Czy to można reklamować??

1. Data: 2003-06-06 16:46:45

Temat: Czy to można reklamować??
Od: w...@g...pl (Elżbieta) szukaj wiadomości tego autora

teraz to i tak już za późno, ale może na przyszłość się przyda.
Kupiłam w promocji w YR wodę toaletową Ming shu. Kupiłam mniejsze
opakowanie, więc nie spray tylko flakonik zamykany korkiem. ten korek to
szklana zatyczka i na nią nasadzony plastikowy korek , który zatyka
butelkę. No i popsuła mi się ta zatyczka tzn. po kilku dniach (nawet
tydzień nie minął) korek się rozlazł, tzn. mam osobno plastik i osobno
szkiełko, a plastikowej zatyczki nie jestem w stanie wyjąć tylko muszę
ją czymś wydłubać, albo po prostu nie wciskać jej zbyt mocno, tylko tak
włożyć żeby trochę wystawała ponad butelkę, ale boję się, że woda
wywietrzeje. Poza tym mam teraz to przypomina mi ta butelka tandetny
zmywacz do paznokci, a nie ładne opakowanie wody toaletowej.
jak myślicie czy takie uszkodzenie opakowania podlega reklamacji??

Elżbieta

--
Archiwum grupy: http://niusy.onet.pl/pl.rec.uroda

1. Data: 2003-06-06 18:49:35

Temat: Re: Czy to można reklamować??
Od: "Ania" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Hejka
Hmm...moze sprobuj zareklamowac, nic nie stracisz a moze jakos da sie to
rozwiazac. Jesli sie nie uda, to kup sobie atomizer i przelej tam te wode
(zreszta nakladanie perfum czy wody jest troche niewygodne, sama mam ta wode
i ze wzgledu na 'kulke' rzadko ich uzywam, a szkoda bo ladnie pachna). W ten
sposob woda nie wywietrzeje i nie straci zapachu :-)
Pozdro
Ania

1. Data: 2003-06-06 21:41:34

Od: "misiczka" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Elżbieta" <w...@g...pl> napisał w wiadomości
> teraz to i tak już za późno, ale może na przyszłość się przyda.
> Kupiłam w promocji w YR wodę toaletową Ming shu.

Myślę, że powinni Ci to wymienić bez problemu.
Ja tam mam dobre zdanie o YR ;-)

pozdrawiam cieplutko
misiczka z Wrocławia

--
Dobrze widzi się tylko sercem.
Najważniejsze jest niewidoczne dla oczu

1. Data: 2003-06-07 11:35:06

Od: w...@g...pl (Elżbieta) szukaj wiadomości tego autora

Ania wrote:
> Hejka
> Hmm...moze sprobuj zareklamowac, nic nie stracisz a moze jakos da sie
> to rozwiazac.

trochę głupio iść mi reklamować, bo już trochę wody zużyłam, a i ten
plastik starając się go wydłubać czym popadnie jest już zniszczony.

Jesli sie nie uda, to kup sobie atomizer i przelej tam
> te wode

Gdzie kupię sam atomizer??

Elżbieta

--
Archiwum grupy: http://niusy.onet.pl/pl.rec.uroda

1. Data: 2003-06-07 12:58:08

Od: l...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> Gdzie kupię sam atomizer??
W rozlewnii perfum (szukaj w centrum miasta).

Pozdrawiam,
Lady M

1. Data: 2003-06-07 16:17:26

Od: "Ania" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Elżbieta" <w...@g...pl> napisał w wiadomości

>trochę głupio iść mi reklamować, bo już trochę wody zużyłam, a i ten
>plastik starając się go wydłubać czym popadnie jest już zniszczony.

To ze zatyczka jest troche zniszczona to nic nie szkodzi. Albo wymienia
albo nie (na pewno nie powiedza: "no, gdyby byla mniej zniszczona to bysmy
wymienili :P")

> Gdzie kupię sam atomizer??

Atomizer znajdziesz na stoisku z kosmetykami w jakims supermarkecie np w
Carefourze :) To jest taka niebieska seria, maja z tej serii tez
kosmetyczki, lusterka , grzebienie i cale mnostwo innych rzeczy. Taki
atomizer kosztuje ok 30 zl (wlasnie ten niebieski z Carefoura)

Pozdrowka
Ania

1. Data: 2003-06-07 18:11:36

Od: w...@g...pl (Elżbieta) szukaj wiadomości tego autora

Ania wrote:
> Użytkownik "Elżbieta" <w...@g...pl> napisał w wiadomości
> Atomizer znajdziesz na stoisku z kosmetykami w jakims supermarkecie
> np w Carefourze :)

U nas tylko real, ale spróbuję gdzieś poszukać.

>atomizer kosztuje ok 30 zl (wlasnie ten niebieski z Carefoura

kurcze, toż to drożej niż zapłaciłam w promocji za tę wodę.

Elżbieta

--
Archiwum grupy: http://niusy.onet.pl/pl.rec.uroda

1. Data: 2003-06-07 19:50:11

Od: "Ania" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Elżbieta" <w...@g...pl> napisał w wiadomości

> kurcze, toż to drożej niż zapłaciłam w promocji za tę wodę.

Heh, no racja, ale przynajmniej nie sa to pieniadze wywalone w bloto. Przyda
sie przy innej wodzie (np konwaliowej tez z YR ktora sliczniutko
pachnie:)))) - wlasnie do niej musze sobie tez sprawic taki atomizer bo tak
paluchem nakladac to niewygodnie:P)

Pozdro
Ania

1. Data: 2003-06-07 20:12:19

Od: "kaktusica" <k...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

"Elżbieta" <w...@g...pl> wystukał(a)

> kurcze, toż to drożej niż zapłaciłam w promocji za tę wodę.

Poszukaj ciepliwie, ja kupilam malutki atomizer (troche wiekszy niz
jakas tradycyjna pomadka) zeby sluzyl jako podrozny :) za okolo 5 zl w
Bomi, ale ta siec jest tylko w kilku maistach i nie wiem czy akurat u
Ciebie, ale poszukaj moze znajdziesz. Co do rozlewni to tez widzialam w
nich spory wybor i rozne ceny.

pozdrawiam
dorota

1. Data: 2003-06-08 17:45:49

Od: "Anuryca" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Gdzie kupię sam atomizer??
>
> Elżbieta

Bardzo fajne atomizery są w daglasach. Do wybooru złote bądź srebrne
matowione opakowania. IMO złote ładniejsze :) Pojemność 30 ml i kosztują 16
zeta. Bardzo fajne do torebki.

Pozdrawiam
Anuryca

gronkowiec lub trądzik