Czy to jest zdrowe?

1. Data: 2005-02-15 21:01:54

Temat: Czy to jest zdrowe?
Od: "Rafal M" <m...@p...gazeta_NO_SPAM_.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Na Allegro juz jakis czas sprzedawane sa plyty "synchronizujace dwie polkule
mozgowe"
Jak myslicie to dziala? I jak z wplywem czegos takiego na zdrowie?
Moge podac linka do przykladowej aukcji, byle nie uznano tego za spam.

Pozdrawiam
Rafal

2. Data: 2005-02-15 21:13:47

Temat: Re: Czy to jest zdrowe?
Od: "L&N lab" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jak myslicie to dziala? I jak z wplywem czegos takiego na zdrowie?

To działa na przewód finansowy, przeczyszczająco.

pzdr
LN

3. Data: 2005-02-15 21:30:23

Od: "Krzys-iek" <root.a.krionix.ten<-> szukaj wiadomości tego autora

Rafal M <m...@p...gazeta_NO_SPAM_.pl> napisal nam:

> [...]
> Jak myslicie to dziala? I jak z wplywem czegos takiego na zdrowie?
> Moge podac linka do przykladowej aukcji, byle nie uznano tego za spam.

zawsze myslalem ze poradniki z allegro typu zarob na imporcie z chin czy
14dni masy miesniowej w 2dni czy litry spermy o smaku malinowym w twoim
zasiegu sa dla debili :-)

4. Data: 2005-02-15 22:16:32

Od: "Norbert" <4...@p...gg> szukaj wiadomości tego autora

> Na Allegro juz jakis czas sprzedawane sa plyty "synchronizujace dwie
> polkule mozgowe"

W necie jest niejaki brain wave generator.... rownie dobrze mozna i to
nagrac i na plyte wypalic.... a czy dziala?, podstawy teoretyczne jako takie
ma :)

--
Pozdrawiam Norbert

5. Data: 2005-02-16 19:24:45

Od: "Unknown" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> To działa na przewód finansowy, przeczyszczająco.

Czy ja wiem... koleś zwraca pieniądze jeśli ktoś nie będzie w pełni
zadowolony z jego produktu. Moim zdaniem to faktycznie może wpływać bardzo
pozytywnie na mózg i ogólne samopoczucie, ale warunkiem jest słuchanie tych
sesji regularnie. A krótkie to one nie są bo jedna trwa 30 min., a powinno
się słuchać codziennie minimum 30 min.

6. Data: 2005-02-16 19:27:18

Od: "Unknown" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> W necie jest niejaki brain wave generator.... rownie dobrze mozna i to
> nagrac i na plyte wypalic.... a czy dziala?, podstawy teoretyczne jako
takie
> ma :)

Wątpie żeby Brain Wave Genererator był skuteczny... o ile w ogóle działa na
tej samej zasadzie czyli przy wykorzystaniu dudnień różnicowych.

7. Data: 2005-02-16 20:45:41

Od: "Norbert" <4...@p...gg> szukaj wiadomości tego autora

> Wątpie żeby Brain Wave Genererator był skuteczny... o ile w ogóle działa
> na
> tej samej zasadzie czyli przy wykorzystaniu dudnień różnicowych.

Na tej wlasnie zasadzie.....

--
Pozdrawiam Norbert

Co na blizne?
Interferon
Lekarz od penisa - jaka nazwa specjalności
skad sie bierze brzuch? :-)
"Lorinden A" - co to?