Żylaki odbytu a rower ???

1. Data: 2004-07-04 17:07:25

Temat: Żylaki odbytu a rower ???
Od: nelson <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Czy jazda na rowerze może powodować powstawanie żylaków odbytu ??
Od kilku miesięcy jeżdżę sobie rekreacyjnie na rowerku, trasy po ok.
15-20 km (głównie po lesie).
Już drugi raz po takiej wycieczce dokuczają mi żylaki odbytu.
Raz zaleczone pojawiły się po kolejnej wycieczce :(

Czy to oznacza, że należy odstawić rowerek ??

Dawniej też zdarzały się te dolegliwości (sporadycznie), ale po
rozpoczęciu turystyki rowerowej zdecydowanie się nasiliły...

Prowadzę siedzący tryb życia i rower to w zasadzie mój jedyny ruch.

Proszę o jakieś rady/sugestie.

nelson

2. Data: 2004-07-04 21:23:27

Temat: Re: Żylaki odbytu a rower ???
Od: Łukasz Pawliński <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Sun, 04 Jul 2004 19:07:25 +0200, na pl.sci.medycyna, nelson napisał(a):

> [...]
> rozpoczęciu turystyki rowerowej zdecydowanie się nasiliły...
>
> Prowadzę siedzący tryb życia i rower to w zasadzie mój jedyny ruch.

Również ostatnio zainteresowałem się jazdą na rowerze. Jeśli chodzi o
sugestie to może pewnym wyjściem byłoby zakupienie dobrego siodełka.
Chodzi o wygodne, szerokie, miękkie, żelowe siodełko - widziałem takie
nawet po 150zł. Ale wyglądały zachęcająco.

Pozdrawiam
Łukasz

3. Data: 2004-07-05 07:06:58

Od: Hektor <m...@N...alternatywa.net> szukaj wiadomości tego autora

Łukasz Pawliński <l...@w...pl> napisał(a)
wnews:1tiojokmz02e0$.46l2zi5ef676$.dlg@40tude.net:

> [...]
> Chodzi o wygodne, szerokie, miękkie, żelowe siodełko - widziałem takie
> nawet po 150zł. Ale wyglądały zachęcająco.

Siodelko zelowe mozna miec za 50zl, ale...najlepiej jest jeszcze kupic
amortyzowana sztyce podsiodlowa :) koszt jakies 50zl no i dodadkowo
najlepiej jezdzic w szortach z wkladka zwana "pampersem"-60zl (jako
bielizna)

--
Pozdr. Hektor

4. Data: 2004-07-05 12:19:26

Od: "Trapez" <t...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Hektor" <m...@N...alternatywa.net> napisał w wiadomości

> [...]
> amortyzowana sztyce podsiodlowa :) koszt jakies 50zl no i dodadkowo
> najlepiej jezdzic w szortach z wkladka zwana "pampersem"-60zl (jako

Sztyca amortyzowana za taką to nie wytrzyma długo. Może lepiej zaopatrzyć
się w spodenki kolarskie z wkładką, która jest dodatkowym zmiękczeniem oraz
ma właściwości antybakteryjne.

Trapez
www.trapezonet.republika.pl

Koronki co i jak?
Picie wody destylowanej/demineraliz owanej
swedzace oczy
kolka nerkowa a nawroty
pleśń (discovery)