Czy to prawda ze...

11. Data: 2002-03-20 16:14:43

Temat: Re: Czy to prawda ze...
Od: emes <e...@A...W.SYGNATURCE> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 19 Mar 2002 21:24:46 +0100, rrenntoonn wrote:

> Thc niszczy scianki plemikow przez co sa one troche oblakane.
> Bezplodnym nie mozna byc ale dziecko pozniej moze byc troche nerwowe,
> rozdraznione i inne takie zwiazane z oun.

renton... i ty takie bzdury piszesz??

--
* ja * e...@h...pl *
<echelon mode="alert"> terrorism, osama bin laden, world trade center, fbi, cia,

12. Data: 2002-03-20 17:39:27

Od: Leszek Karlik <l...@z...krap.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 20 Mar 2002 15:49:09 +0100, Lechox <l...@k...net.pl>
disseminated foul capitalist propaganda:

[...]
> ....jezeli nie bezplodnosc, to duza szansa, ze potomek bedzie z
> defektem..... :-(

Ciekaw jestem skąd czerpiesz te informacje. Usłyszałeś gdzieś?
Przeczytałeś? Widziałeś wyniki jakichś badań? Zgadujesz?

Leslie
--
Leszek 'Leslie' Karlik; ailurophile by trade; SNAFU TANJ TANSTAAFL; /^\ lk
Do you want to join the Ancient Illuminated Seers of Bavaria? / (*) \

13. Data: 2002-03-20 19:56:46

Od: emes <e...@A...W.SYGNATURCE> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 20 Mar 2002 15:49:09 +0100, Lechox wrote:

> ....jezeli nie bezplodnosc, to duza szansa, ze potomek bedzie z
> defektem..... :-(

wiesz, że wkraczasz na obszar, który był przedmiotem wielu badań
naukowych?
radziłbym uzupełnić wiedzę przed wygłaszaniem opinii...

15. Data: 2002-03-20 20:22:39

Od: emes <e...@A...W.SYGNATURCE> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 20 Mar 2002 19:33:23 +0100, rrenntoonn wrote:

> Tez kiedys tak wypieralem jak ty , ale badz sobie w takiej nieswiadomosci
> dalej bo widze ze ci wygodnie

czy wygodnie? ja bym sporo zmienił.
ale skoro jesteś taki pewien, to może powiesz mi, z jakich badań
naukowych czerpiesz swoją wiedzę?

> Bzdury to pisze ten co zaklada serwis Kanaba takze bez kompromitacji
> czlowieq , ja bym sie tak czesto nie udzielal

masz rację, nie udzielaj się ;P

14. Data: 2002-03-20 20:22:39

Od: emes <e...@A...W.SYGNATURCE> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 20 Mar 2002 20:35:22 +0100, Lechox wrote:

> ...nie interesuja mnie statystyki, wystarczy mi ze znam ludzi ktoorym sie to
> przytrafilo.... kto Ci zagwarantuje ze nie przytrafi sie to tobie???....

a wiesz, że ponad 90% sprawców wypadków drogowych jadło kiedyś kiszone ogórki?
najwyraźniej kiszony ogór to straszna trucizna. trzeba zdelegalizować!

16. Data: 2002-03-20 22:33:16

Od: "caro" <c...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wiesz:) podziwiam cie jak z uporem maniaka bronisz wszelkich uzywek, i
dostrzegasz w nich same dobre strony.

17. Data: 2002-03-20 23:22:00

Od: Leszek Karlik <l...@z...krap.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 20 Mar 2002 20:35:22 +0100, Lechox <l...@k...net.pl>
> [...]

> ....z zycia, przyjacielu, z zycia.... :-(
> ...nie interesuja mnie statystyki, wystarczy mi ze znam ludzi ktoorym sie to

Znaczy, znasz ludzi którym urodziło się kalekie dziecko bo palili
marihuanę? Może jeszcze kilku?

Ja znam kogoś, komu urodziło się powazne upośledzone dziecko. Ale on
nie pali i nie pije. Shit happens.

Ale nie próbuję wymyślać teorii w rodzaju 'to przez picie wody z
kranu' albo 'to dlatego, że oglądał telewizję więcej niż dwie godziny
dziennie i go napromieniowało'. Próba określenia w taki sposób skutków
przyczynowo-skutkowych to przykład mentalności średniowiecza, a ja
żyję na szczęście w XXI wieku.

> kto Ci zagwarantuje ze nie przytrafi sie to tobie???....

Nikt. Chociaż biorąc pod uwagę że nie biorę żadnych narkotyków (nawet
kawy nie pijam, heh) prawdopodobieństwo jest dość niskie.

Leslie

18. Data: 2002-03-21 11:32:56

Od: "rrenntoonn" <r...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Moze wiesz ile papieru mozna zrobic z konopii ale jakie ma skutki w
organizmie to pewnie niewiele a jesli juz to pewnie z obiektywnych zrodel
informacji .
Pale jointy 7 lat , psychologie studiuje 5 lat , jestem na dobrej drodze do
stanie sie terapeuta od uzaleznien i wspoluzaleznien.
Wiec z takimi jak ty zdarza mi sie pracowac . Nie badz taki pewny siebie .
Apropo zrodla informacji to daj mi czas to ci powiem.

19. Data: 2002-03-21 16:29:46

Od: "Lechox" <l...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Nikt. Chociaż biorąc pod uwagę że nie biorę żadnych narkotyków (nawet
> kawy nie pijam, heh) prawdopodobieństwo jest dość niskie.

....pod pojeciem defekt , rowniez rozumiem fakt, ze to dziecko rodzi sie w
rodzinie, jak nie patrzec PATOLOGICZNEJ... i od rodzica otrzymuje w
prezenciku wspoluzaleznienie.... i wszystkie "dobrodziejstwa" z tym
zwiazane...
... a to jusz wystarczy aby jego zycie przemienilo sie w koszmar...
badanie jakosci spermy tego nie wykaze....

pozdrawiam!

20. Data: 2002-03-21 17:03:34

Od: "Dany" <a...@b...de> szukaj wiadomości tego autora

"rrenntoonn" <r...@b...pl> pisze:

> Pale jointy 7 lat , psychologie studiuje 5 lat , jestem na dobrej drodze
do
> stanie sie terapeuta od uzaleznien i wspoluzaleznien.

Ty powaznie to piszesz ?

Dany

narkotyki
uzaleznienie... czy jest lekarstwo