Czy pożyczyć pieniądze?

61. Data: 2003-10-30 11:05:59

Temat: Re: Czy pożyczyć pieniądze? WIE ale nie do końca?
Od: "=sve@na=" <sveana_antyspam@hotmail_smiercspamerom.com> szukaj wiadomości tego autora

"S.Stefanek" <s...@p...onet.pl> skrev i meddelandet
news:bnqr6h$paj$1@nemesis.news.tpi.pl...

> swiadkow...

> Polecam
> http://wiem.onet.pl/wiem/003540.html

I co tym chcesz udowodnic? Ze istnieja notariusze? Czy ze umowy ustne sa
trudne do udowodnienia bez notariusza? Nie mam nic przeciwko pozyczaniu
pieniedzy, ale chce miec pewnosc, ze do mnie wroca, dlatego chce miec dowod
takowej pozyczki. Ty, jak rozumiem, masz forsy jak lodu i rozdawanie na
prawo i lewo jest twoim hobby.

A.

62. Data: 2003-10-30 11:08:01

Temat: Re: Czy pożyczyć pieniądze? - Czy ona jest T
Od: "S.Stefanek" <s...@P...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Caly twoj problem polega na tym, ze nie rozumiesz nic i zrozumiec nie
jestes
> w stanie.
>
> A.

Wręcz przeciwnie. Piszesz jasno. Przyjaciól traktujesz jak bank petentów.
Rozmumiem twoje postępowanie, ale się znim nie zgadzam.
Byłoby ci łatwiej jakbym zareagował na twoje oblegi i oddał z nawiązką?
Sorry, mnie wychowano w szacunku dla interlokutora.
Tu możesz spwrawdzić
http://wiem.onet.pl/wiem/fts.html?q=interlokutor&szu
kaj.x=26&szukaj.y=13 ,
że to nie to samo co troll, beton, głupek......, tylko dlatego że ma inne
zdanie.

Stefanek

63. Data: 2003-10-30 11:14:37

Od: "=sve@na=" <sveana_antyspam@hotmail_smiercspamerom.com> szukaj wiadomości tego autora

news:bnqrf0$8u9> > >> Wręcz przeciwnie. Piszesz jasno. Przyjaciól traktujesz

Niestety, nic nie rozumiesz. Plonk.
A.

64. Data: 2003-10-30 11:23:06

Temat: Re: Czy pożyczyć pieniądze? - svena bądź lepszym człowiekiem
Od: "S.Stefanek" <s...@P...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Niestety, nic nie rozumiesz. Plonk.
> A.

Plonk bez epitetu? Nawet trola? To nie w twoim dotychczasowym stylu.
Z tego co widzę, jednak cię czegoś nauczyłem. Oby tak dalej

Stefanek

65. Data: 2003-10-30 11:47:31

Od: "=sve@na=" <s...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

Niech sobie zainteresowani zajrza, kim naprawde jest stefaniatko, i jakie
obludne do tego ROTFL

http://tinylink.com/?liFRp3o3OZ

66. Data: 2003-10-30 11:54:52

Od: "Dunia" <d...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

sveana wrote:

>Niech sobie zainteresowani zajrza, kim naprawde jest stefaniatko, i jakie
>obludne do tego ROTFL

Fakt. Awersja do bankow nie przeszkadza mu brylowac na grupie 'bankowej' ;))

Dunia
archiwum i przeszukiwanie newsów
http://www.polnews.pl

67. Data: 2003-10-30 16:48:18

Temat: Re: Czy pożyczyć pieniądze? - rzuć chlebem
Od: "NelaBad" <m...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dominika Widawska" <d...@m...szczecin.pl> napisał w
wiadomości news:3FA0C1EF.418DA0DE@man.szczecin.pl...

> Mam wrazenie, ze bardzo Ci zalezy na usprawiedliwieniu jego
> zachowania.

Nie, zapewniam Cię. Magnolia.

68. Data: 2003-10-30 16:53:56

Od: "NelaBad" <m...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "=sve@na=" <sveana_antyspam@hotmail_smiercspamerom.com> napisał w
wiadomości news:bnqi66$qgn$1@news.onet.pl...
> bo to troll...... albo tez jest on jej kochankiem i ona CHCE mu pozyczyc,
> tylko sie kryguje ;-)))))

Będziesz spać spokojnie, jak Ci napiszę, że się mylisz?! Magnolia.

69. Data: 2003-10-30 17:09:51

Od: "=sve@na=" <sveana_antyspam@hotmail_smiercspamerom.com> szukaj wiadomości tego autora

"NelaBad" <m...@p...com> skrev i meddelandet

> Będziesz spać spokojnie, jak Ci napiszę, że się mylisz?! Magnolia.

Niestety nie bede, bo mi niemowle nie daje ;-PPPPP

Anna

70. Data: 2003-10-30 20:39:32

Od: "NelaBad" <m...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "=sve@na=" <sveana_antyspam@hotmail_smiercspamerom.com> napisał w
wiadomości news:bnrgl4$p7r$1@news.onet.pl...
> "NelaBad" <m...@p...com> skrev i meddelandet

> Niestety nie bede, bo mi niemowle nie daje ;-PPPPP

A, bo niemowlę wyczuwa Twoje małe złośliwości, tak samo jak ja - i
pewnie też Mu się to nie podoba... Magnolia :)

NIESPRAWIEDLIWI NAUCZYCIELE
nawilżacz powietrza -jaki?
Toksyczne molestowanie
prawo pracy-zasilek?