obecnej chwili jest dla niego sprawą wtórną i nie
gwarantuje jej terminowego zwrotu.
Sokrates

14. Data: 2003-10-29 09:27:45

Temat: Troll...?
Od: Snajper <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

NelaBad wrote:

> Mam dylemat - znajomy zwrócił się do mnie o pożyczkę 3500 na okres
> miesiąca.

Czuje trolla, bo sytuacja jest na tyle oczywista, ze absolutnie nie
wiem, nad czym tu sie zastanawiac!

Oczywiscie, ze nie! Brak kontaktow, olanie w wakacje, prosba SMS'em.
Smiech na sali po prostu.

Sytuacja jest chora i IMO trzeba byc chorym, zeby pozyczyc kase
wlasnie w tym przypadku.

Pomijam juz fakt, ze w ogole pozyczanie kasy komukolwiek nie jest
najlepszym pomyslem... :-$

--
### Pozdrawiam
### Rafal SNAJPER Siwinski

15. Data: 2003-10-29 10:33:20

Temat: Re: Czy pożyczyć pieniądze? - rzuć chlebem
Od: "S.Stefanek" <s...@P...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Wspominam Go ciepło i sympatycznie, mamy dzieci w tym samym wieku. Nie

Może się wstydzi zadzwonić? Zadzwoń do niego i jesli możesz to pożycz (jeśli
cię stać by pieniądze stracić - bo ryzyko jest zawsze).
Może człowiekowi życie uratujesz. Jeśli będziesz rzucać ludziom chleb to
chleb będzie wracał, jak rzucisz kamieniem ....
Trochę dobrej woli i solidarności ludzkiej nikomu jeszcze nie zaszkodziło. A
w małżeństwie pieniądze są wspólne.

Stefan

16. Data: 2003-10-29 10:37:15

Temat: Re: Czy pożyczyć pieniądze? - bezdomnym hotel
Od: "S.Stefanek" <s...@P...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie pożyczyłbym. Od tego są banki.
>
> puchaty

Potrzebujących przyjaciół odsyłaj do banków, a jak spotkasz bezdomnego to
poleć mu hotel bo po to są.

Stefan

17. Data: 2003-10-29 11:10:10

Od: "Dunia" <d...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

S.Stefanek wrote:

>Potrzebujących przyjaciół odsyłaj do banków,

PRZYJACIOL. Czy naprawde sadzisz, ze znajomy, o ktorym pisala Nela, to jej
_przyjaciel_ ? W takim razie nasze definicje przyjazni musza sie bardzo roznic.

>a jak spotkasz bezdomnego to
>poleć mu hotel bo po to są.

Hotel to moze nie, ale schronisko dla bezdomnych - czemu nie ?
Jakbym miala kazdego bezdomnego lokowac u siebie w domu, to najprawdopodobniej
w szybkim tempie sama stalabym sie bezdomna :-\

Dunia
archiwum i przeszukiwanie newsów
http://www.polnews.pl

18. Data: 2003-10-29 11:31:17

Od: "S.Stefanek" <s...@P...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> PRZYJACIOL. Czy naprawde sadzisz, ze znajomy, o ktorym pisala Nela, to jej
> _przyjaciel_ ? W takim razie nasze definicje przyjazni musza sie bardzo
roznic.

Myślę, że trafnie odczytuję twoje podejscie do ludzi. Jak Kali chce pożyczyć
to przyjaciel, ale jak od Kalego to NIE-przyjaciel. Smutne. Bogu dzięki nie
wszycy są tacy.

Stefan

19. Data: 2003-10-29 11:43:35

Od: "Dunia" <d...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

S.Stefanek wrote:

>Myślę, że trafnie odczytuję twoje podejscie do ludzi.

Zle odczytujesz.

>Jak Kali chce pożyczyć
>to przyjaciel, ale jak od Kalego to NIE-przyjaciel.

Nie pozyczam pieniedzy od znajomych - jesli juz naprawde trzeba, to od tego
jest bank i karta kredytowa, slyszales juz o takich wynalazkach ?

>Smutne. Bogu dzięki nie
>wszycy są tacy.

No. Niektorzy sa tacy jak Ty.

20. Data: 2003-10-29 12:06:36

Od: Jakub Słocki <j...@s...net.nospam> szukaj wiadomości tego autora

In article <bno8gs$pqp$1@nemesis.news.tpi.pl>,
s...@P...onet.pl says...
> [...]
> to przyjaciel, ale jak od Kalego to NIE-przyjaciel. Smutne. Bogu dzięki nie

Smutny jestes Ty ze swoim widzeniem swiata.
Jak doszedles do tego bzdurnego wniosku?

Mysle ze sie mylisz, nie po raz pierwszy zreszta.

--
K.
Support bacteria -- it's the only culture some people have!

NIESPRAWIEDLIWI NAUCZYCIELE
nawilżacz powietrza -jaki?
Toksyczne molestowanie
prawo pracy-zasilek?