Czy to prawda ze...

1. Data: 2002-03-19 00:13:20

Temat: Czy to prawda ze...
Od: "Wojciech Krzeminski" <w...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mozna podobno byc bezpolodnym po dlugotrwalym paleniu trawy i haszu???
ja jaram juz 7 lat i niewiem czy uzasadnione sa grozby znajomych za moge
niemiec dzieci???
dzxieki za odp
pozdr

2. Data: 2002-03-19 16:19:03

Temat: Re: Czy to prawda ze...
Od: "kuba" <n...@k...net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Wojciech Krzeminski" <w...@t...pl> napisał w wiadomości
> Mozna podobno byc bezpolodnym po dlugotrwalym paleniu trawy i haszu???
> ja jaram juz 7 lat i niewiem czy uzasadnione sa grozby znajomych za moge
> [...]
gdyby tak bylo, ze haszysz czy maryja powoduja powazne powiklania zdrowotne, np
niepolodnosc, to jak by teraz wygladalo pokolenie
hippisow?

do zastanowienia :)

kuba

3. Data: 2002-03-19 18:30:10

Od: emes <e...@A...W.SYGNATURCE> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 19 Mar 2002 01:13:20 +0100, Wojciech Krzeminski wrote:

> Mozna podobno byc bezpolodnym po dlugotrwalym paleniu trawy i haszu???
> ja jaram juz 7 lat i niewiem czy uzasadnione sa grozby znajomych za moge
> niemiec dzieci???

pewnie można zostać bezpłodnym po paleniu, tak samo jak i przed albo i
bez palenia :)
a na serio, to nie stwierdzono jak na razie przypadku bezpłodności
wywołanej przez używki z konopi. poradź znajomym, żeby uzupełnili swą
wiedzę zanim zaczną cię straszyć ;)

--
* ja * e...@h...pl *
<echelon mode="alert"> terrorism, osama bin laden, world trade center, fbi, cia,

4. Data: 2002-03-19 20:04:14

Od: "Dany" <a...@b...de> szukaj wiadomości tego autora

"Wojciech Krzeminski" <w...@t...pl> pisze:

> Mozna podobno byc bezpolodnym po dlugotrwalym paleniu trawy i haszu???
> ja jaram juz 7 lat i niewiem czy uzasadnione sa grozby znajomych za moge
> niemiec dzieci???
> dzxieki za odp

Witam !
Licz sie z impotencja o podlozu psychicznym.
Mozliwie, ze jestes na dobrej drodze ku niej, gdyz zaczales sie zastanawiac
nad skutkami palenia na zycie seksualne. Masz wiec problem.
Palenie pomoze ci ten problem uczynic jednym z twoich lekow, i pewnego dnia
czy moze raczej wieczora, w romatycznej sytuacji ogarnie cie nagle panika,
ktora cie zablokuje i ktora wprawdzie kilkadziesiat razy wspaniale
przemozesz
palac jointa ( poczujesz sie wrecz jak mlody Bog ), pozniej jednak to
dzialanie oslabnie a problem zostanie i bedzie sie stawal coraz wiekszy
mimo zwiekszania dawki.

Dany

5. Data: 2002-03-19 20:24:46

Od: "rrenntoonn" <r...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jak bedziesz mial zamiar miec dziecko to przestan palic jakies 3 miesiace
wczesniej przed zaplodnieniem.
Thc niszczy scianki plemikow przez co sa one troche oblakane.
Bezplodnym nie mozna byc ale dziecko pozniej moze byc troche nerwowe,
rozdraznione i inne takie zwiazane z oun.

6. Data: 2002-03-19 22:19:03

Od: "caro" <c...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

najlepiej dokonaj badan swojego nasienia w najblizszej poradni. Jezeli twoja
poradnia nie prowadzi takich badan udaj sie , pewnie cie gdzies wysla. Mysle
ze trudno bedzie okreslic komukolwiek czy jestes plodny czy nie per e-mail.
Chyba ze problem lezy w tym ze ci juz nie staje, ale tu mi trudno doradzic,
bo u mnie jest wszystko ok pomimo 14 lat picia alkoholu nałogowo.(dziekuje
bogu ze mnie oszczedzil zdrowiem), choc dopiero zaczyna mi od niedawna
powracac pamiec wzrokowa i juz mi sie nie myla swieta jakie mamy, -
wczesniej rozroznialem je po obecnosci sniegu, ale to zly sposo, czasami
spadnie na wielkanoc, a zapomi na boze narodzenie

7. Data: 2002-03-20 09:50:52

Od: Nathan <b...@r...if-pan.krakow.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wojciech Krzeminski wrote:

> Mozna podobno byc bezpolodnym po dlugotrwalym paleniu trawy i haszu???
> ja jaram juz 7 lat i niewiem czy uzasadnione sa grozby znajomych za moge
> [...]

jasne, a do tego dochodzi koklusz i gradobicie. A tak powaznie to nie.
Przekonanie o tym fakcie wzielo sie z przc naukowcow gdzies tak z lat 70
- 80. Problemem byly stosowane dawki THC, ktore, nawiasem mowiac, mogly
i konia zabic. Inna sprawa moze tyczyc nie samej "jakosci" plemnikow,
ale ich ilosci, ale to juz na 100% nie moja działka.
--
Pozdrawiam Nathan
____________________________

8. Data: 2002-03-20 14:49:09

Od: "Lechox" <l...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Mozna podobno byc bezpolodnym po dlugotrwalym paleniu trawy i haszu???
> ja jaram juz 7 lat i niewiem czy uzasadnione sa grozby znajomych za moge
> [...]

....jezeli nie bezplodnosc, to duza szansa, ze potomek bedzie z
defektem..... :-(

9. Data: 2002-03-20 16:11:18

Od: "kuba" <n...@k...net> szukaj wiadomości tego autora

lol stary
ale żeś zakombinował
jak to czytam to na myśł mi przychodzi impotencja umysłowa ;)

kuba

10. Data: 2002-03-20 16:14:42

Od: emes <e...@A...W.SYGNATURCE> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 19 Mar 2002 21:04:14 +0100, Dany wrote:

> [...]
[...]
> dzialanie oslabnie a problem zostanie i bedzie sie stawal coraz wiekszy

to jest dość hmmm... śmiała teoria.

--
* ja * e...@h...pl *
<echelon mode="alert"> terrorism, osama bin laden, world trade center, fbi, cia,
nuclear weapon, explosives, heroin, cocaine, trinitrotoluen, uranium </echelon>

narkotyki
uzaleznienie... czy jest lekarstwo
[ot] hyperreal.pl
modlitwa lekarstwem na uzależnienie?