Czy to rak

1. Data: 2012-07-07 13:29:01

Temat: Czy to rak
Od: "Jacek Buda" <s...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

bardzo proszę o pomoc
moze to histeria ,hipohondria
proszę to mi wyraźnie napisać

Przede wszystkim bardzo dziękuje za zainteresowanie się moją sprawą
poniżej wszystkie wyniki jakie mam na komputerze
jesli będziedzie trzeba przesle je w załcznikach
najpierw kilka informacjii o mnie

lat 46
inwalida inwalidztwo związane z porodem kleszczowym
uczulenie debecyline
leczę się w poradni zdrowia psychicznego u laryngologa ,neurologa

Choroby
nerwica ,alergia ,krzywy kręgosłup ,hemoroidy ,problemy z pęcherzem piasek i
kamienie

a wiec sprawa wygląda tak
w tanten czwartek wyczułem pod obojczykiem po lewej stronie powiększenie
zaraz udałem się do mojego lekarza z domniemaniem że to ziarnica lub mięsak
albo jakis nowotwór
dlatego że sąsiad ma ziarnice poza tym przeczytałem na internecie i tak mi
powiedzieli na forum że powiększenie nad obojczykiem to pewny objaw ziarnicy
przeczytałem ze to może być mięsak
mój lekarz powiedział ze przesadzam ze przyczyny mogą być nastepujące

dotyczy lewego obojczyka
1- zawianie
2- to ma od urodzenia bo chodzę krzywo
3- tłuszcz bo jestem gruby
z wrost 176 waga 98 ciągle rosnie
Nie uwierzyłem mu
dodam ze muj tata umarł na raka jelita grubego
a mam miała raka piersi i żyje nadal bez przeżótów
zaczełą się histeria
w srodę byłem u mojej lekarki która mnie leczyła przedtem
stwierdziała ze to tłuszcz
na samym poczantku przytocze fragmęnt wyniku usg

Po stronie lewej w okolicy wskazanej przez pacjenta
Zmian ogniskowych nie stwierdzono
Asymetria budowy tanek miękich szyji

lekarz który robił usg kazał to loać
boje się ze to ziarnica lub mięsak
lekarz który robił usg stwierdził że gdyby coś było jakiś guz to na usg szyji
( wyniki ponizej ) wyszło
Lekarz neurolog stwierdził ze to tkanka tłuszczowa czyli tłuszcz albo napięty
mięsięń gdyż mogłem go nadciągnąć bo mam krzywy kręgosłup i mam nogę krótszą o
2 centymetry
A może to czysta nerwica
dodam ze to powiększenie widać jak chodzę
jak siędze i leże nic nie widać
troche mnie to boli boli mnie tez kręgosłup ale lekarz twierdzi ze to od
krzywego kregosłupa i sprawy reumatyczne
jak leże w cieple nic nie boli
lekarz stwierdził ze gdyby był to nowotwór to
1- bolało by mnie jak lęże
2- miał bym złe wyniki
4- chudnąłbym
prosze o ustosunkowanie się do tego

a może jeszcze zrobić jakieś badania
Wyniki badań poniżej

a teraz wyniki badań

Wynik usg szyji
Badanie wykonano w Piątek 29 czerwca 2012

Badanie wiarygodne

Obustronne struktury szyji bez zmian patologicznych ogniskowych

Po stronie prawej ponad podziałem tętnicy szyjnej

Wspólnej na wewnetrzną i zewnetrzną widoczne odczynie wezły chłonne 6*5 mm
praz 6*5 mm

Po stronie lewej w okolicy wskazanej przez pacjenta

Zmian ogniskowych nie stwierdzono

Asymetria budowy tanek miękich szyji

Duże naczynia szyji bez zmian

Tarczyca prawidłowa

wynik BADANIA KRWI Z 20 MAJA

Wyniki Krwi

Sód 141 mmol

Potas 3.87 mmol

Chlorki 104 mmol

Kreatynina 0.82 mg

WBC 6.98

RBC 4.40

HGB 14.9

HCT 42.2 %

MCV 95.9

MCH 33.9

MCHC 35.3

PLT 284

RDW-sd 41

RDW-cv 12.1 %

PDW 12.2

MPV 10.4

P-LCR 28.2

PCT 0.3

Badanie moczu

Ciężar właściwy 1.010

Uruligibonen norma

Birbulina ujemny

Ciała ketonowe ujemny

Krew 3 + !!!!!!!!!!! zły wynik

Białko ślad

Azotyny ujemny

Leukocyty ujemny

Glukoza ujemny

Barwa żółta

Klarowność trochę mętna

Badania mikroskopowe osadu moczu

Nabłonki wielokotne pojedyńcze

Leukocyty 2 do 3 w polu

Rurocyty świerze pokrywają pole widzenia wyługowane 4 do 6

Bakterie nieliczne

Kryształki szczawiu nieliczne

OB 8

CUKIER 87

wyniki usg jb z 25 maja

Wątroba miernie powiększona w osi długiej płata prawego 154 mm

O jedrodnym nieznacznie wzmożonym echogramie bez zmian ogniskowych .

