Re: Czy pszyszłość jest zdeterminiowana?

From: "Pszemol" <P...@P...com>
Newsgroups: pl.soc.religia,pl.misc.paranauki,pl.sci.psychologia
Subject: Re: Czy pszyszłość jest zdeterminiowana?
Date: Tue, 9 Apr 2013 16:56:15 -0500

"Stokrotka" <o...@g...pl> wrote in message
news:51643876$0$26687$65785112@news.neostrada.pl...

> Wybrałam pszykład prosty, znany i żadko podważany.
> Pszykłady "osobiste" są łatwiejsze do podważenia, można po prostu
> drugiemu nie uwieżyć.
> Jednak wiele ludzi zna takie pszypadki, o pszewidywaniu czegoś
> "niepszewidywalnego", co na dodatek się spełniło.

Wiele ludzi nie umie zrozumieć instrukcji używania odkurzacza...
Co dla Ciebie wynika z argumentacji że wiele ludzi to czy tamto?

Dla mnie, widzisz, z faktu że wiele ludzi jest łatwowiernych
i niezainteresowanych konfrontacją z dowodami nie wynika
wiele poza tym, że ich relacje czy świadczenia niewiele są warte.