Czy to rak?

1. Data: 2004-07-04 20:33:14

Temat: Czy to rak?
Od: "Wito" <W...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
od roku odczuwam lekki ból w klatce pierciowej, ucisk w gardle, a od pewnego
czasu mam jakiś niesmak w ustach (chyba lekko kwaśny). Czy to może być rak
przłyku?

Pozdr

2. Data: 2004-07-04 20:39:14

Temat: Re: Czy to rak?
Od: "pamana" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
pewnego
> czasu mam jakiś niesmak w ustach (chyba lekko kwaśny). Czy to może być

taaaa ,to rak
człowieku zeby zdiagnozowac raka trzeba isc do lekarza a nie opisywac na
grupie objawy zgagi
p.

3. Data: 2004-07-04 21:28:41

Od: "Michal" <m...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Czy to może być
> rak

ja myśle ze z przerzutami do mózgu

4. Data: 2004-07-04 22:08:09

Od: "Piotrek" <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wito wrote:
> [...]
> od roku odczuwam lekki ból w klatce pierciowej, ucisk w gardle, a od
> pewnego czasu mam jakiś niesmak w ustach (chyba lekko kwaśny). Czy

mozliwe nawet, ze od roku ktos Cie ciagle sciska za szyje ;)

5. Data: 2004-07-05 10:46:20

Od: "WOJSAL" <w...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Wito" <W...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
pewnego
> czasu mam jakiś niesmak w ustach (chyba lekko kwaśny). Czy to może być

Objawy jakie wystepuja przy nowotworach, wystepuja
rowniez przy innych chorobach. O nowotoworze moglby swiadczyc
zespol objawow. To co podales - to zbyt malo, by
jednoznacznie stwierdzic nowotwor.
Nie sadze by ktos (lekarz) potrafil zdiagnozowac Twoja
chorobe przez Internet, na podstawie tego co powiedziales.
Lepiej skocz do lekarza realowego. A wtedy prawdopodobnie sie
przekonasz, ze Twoje dolegliwosci maja znacznie
lagodniejsza przyczyne.
Powodzenia :)

WOJSAL (Wojciech Sałata)
http://www.wojsal.prv.pl

6. Data: 2004-07-07 12:21:23

Od: "tmark" <t...@n...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

i po powrocie od lekarza zastanow sie czemu o raku myslisz w pierwszej
kolejnosci...

Pozdrowienia,
tmark

bol brzucha i goraczka