Data: 2004-06-15 22:10:54
Temat: Re: Czy to dobry okulista?....
Od: "KULTART" <KULTART(FUCK_SPAM)@wp.pl>
Pokaż wszystkie nagłówki
Użytkownik "Lech Trzeciak" <l...@R...pl> napisał
> To chyba nie jest przypadek do rozważania kwestii zaufania, tylko
> najnormalniejszy w świecie przypadek lekceważenia potrzeb klienta. Jak
> idziesz do restauracji, to nie tylko liczysz na smaczny posiłek, ale
> oczekujesz także, że kelner zjawi się możliwie szybko, poświęci ci
> trochę swojego bezcennego ;-) czasu, a zamówione jedzenie pojawi się,
> zanim żołądek przyschnie ci do kręgosłupa. Nie ma to żadnego związku z
> jakością podawanych w tej restauracji dań. Co najwyżej czasem można
> stwierdzić, że potrawy te były tak smaczne, że warto wycierpieć
> aroganckiego kelnera i ślamazarnego kucharza, ale to się bardzo rzadko
> zdarza. Aroganckiego kelnera i ślamazarnego kucharza nie pozywa się
> jednak do sądu, a po prostu unika restauracji, w której pracują. Wtedy
> restauracja plajtuje, a kelner i kucharz ... znajdują pracę w innej
> restauracji ;-)
>
Owszem obsługa klienta ważna, ale sprawą pierszorzędną jest dla mnie sprawa
okularów i czy właściwie mi ta Pani je przepisała.Tyle
--
West McLaren Mercedes
|