Czy to na pewno PRZEPUKLINA?

1. Data: 2006-01-13 13:06:24

Temat: Czy to na pewno PRZEPUKLINA?
Od: "muslieater" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Wczoraj w pracy musiałem podrzucić ciężar ok 30kg na wysokość jednego metra,
więc stojąc na jednej nodze oparłem go sobie na drugiej(na kolanie) i
zamaszystym ruchem wyrzuciłem praktycznie w bok, główny ciężar był na nodze,
a teraz odczuwam jakiś dyskomfort w pachwinie, niby nie ma opuchlizny ,ale
czuje jakby coś tam było i krążenie w tej nodze jakieś dziwne bo mnie w
stopie mrowienie jakbym miał ją cały czas zdrętwiałą :(

POMOCY!!! JA NIE CHCE NA OPERACJE!!!

2. Data: 2006-01-13 14:16:39

Temat: Re: Czy to na pewno PRZEPUKLINA?
Od: Marek Bieniek <a...@s...re.invalid> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 13 Jan 2006 14:06:24 +0100, muslieater wrote:

> POMOCY!!! JA NIE CHCE NA OPERACJE!!!

Nawet gdyby operacja była konieczna dla ratowania życia - masz prawo nie
wyrazić na nią zgody i zoperowany nie będziesz. Oczywiście konsekwencje
braku owej zgody również masz prawo (a nawet obowiązek) ponieść:)

Ale zanim tej zgody nie wyrazisz, proponuję najpierw do lekarza pójść,
żeby wiedzieć co się dzieje.

m.
Marek Bieniek (mbieniek na epic pl)

3. Data: 2006-01-13 14:55:43

Od: "ania foxy" <f...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "muslieater" napisał w wiadomości
> POMOCY!!! JA NIE CHCE NA OPERACJE!!!

Bosze drogi co za histeryk katastrofista...:-)

Avf

4. Data: 2006-01-14 20:45:53

Od: SlaVa <"pslovik1[maupa]GO.smieci.killer.2.pl"> szukaj wiadomości tego autora

muslieater napisał(a):
> [...]
> czuje jakby coś tam było i krążenie w tej nodze jakieś dziwne bo mnie w
> stopie mrowienie jakbym miał ją cały czas zdrętwiałą :(

A ja napisze, bo miałem i czeka mnie drugi zabieg, ze to NIE JEST
operacja tylko zabieg chirurgiczny :]

to tyle

Pozdro

SlaVa

--
Otoczyli nas?
To dobrze, możemy atakować we wszystkich kierunkach.

problem ze skaczącym cisnieniem
Dobry ginekolog- ropień gruczołu Bartholina?
Dlugi bol brzucha - prosze o rade.
kolor krwi widoczny przez skórę?
klopotliwe problemy z pamieci