Czy sperma jest dobra na cere???

1. Data: 2000-06-23 09:46:38

Temat: Czy sperma jest dobra na cere???
Od: "Zbysio" <a...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Smaruje juz od dwoch tygodni ale na razie nie pomaga. O co chodzi?

2. Data: 2000-06-23 10:03:48

Temat: Odp: Czy sperma jest dobra na cere???
Od: "Wojtek" <w...@b...gnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Smaruje juz od dwoch tygodni ale na razie nie pomaga. O co chodzi?

Smaruj, smaruj. Bez smarowania nie ma... wygladania :))

3. Data: 2000-06-23 10:15:59

Temat: Re: Czy sperma jest dobra na cere???
Od: jaro pik <c...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Zbysio" <a...@p...fm> napisał / wrote:

> Smaruje juz od dwoch tygodni ale na razie nie pomaga. O co chodzi?

Bo to musi się smarować dziewczyna. Im to pomaga :))

Pozdr.
----jaro pik-----------

4. Data: 2000-06-23 10:27:10

Od: DrYazzgod <d...@i...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Zbysio wrote:

> Smaruje juz od dwoch tygodni ale na razie nie pomaga. O co chodzi ?

Blad w sztuce! Na pewno uzywasz wlasnej, a to moze nawet zaszkodzic.
Musisz postarac sie o "obca".

P.S. Ile bylbys gotow zaplacic za regularne dostarczanie ? Podaj cene
za 1 ml.

--
Dariusz Laskowski
Gdansk Wrzeszcz

5. Data: 2000-06-23 11:55:13

Od: Dariusz <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Zbysio wrote:

> Smaruje juz od dwoch tygodni ale na razie nie pomaga. O co chodzi?
Takie porady daja te panienki z tych swinskich pisemek.

6. Data: 2000-06-23 15:34:52

Od: "Adamus" <a...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zbysio napisał(a) w wiadomości: <3...@n...vogel.pl>...
>Smaruje juz od dwoch tygodni ale na razie nie pomaga. O co chodzi?

Bubel...

Adam B.

7. Data: 2000-06-24 07:27:22

Od: "Zbysio" <a...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> Blad w sztuce! Na pewno uzywasz wlasnej, a to moze nawet zaszkodzic.
> Musisz postarac sie o "obca".
wiem, pomyslalem juz o tym - bralem sperme od kolegow

> P.S. Ile bylbys gotow zaplacic za regularne dostarczanie ? Podaj cene
> za 1 ml.
ani grosza, kumple daja mi za darmo

8. Data: 2000-06-26 07:28:25

Od: "Master" <m...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Zbysio <a...@p...fm> schrieb im Beitrag <3...@n...vogel.pl>...

> wiem, pomyslalem juz o tym - bralem sperme od kolegow

Zmien droge podania na per rectum.

Medycyna niekonwecjonalna
HBIG
Szukam.