Czy to jest jeszcze grupa dotycząca psychologii?

111. Data: 2020-06-28 20:34:33

Temat: Re: Czy to jest jeszcze grupa dotycząca psychologii ?
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

gazebo <g...@j...com> wrote:

> o jeju, kocham twoj chrzescijanizm, dobrze cie wychowalem Ja Bog

Bóg cię kocha wszystkich jabogów, nie martw się.

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

112. Data: 2020-06-28 21:00:41

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 28/06/2020 o 19:34, XL pisze:

> Bóg cię kocha wszystkich jabogów, nie martw się.

Książka i możliwość czytania to jeden z największych cudów ludzkiej
cywilizacji.

--
gazebo

113. Data: 2020-06-28 23:10:35

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

gazebo <g...@j...com> wrote:

> Książka i możliwość czytania to jeden z największych cudów ludzkiej
> cywilizacji.

Niom. Siadaj i pisz. Bo to, co do tej pory, to jakiś bełkot na serwetkach.
Znudziłeś mnie już do cna.
Ale Bóg cię wciąż kocha. To pisz.

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

114. Data: 2020-06-29 06:43:42

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 28/06/2020 o 22:10, XL pisze:

> Niom. Siadaj i pisz. Bo to, co do tej pory, to jakiś bełkot na serwetkach.
> Znudziłeś mnie już do cna.
> Ale Bóg cię wciąż kocha. To pisz.

twojego uwielbienia do Mnie nic nie zmieni, wiesz, ze cie Doswiadczam

--
gazebo

115. Data: 2020-06-29 19:28:56

Od: Sylvio Balconetti <s...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

Am 24.06.20 um 16:26 schrieb z...@g...com:
> Bo wszystkie tematy to straszne pierdolenie trolli które z psychologia nie ma nic
wspólnego. Może z psychiatrią. A ja mam pytanie dotyczące psychologii.

Ciekawie zaczales, kolego, ale wyszlo jak wyszlo, albo raczej zeszlo -
na wyzwiska, wycieczki anatomiczno-fizjologiczne itp. Tak to niestety
jest w polskojezycznych grupach i forach. Na poczatku idzie na temat,
pozniej wolne skojarzenia.
Bylem tydzien w swiecie i nie sledzilem wydarzen, wiec teraz moge cos
dorzucic.
Grupe psp odkrylem przed laty i z ciekawoscia cos czytalem. Uczestnicy
dzielili sie doswiadczeniami z psychotropami, paru opisywalo zycie w
zakladach zamknietych, jakis chlopina pisal apele do swiata. Minely lata
i grupa sie zmienila. Pacjenci psychiatryczni odeszli w sina dal, a na
ich miejsce przyszlo paru zaburzonych, wariat i rozne homeless minds,
ktorzy nie znalezli sobie miejsca w innych grupach.
Zgadza sie, ze w grupach mamy osoby - delikatnie mowiac - niezbyt
inteligentne, wariatow, chamow i tych na sluzbie. Nie ma sensu
dialogowac z kims, kto ma deficyty intelektualne. Rowniez szkoda czasu
na dyskusje z majaczacymi o masztach 5G (beda jeszcze 6G!), plaskiej lub
pustej Ziemi, madrosciach inz. Zieby, niejakiego Lazariewa od karmy itd.
Z chamami rzucajacymi obelgami i blotem, uzywajacymi argumentow ad
personam, poslugujacymi sie jakas grypsera nizin spolecznych,
zmieniajacymi temat dyskusji tez nie ma sensu. Gerontagogika, czyli
edukacja seniorow to tez slepa uliczka. Mozna oczywiscie probowac metod
behawioralnych - rzucac pieskowi (Pawlowa) jakies ochlapy, rozne plusy i
stworzenie dostanie slowotoku. Ale po co?
Na idiotow, wariatow i chamow mam wynalazek thunderbirda - filtr.
Polecam to szanownemu koledze. Nie bedzie trzeba przedzierac sie przez
rozne trollowskie "madrosci".
--
Wodan akbar und Alaaf Aleikum!

/\_/\
( o o )
==_Y_==
`-'

saluto
SB dr angelologii apokryficznej

https://pokazywarka.pl/ibq71l/
????????????????
New Godwin's law: "as an online discussion grows longer, the probability
of a comparison involving Nazis or Hitler, Jew, Black or Muslim, Bill
Gates or Xi Jinping, Merkel or Macron approaches 1".

116. Data: 2020-06-29 19:51:18

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Sylvio Balconetti
> Na idiotow, wariatow i chamow mam wynalazek thunderbirda - filtr.
> Polecam to szanownemu koledze.

Polecasz ,,szanownemu koledze" samobójstwo. On nie po to tu tak uparcie
tkwi, aby z kimkolwiek o czymkolwiek rozmawiać - a doradzanie mu filtra na
samego siebie jest takie... nielitościwe z twojej strony :}
--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

117. Data: 2020-06-29 19:56:27

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 29/06/2020 o 18:51, XL pisze:
> [...]
> tkwi, aby z kimkolwiek o czymkolwiek rozmawiać - a doradzanie mu filtra na
> samego siebie jest takie... nielitościwe z twojej strony :}

ile magisterium na tobie to poszlo

--
gazebo

118. Data: 2020-06-29 21:02:11

Od: z...@g...com szukaj wiadomości tego autora

Balconetti. Filtrowanie nic nie da. To jak filtrowanie kawy do której ktoś napluł.

119. Data: 2020-06-29 23:52:56

Od: Sylvio Balconetti <s...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

Am 29.06.20 um 21:02 schrieb z...@g...com:
> Balconetti. Filtrowanie nic nie da. To jak filtrowanie kawy do której ktoś napluł.

No coz, roznie mozna na to patrzec, ale co robic, jesli z kims
dyskutujesz, a tu ktos wtraca sie z jakimis idiotycznymi uwagami, albo
kieruje watek w inna strone lub atakuje dyskutujacych?
Co do sporow z trollami, to w pewnym stopniu dowartosciowujesz ich, a i
tak nie przekonasz. Wygrac mozesz, jesli skuteczniej ich wysmiejesz lub
nawyzywasz. Ale czy o to chodzi?

Moje podejscie do filtrowania to taka moja prywatna klauzula sumienia -
szkoda czasu na dysputy z durniami, wariatami i chamami. A patrzac z
innej strony, to jak izolowanie zarazonych Sars-CoV-2. Chorzy moga
zakazic cie wirusem, a grupowi psychole wciagnac cie w niekonczace sie
pseudodyskusje, w bijatyki w piaskownicy lub podworku.

Czyli >Nie spieraj się z idiotą, ktoś patrzący z boku mógłby was
pomylić.< (Daniel Boorstin)

120. Data: 2020-06-30 00:02:02

Od: z...@g...com szukaj wiadomości tego autora

Problem w tym, że to już nie ma dyskusji. Każda próba kończy się ujadaniem. Sam
zaczynam odzywać się w ten sposób bo to jedyny język jakim tu można jeszcze
rozmawiać. Czyli lepiej opuścić to miejsce niż dać się dalej degenerować. Tym
niemniej dobrze, że są jeszcze użytkownicy forum którzy są w stanie kultywować
normalną dyskusję i ciekawość tego co drogi człowiek ma do powiedzenia. Szkoda tylko
że to głos ginący na puszczy.

Piotrusi do sztambucha...!
Szesciu czarnych...
Rasizm jest czarny.