Czy to ciąża?

1. Data: 2010-02-20 15:27:16

Temat: Czy to ciąża?
Od: "TomX" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Brałam 3 miesiące tabletki antykonc. YAZ. Leczyłam sie na cyste. od 15
stycznia nie biore. podczas brania Yaz miałam w miare regularny okres. Po
odstawieniu tabletek nie dostałam jeszcze okresu. Kochałam sie z męzem
poczatkiem lutego. od tygodni mam ranne mdłosci i zawroty głowy i bół
brzucha jak na okres i jajników. Robiłam test ciązowy i wyszedł negatywny.
Czy można być w ciązy po odstawieniu pigułek nie majac okresu jeszcze po
ostawieniu?
Czy to może byc reakcja organizmu na odstawienie pigułek? Mieliście kiedys
cos podobnego?

2. Data: 2010-02-22 12:49:47

Temat: Re: Czy to ciąża?
Od: "karol" <k...@b...com> szukaj wiadomości tego autora

> Zrób test jeszcze raz - np. za tydzień.

testy maja 100% prawie skuteczność.
NIe jesteś

jk

3. Data: 2010-02-22 12:52:06

Od: "Magdulińska" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zrób test jeszcze raz - np. za tydzień.
Możesz być w ciąży - to nie jest wykluczone.

4. Data: 2010-02-22 13:11:14

Temat: Re: Czy to ci??a?
Od: "karol" <k...@b...com> szukaj wiadomości tego autora

> Nie ma pewności, czy jesteś, czy nie jesteś, a my nie wiemy, kiedy robiłaś
> pierwszy test - może był wykonany za wcześnie.....

no i żależy czy z menrzem kochała się dopochwowo (większa szansa) czy
oralnie (mniejsza). O innych sposobach nie chcę nawet milczeć

jk

5. Data: 2010-02-22 13:12:39

Od: Magdulińska <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

6. Data: 2010-02-22 22:02:41

Od: "Minotaur" <b...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

albo czy tylko patrzylas mu gleboko w oczy (jeszcze mniejsza) ... ;-)

7. Data: 2010-02-23 06:05:55

Od: "zetes" <s...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "karol" <k...@b...com> napisał w wiadomości

> testy maja 100% prawie skuteczność.
> NIe jesteś
>
> jk
"Prawie" robi różnicę :)
A poważnie, to spotyka się wyniki fałszywie dodatnie, a nie widziałem fałszywnie
ujemnego, chyba, że zrobiony został niezgodnie z instrukcją.
zs.

8. Data: 2010-02-23 07:29:27

Od: "karol" <k...@b...com> szukaj wiadomości tego autora

> A poważnie, to spotyka się wyniki fałszywie dodatnie, a nie widziałem
> fałszywnie ujemnego, chyba, że zrobiony został niezgodnie z instrukcją.

mam dokładnie te same doświadczenia

9. Data: 2010-02-24 14:28:13

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "karol" napisał:

> testy maja 100% prawie skuteczność.
> NIe jesteś

A na czym polega _skuteczność_ działania testu?

--
Pozdrawiam - Aicha

10. Data: 2010-02-24 14:55:31

Od: "p47" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> ostawieniu?
> Czy to może byc reakcja organizmu na odstawienie pigułek? Mieliście kiedys

My (chłopy) coś podobnego zdecydowanie nie MIELIŚMY. Ale może MIAŁY to
jakieś kobiety..
;-))

p47

Soczewki progresywne a oko bezsoczewkowe
ciśnienie
wycofany paracetamol?
dziwny bol zeba
dziwny atak