Czy to normalne po wyrwaniu zeba...

1. Data: 2002-05-31 12:17:45

Temat: Czy to normalne po wyrwaniu zeba...
Od: "Canarco" <c...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czesc,

Czy to normalne ze po wyrwaniu gornej 8-ki w srode rankiem mam dzis w piatek
wciaz spuchniety caly policzek, nie potrafie za bardzo szerzej otworzyc ust
i boli nawet dosyc ? Juz kiedys usuwalem zab ale czegos takiego nie mialem.

Canar

2. Data: 2002-05-31 12:35:55

Temat: Re: Czy to normalne po wyrwaniu zeba...
Od: "Quefear" <q...@i...bezkupy.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Canarco" <c...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
ust
> i boli nawet dosyc ? Juz kiedys usuwalem zab ale czegos takiego nie

Przy ósemkach przez tydzień można mieć jakieś szczękościski i inne
paskudztwa:(
Ale są na to jaieś środki, musisz wrócić do dentysty po receptę.

pozdrawiam

Quef
--
Q...@i...bezkupy.pl
Gad: srisriłan fortunajn

3. Data: 2002-05-31 15:35:38

Od: "ja\(dzia\)" <j...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
ust
> i boli nawet dosyc ? Juz kiedys usuwalem zab ale czegos takiego nie

Niestety jest to w miarę " normalne". Też ostatnio usuwałam ósemkę i prawie
przez tydzień nie mogłam otworzyc ust na szerokość widelca. Ale nie martw
się, nie zawsze trwa to tak długo jak u mnie :) A jedyna naprawde dobra i
sprawdzona rada, to przeczekać :)
--
ja(dzia)
j...@k...net.pl

4. Data: 2002-05-31 18:58:32

Od: "Canarco" <c...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Przy ósemkach przez tydzień można mieć jakieś szczękościski i inne
> paskudztwa:(
> Ale są na to jaieś środki, musisz wrócić do dentysty po receptę.

Nie czuje scisku - jedynei strasznie spuchnela mi polowa policzka i
wyraznie wyczuwam na wysokosci gornej szczeki ale w grubosci
policzka a nie na samej szczece zgrubienie ktore boli - i zwazywszy
ze to bol ciagly to boli przez to "mocniej" :).

pozdrawiam,
Canar

5. Data: 2002-05-31 19:00:55

Od: "Canarco" <c...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> się, nie zawsze trwa to tak długo jak u mnie :) A jedyna naprawde dobra i

No to mnie minely na razie ...3 pelne dni .... Juz mi sie skonczyly Panadole
:).
Policzek spuchniety jak u swinki i nawet jak oddycham to czuje taka suchosc
w nosie az do gardla jakby mi sie na katar zanosilo. Rozumiem, ze boli tylko
ze mnie to spuchniecie niepokoi bo to jakbym sie jakiejs infekcji
nabawil....
moze od igly znieczulenia? .....

Pozdrawiam
Canar

6. Data: 2002-05-31 19:39:57

Temat: Odp: Czy to normalne po wyrwaniu zeba...
Od: "Mrowka" <m...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mialam to samo:tydzien spuchniety policzek,szczekoscisk,bol.Podobno powinien
lekarz dac po usunieciu osemki antybiotyk,ale je niestety nie dostalam.
Osemki to najpaskudniejsze zeby.

Pozdrawiam Magda

7. Data: 2002-06-01 05:57:07

Od: "Canarco" <c...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja wlasnie jade do Pogotowia Stomatologicz. - dluzej nie wytrzymam ,
z godziny na godzine coraz gorzej...

Canar

8. Data: 2002-06-03 11:29:06

Temat: Re: Odp: Czy to normalne po wyrwaniu zeba...
Od: Artur Makowski <n...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

Mrowka wrote:

>Mialam to samo:tydzien spuchniety policzek,szczekoscisk,bol.Podobno powinien
>lekarz dac po usunieciu osemki antybiotyk,ale je niestety nie dostalam.
>Osemki to najpaskudniejsze zeby.

Antybiotyk conajmniej dzien przed wyrwaniem.

Pogadaj z maszyna.
Naucz ja czegos nowego: http://serwer4you.com/robot/

9. Data: 2002-06-03 15:10:11

Od: "ja\(dzia\)" <j...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Artur Makowski" <n...@s...com> napisal w wiadomosci

> Antybiotyk conajmniej dzien przed wyrwaniem.
>

> --
> Pozdrawiam
Po co od razu antybiotyk.Takowy tylko u osób z obnizona odpornoscia.
Wystarczy dzien przed wyrwaniem possac sobie cos jakies odkazajace pastylki.
Np. neoangin.

--
ja(dzia)
j...@k...net.pl