Pęcherzyk żólciowy niepowiększony cienkościenny echo ujemny bez złogów

Drogi żółciowe wewnątrz wątrobowe nie powiększone PZW 5.2 MM

Trzustka nie powiększona o jednorodnym prawidłowym echogramie i gładkim równym
obrysie .

Nerki nie powiększone o wzmożonym echogramie części rdzeniowych bez zastoju

PO stronie lewej grupie kielichów górnych złog średnicy 2.1 mm

Obrysy nerek gładkie równe , Pola nadnerczowe wolne

Śledziona nie powiększona o jednorodnym echogramie bez zmian ogniskowych

Aorta nie poszerzona

Pęcherz moczowy miernie wypełniony o gładkich obrysach ściany

Gruczoł krokowy o wymiarach 36 na 40 milimetrów

Wolnego płynu w jamie otrzewnej badaniem usg nie stwierdzono

WYNIKI USG JB Z DNIA DZISIEJSZEGO BEZ PRZYGOTOWANIA

Wąntroba jednorodna nieco powiększona

Widoczna fragmentarycznie o podwyższonej jednorodnej

Echogeniczności

Pęcherzy żółciowy słabo widoczny pacjent pop osiłku

PZW drogi żółciowe wewnątrztrąbowe nie poszerzone

Śledziona homogenna nie powie33kszona

Obie nerki prawidłowej lokalizacji ,prawidłowej wielkości

Bez cech zastoju moczu i kamicy

Pola nad nadnerczowe wolne

Aorta brzuszna nie powiększona

Pęcherz moczowy słabo wypełniony moczem

Pomiary gruczłu krokowego przybliżone

47*37*48 vol 48 mm

Na górnej granicy normy wielkości dla wieku pacjenta

2. Data: 2012-07-07 20:06:47

Temat: Re: Czy to rak
Od: aba <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-07-07 15:29, Jacek Buda pisze:
> [...]

> zaraz udałem się do mojego lekarza z domniemaniem że to ziarnica lub mięsak
> albo jakis nowotwór dlatego że sąsiad ma ziarnice

Jesteś zdrowym jak byk 46 letnim hipochondrykiem.

3. Data: 2012-07-08 13:10:24

Od: grazyna007 <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Pomiary gruczłu krokowego przybliżone
>
> 47*37*48 vol 48 mm
>
> Na górnej granicy normy wielkości dla wieku pacjenta

--------------------------------------
Do onkologa nie potrzeba skierowania. Jesli nie wierzysz diagnozom kilku
lekarzy innych specjalnosci, idz do onkologa.

4. Data: 2012-07-08 13:47:36

Od: "Andy Niwinski" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"grazyna007"
> Do onkologa nie potrzeba skierowania. Jesli nie wierzysz diagnozom kilku
> lekarzy innych specjalnosci, idz do onkologa.

A ty sie kurwa, naucz cytować!

5. Data: 2012-07-08 13:57:49

Od: Aicha <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-07-08 15:47, Andy Niwinski pisze:

> "grazyna007"
>>
> A ty sie kurwa, naucz cytować!

Oj nie marudź. Dopiero w cytacie przyuważyłam "rurocyty świerze i
wyługowane" :> Oryginał zignorowałam po piątym wersie.

6. Data: 2012-07-09 16:27:37

Od: grazyna007 <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-07-08 15:47, Andy Niwinski pisze:

> "grazyna007"
>>
> A ty sie kurwa, naucz cytować!
A ty nie zaśmiecaj języka wulgaryzmami. Nie potrafisz kulturalnie się
wysłowić?

7. Data: 2012-07-09 19:32:17

Od: "Andy Niwinski" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"grazyna007" <m...@g...pl> schrieb im Newsbeitrag

> A ty nie zaśmiecaj języka wulgaryzmami. Nie potrafisz kulturalnie się
> wysłowić?

Jest w słownku języka polskiego? Jest! To sie odpierdol?

Lepiej Ci teraz?

P.S. Odpierdol się, chuj, cipa, pizda i tym podobne też są.

8. Data: 2012-07-09 19:56:15

Od: "Stokrotka" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Z nim się nie dyskutuje, on inaczej nie umie.

9. Data: 2012-07-09 20:03:18

Od: aba <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-07-09 21:32, Andy Niwinski pisze:

> P.S. Odpierdol się, chuj, cipa, pizda i tym podobne też są.

Ojojoj, ulało się bydlątku. Połknij, to żujka. Bydlątka
karmią nią mózg, dlatego są jakie są. :)

10. Data: 2012-07-10 05:48:09

Od: "Andy Niwinski" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"aba" <a...@g...com> schrieb im Newsbeitrag

> Ojojoj, ulało się bydlątku. Połknij, to żujka. Bydlątka
> karmią nią mózg, dlatego są jakie są. :)

A ty jesteś kretynką nabijającą się z Jacka Budy....

wysokie cisnienie
jaki lekarz odczyta wyniki kolonoskopii i poprowadzi leczenie?
Podwyzszony kwas moczowy
Zespół Sudecka - babcine metody?
Pomożcie łakomczuchowi