Czy to prawda, ze gdy DO wybiera sie na urodziny to zabieta w prezencie dla solenizanta polec slonicy ?

1. Data: 2000-11-10 16:28:13

Temat: Czy to prawda, ze gdy DO wybiera sie na urodziny to zabieta w prezencie dla solenizanta polec slonicy ?
Od: "Jacek D." <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

(zaslyszane)

Czy to prawda,
ze gdy DO wybiera sie na urodziny do DO to w prezencie dla solenizanta
ofiarowuje polec slonicy ?

2. Data: 2000-11-12 17:03:50

Od: "Leszek Serdyński" <l...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik Jacek D. <k...@p...onet.pl> w wiadomooci do grup
dyskusyjnych napisal:3...@p...onet.pl...
> (zaslyszane)
>
> Czy to prawda,
> ze gdy DO wybiera sie na urodziny do DO to w prezencie dla solenizanta
> ofiarowuje polec slonicy ?

Nieprawda.

Kosz wiejskich jajek.

Leszek

3. Data: 2000-11-12 21:17:41

Od: "Jacek D." <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Leszek Serdy?ski wrote:

> Uzytkownik Jacek D. <k...@p...onet.pl> w wiadomooci do grup
> dyskusyjnych napisal:3...@p...onet.pl...

> Nieprawda.
>
> Kosz wiejskich jajek.

Z tymi jajkami to nie przesadzaj bo twoja potencja wzrosnie o 200%
i nie wyhamujesz na widok kazdej atrakcyjnej laski.
J.

4. Data: 2000-11-12 21:56:44

Od: Kaja <f...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Jacek D." napisał(a):

> Z tymi jajkami to nie przesadzaj bo twoja potencja wzrosnie o 200%
> i nie wyhamujesz na widok kazdej atrakcyjnej laski.
> J.

A jak to jest w przypadku kobiet przedawkujących porcję jajek ? :-))))

Kaja

5. Data: 2000-11-12 23:41:47

Temat: Re: Czy to prawda, ze gdy DO wybiera sie na urodziny to zabieta w
Od: "Jacek D." <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> A jak to jest w przypadku kobiet przedawkuj?cych porcj? jajek ?

Rosna im piersi jak dynie ( balony)
biodra sie zaokraglaja, skora staje sie gladsza i delikatniejsza,
ladnieja
i maja coraz wieksza ochote na seksy, codziennie kilka razy.

:-))))

6. Data: 2000-11-13 01:39:23

Od: Kaja <f...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Jacek D." napisał(a):

> [...]
> ladnieja
> i maja coraz wieksza ochote na seksy, codziennie kilka razy.

To zastanawiające...Mnie już po dwóch jajkach np.jajecznicy, na miękko,
czy koglu moglu zaczynają strasznie swędzieć plecy- dostaję uczulenia -
robię się nerwowa i pomaga mi tylko Zyrtec :-)))))

Kaja

7. Data: 2000-11-13 13:38:04

Od: "Jadarek" <o...@k...mtl.pl> szukaj wiadomości tego autora

> To zastanawiające...Mnie już po dwóch jajkach np.jajecznicy, na miękko,
> czy koglu moglu zaczynają strasznie swędzieć plecy- dostaję uczulenia -
> robię się nerwowa i pomaga mi tylko Zyrtec :-)))))

Bo masz prawdopodobnie uczulenie na białko.
Dwa całe jajka (duże) to już całkiem sporo białka (nie mylić białka i białka
z jajka) a przecież jesz jeszcze inne posiłki (z białkiem). Zasady ZO
"dopuszczają" dla osobnika już rozwiniętego fizycznie (nie_dziecko,
kobieta_nie_w_ciąży, osobnik_nie_w_podeszłym_wieku) ok. 50-60 g białka na
dobę (w zależności od jakości białka - im lepsze tym mniej wagowo).

Znana mi większość Optymalnych woli zjadać same żółtka z jaj a białko
wylewać lub wykorzystać do innych potraw (np. chlebki opty.) ewentualnie dać
domowej "zwierzynie".

"Jadarek" - Dariusz Kral (co jadł dzisiaj śniadanie : jedno całe jajko + dwa
zółtka i do tej pory nie jest głodny)

8. Data: 2000-11-13 20:33:37

Od: Kaja <f...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jadarek napisał(a):

> [...]
> domowej "zwierzynie".
>
> "Jadarek" - Dariusz Kral (co jadł dzisiaj śniadanie : jedno całe jajko + dwa

Na surowo?....Pewnie ładnie śpiewasz?

Kaja

9. Data: 2000-11-13 22:01:35

Temat: Re: Czy to prawda, ze gdy DO wybiera sie na urodziny do DO to zabiera w prezencie polec sloniny ?
Od: "Jacek D." <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kaja wrote:

> Jadarek napisa?(a):

> Na surowo?....Pewnie ?adnie ?piewasz?

Jak mowila moja babcia, jedz jajka to bedziesz mial duze jajka
i jedz orzechy (te wloskie symbolizujace ksztalt mozgu)
to bedzies duzy mozg.

I znalem takich co jedli jajecznice z 10 jajek, mieli ..... (nie wiem),
jedli tlusto i wazyli 150 kg, pili czesto, i czasami ich zjadala
cukrzyca lub innego choroba birgera. ( amputacja obu nog, a potem szybki
zgon).

Jacek

10. Data: 2000-11-14 01:24:56

Temat: Re:"Sloninowa dieta"=DO? Re:OT (do optymalnej Krystyny)
Od: Kaja <f...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

Co to znaczy?...Dostałam coś takiego na skrzynkę.

Subject:
Your "test" post was received by Newsfeeds.com Usenet
Services. (was Re: "Sloninowa dieta" = DO ? Re: OT (do
optymalnej krystyny ))
Date:
Mon, 13 Nov 2000 15:31:18 -0600
From: