Czy to jest jeszcze grupa dotycząca psychologii?

41. Data: 2020-06-26 13:26:14

Temat: Re: Czy to jest jeszcze grupa dotycząca psychologii ?
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<z...@g...com> wrote:
> O, widzę że chamskie przekwitające grubasy mają tu silne wsparcie :)

Widać przekwitanie i bycie grubasem to nie jest kryterium wartości, tak że
jest i dla ciebie nadzieja - staraj się, to i ciebie poprą (nawet gdy już
przekwitniesz i opona ci opadnie poniżej pasa).

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

42. Data: 2020-06-26 14:17:30

Od: z...@g...com szukaj wiadomości tego autora

Na razie to potrafisz tylko odbijać piłeczkę. Za głupia jesteś żeby samemu coś
wymyśleć? A tak wogóle to wypierdalaj z mojego wątku.

43. Data: 2020-06-26 16:06:35

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<z...@g...com> wrote:
> Na razie to potrafisz tylko odbijać piłeczkę. Za głupia jesteś żeby
> samemu coś wymyśleć? A tak wogóle to wypierdalaj z mojego wątku.

Chłoptasiu, ,,Twój wątek" masz w WC. Tam prawo własności i wyłączności masz
zapewnione wszelkimi możliwymi przepisami.

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

44. Data: 2020-06-26 16:18:02

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

Chłoptasiu, ,,Twój wątek" masz w WC. Tam prawo własności i wyłączności masz
zapewnione wszelkimi możliwymi przepisami
---
KOlejny frustrat napalony na niszczenie innych,
kiedy ty siem yxela nauczysz takich omijac? ;P
Szczesc mu Boze, kija w szprychy i sru... ;P

45. Data: 2020-06-26 16:32:25

Od: z...@g...com szukaj wiadomości tego autora

Kocham tą chrześcijańską miłość bliźniego. Jakąś nową ewangelia nienawiści?
Dobraliście się jak w korcu. Tu też wypierdalaj z tego wątku.

46. Data: 2020-06-26 17:11:28

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<m...@g...com> wrote:

> [...]
> KOlejny frustrat napalony na niszczenie innych,
> kiedy ty siem yxela nauczysz takich omijac? ;P
> Szczesc mu Boze, kija w szprychy i sru... ;P

Ciepłym wątkiem go :-)))

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

47. Data: 2020-06-26 17:22:18

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 25/06/2020 o 20:21, XL pisze:

> To dlatego, że nie zacząłeś klasycznie - od bycia Napoleonem. Z zostaniem
> ,,Mną Bogiem" powinieneś poczekać do następnej diagnozy.

Ja Moge Byc Kim Chce

--
gazebo

48. Data: 2020-06-26 17:23:23

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 26/06/2020 o 03:58, Izaura pisze:

> //my tu w Polsce mamy taki zwyczaj, ze do kobiet zwracamy siem z
> szacunkiem...

okresl swoj gender to sie zobaczy, a XL jest Frankensteinem

--
gazebo

49. Data: 2020-06-26 17:25:45

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 26/06/2020 o 15:18, m...@g...com pisze:

> [...]
> KOlejny frustrat napalony na niszczenie innych,
> kiedy ty siem yxela nauczysz takich omijac? ;P
> Szczesc mu Boze, kija w szprychy i sru... ;P

ty chuju nie znasz slowa przepraszam, wiec o czym ty teraz pierdolisz?

--
gazebo

50. Data: 2020-06-26 17:26:37

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 26/06/2020 o 16:11, XL pisze:

> Ciepłym wątkiem go :-)))

nauczylas sie mowic spierdalaj, dobre i to

--
gazebo

Piotrusi do sztambucha...!
Szesciu czarnych...