Czy to cos z sercem,, czy z plucami?

1. Data: 2010-04-20 07:39:49

Temat: Czy to cos z sercem,, czy z plucami?
Od: "Stefan" <f...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Ostetnio od kilku miesiecy [mam 62 lata i nigdy nie narezkalem na serce, nai na
pluca, ale prez okolo 10 lat w mlodosci palilem papierowy, a pozniej kilka lat
fajke] zdarza mi sie, ze ni z grucy ni z pietruchy nagle neizaleznie ode mnie
wystepuje zamiast normalengo wdechu cos jakby westchnienie. Taki gleboki
niekontrolowany wdech.
Nie moge tego z niczym skorelowac, bo zdarza mi sie to neizaleznie od tego czy
jestem zmeczony, czy niewyspany, czy tez nie, czy siedze bez ruchu, czy ide. Co
to moze byc? Zadnego bolu przy tym nie odczuwam, tylko takie mimowolne
pojedyncze westchniecie raz na kilka godzin, czasem raz na caly dzien. Rodzina
twierdzi, ze musze zazyac wiecej ruchu, ale ja sie boje, ze cos niedobrego
zaczyna robic sie z sercem, albo z plucami. Zanim zaczne zawracac glowe
lekarzom, chcialbym zapytac, moze ktos z grupowiczow mial podobne problemy, lub
o czyms takim slyszal. Prosze o kilka slow na ten temat.
Pozdrawiam Stefan

2. Data: 2010-04-20 22:40:49

Temat: Re: Czy to cos z sercem,, czy z plucami?
Od: "Papa5merf" <P...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Órzytkownik "Stefan" napisał:
> [...]
> problemy, lub
> o czyms takim slyszal. Prosze o kilka slow na ten temat.

to tylko moje gdybania więc nie sugeruj się:O)
wyglądami to jakby organizm czując niedotlenienie "czegoś" prubował nadrobić
głębokimi wdechami w celu większego nasycenia tlenem krwi, ale co może być
przyczyną niedotlenienia nie wiem, może masz gdzieś jakiś zator tetniczy czy
żylny?
ruch jest zawsze dobry, ale nie mam pojęcia czy w przypadku gdyby ten zator
był w mięśniu serca?

3. Data: 2010-04-21 10:32:27

Od: skalski <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 21 Kwi, 00:40, "Papa5merf" <P...@p...pl> wrote:

> to tylko moje gdybania więc nie sugeruj się:O)
> wyglądami to jakby organizm czując niedotlenienie "czegoś" prubował nadrobić
> głębokimi wdechami w celu większego nasycenia tlenem krwi,

wreszcie zaczynasz uzywac mozgu i gadac ludzkim glosem ;)

4. Data: 2010-04-21 22:56:08

Od: "Feromon" <f...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Stefan" <f...@o...eu> napisał w wiadomości
> [...]
> problemy, lub
> o czyms takim slyszal. Prosze o kilka slow na ten temat.

A dlaczego nie szukasz odpowiedzi u lekarzy , tylko u pseudoznachorów
internetowych?
Jako elektryk ;)) sugeruję holter EKG i zmianę lekarza rodzinnego na
jakiegoś inteligentniejszego
od Ciebie...

Feromon

5. Data: 2010-04-22 10:00:11

Od: "Iwona_s" <i...@T...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> mnie
> wystepuje zamiast normalengo wdechu cos jakby westchnienie. Taki gleboki
[...]

Obstawiałabym serce. Kiedy ostatnio robiłeś EKG? Może warto sobie zrobić?

Iwona

6. Data: 2010-04-22 11:52:31

Od: "(pj)" <j...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-04-22 12:00, Iwona_s pisze:
> [...]
>
> Obstawiałabym serce. Kiedy ostatnio robiłeś EKG? Może warto sobie zrobić?

EKG to wykrywa zawał ... w trakcie jego TRWANIA :-[ - jedno z
najbardziej archaicznych, bezsensownych i nic niedających badań.

Jeśli już to od echa serca zacząć.

--
pozdr
pj

7. Data: 2010-04-22 21:38:51

Od: Jan Kowalski <k...@...polski.pl> szukaj wiadomości tego autora

(pj) wrote:

> EKG to wykrywa zawał ... w trakcie jego TRWANIA :-[ - jedno z
> najbardziej archaicznych, bezsensownych i nic niedających badań.
>
> Jeśli już to od echa serca zacząć.

A kto ci tak powiedział?

8. Data: 2010-04-23 10:50:44

Od: "(pj)" <j...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-04-22 23:38, Jan Kowalski pisze:

> A kto ci tak powiedział?

ten, kto mógł o tym coś powiedzieć już nie żyje... :-(

--
pozdr
pj

9. Data: 2010-04-23 21:00:25

Od: "Me(L)Isa" <j...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-04-20 09:39, Stefan pisze:
> [...]
> wystepuje zamiast normalengo wdechu cos jakby westchnienie. Taki gleboki

A to już westchnąć sobie nie wolno jak się człowiek zakocha na
wiosnę?;-) Tylko zaraz jakiejś choroby upatrywać? Zażywaj więcej
uśmiechu, radości optymizmu, spacerów, pij melisę i wzdychaj do woli.
:-)
Melisa

10. Data: 2010-04-24 19:55:55

Od: "Stokrotka" <o...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A dlaczego nie szukasz odpowiedzi u lekarzy..?
Nie truj.

Ból mięsnia udowego
dłutowanie
Prosba o rozszyfrowanie wyniku RTG
Soczewki kontaktowe - czy można wziąć takie o innych parametrach?
dieta a alergia na pyłki