Re: Czy to dobry znak.

From: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.soc.rodzina
Subject: Re: Czy to dobry znak.
Date: Fri, 28 Jan 2005 09:58:32 -0600
Sender: i...@p...onet.pl@adsl-64-108-202-73.dsl.chcgil.ameritech.net

"medea" <e...@p...fm> wrote in message news:ctdefa$157$1@phone.provider.pl...

> Zakładam, że w ciągu tych 24 godzin także śpią. Zostaje więc około 14 godzin
podzielonych na 2, bo część z tego jest w sobotę,
> część w niedzielne przedpołudnie. Ten czas wg mnie można inaczej spożytkować.
Oczywiście przy założeniu, że spotykają się, by
> _ze_sobą_ pobyć, a nie odwalić widzenie.

czy wy czasami nie przesadzacie??? skad wiesz ile
czasu spedzaja razem a ile nie, bo syn siedzi
na kopmie. poza tym co zlego widzisz w tym, ze
u ojca siadzie przy kompie? w domu razem z rodzicami
tez by siedzial, niech ma wiec jakas tez "normalnosc"
u taty a nie "musze koniecznie cos zrobic bo
go widze raz na tydzien". iles mozna chodzic
do zoo, parku, wspolnie ogladac tv? czy wasze dzieci
to z wami robia??? maja swoje zycie i min jest
to w "naszych" czasach komputer, niech ma wiec
"normalnosc" z tata. siedzenie nad kompem kiedy
tata np kreci sie za plecami tez moze byc
dobre dla tegoz mlodego czlowieka.

iwon(k)a