owłosienie po pigułkach :(

1. Data: 2006-01-13 15:10:53

Temat: owłosienie po pigułkach :(
Od: "A." <A...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

witam!

Po przepisaniu przez ginekologa tabletek stediril zaczęły mi wyrastać włoski
na klatce piersiowej, wokoł sutków, wąsik itp, a nie mialamz tym nigdy
problemu. Więc ginelokolog zamienił tabletki na diane 35 na 3 m-ce (stediril
zazywałam 5 miesiięcy), i po 3 m-ach diane odstwiłam pigułki. jednak mam
lekkie wrażenie ze te włoski nadal rosną ( diane odstawiłąm 4 m-ce temu) czy
to możłiwe? czy przestana one sie rozwijać, jeśłi ich powodem wzrostu były
nieodpowiednio dobrane tabletki?
testosteron w normie.

Dziękuję z góry za sugestie

Zmartwiona :(