Czy to normalne?

1. Data: 2003-05-21 21:50:12

Temat: Czy to normalne?
Od: "wise- man" <w...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam 25 lat, mam stala partnerke alke to mi nie wystarcza. Moje pragnienia
seksualne sa tak ogromne, ze nawet po stosunku ide do toalety i udaje, ze
biore prysznic a tak na prawde to sie onanizuje. Czy to normalne w moim
wieku, ze sam seks mi nie wystarcza. Mam tak silny poped, ze jak widze
dziewczyne, nie koniecznie ladna, ale szczupla w rajstopach albo z odkrytymi
nogami to malo brakuje abym sie nie pochamowal i nie wlozyl jej reki pod
sukienke, albo scisnal ja w kroku przez obcisle spodnie. Dochodzi juz do
tego, ze w tloku potrafie sie masturbowac np. w autobusie, ba co gorsza ide
do kosciola na msze i staje za jakimis 'nogami' i cale nabozenstwo mysle co
tez moglbym z nia robic i mam wzwod. Czy to jest choroba?

Wise Man

2. Data: 2003-05-21 21:56:40

Temat: Re: Czy to normalne?
Od: "kjak" <z...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Myśle że jest to jakieś zaburzenie /chociaż wcale nie takie złe z drugiej
strony ;)/, jeżeli ty z tego powodu cierpisz, Mz powinienes udac sie do
seksuologa, on ci cos poradzi, pewnie jakies leki przepisze.
pozdrawiam
kasia

http://www.gazeta.pl/usenet/

3. Data: 2003-05-22 06:57:50

Od: "Krzysztof (Suzuki Nakai)" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Zespół ten znany jest jako Trollomania napadowa. Przejawia się przymusem
pisania bezsensownych, często obscenicznych postów na rozmaite grupy
dyskusyjne.

--
Krzysiek, EBP

4. Data: 2003-05-22 08:13:58

Od: "Qwax" <...@...Q> szukaj wiadomości tego autora

> Myśle że jest to jakieś zaburzenie /chociaż wcale nie takie złe z
drugiej
> strony ;)/,
[...]
> kasia

Kasiu - czyżbyś i ty....

Qwax

AIDS a operacja
AIDS-pytanie?
zapadajaca sie klatka piersiowap odczas napadowego kaszlu
Obowiazek zglaszania chorob zakaznych przez szpitale
Przychodnia Podlaskiej KCH - czy mają prawo żądać zmiany lekarza rodzinnego