Czy to wyjdzie [w domysle smacznie] ?

1. Data: 2004-10-21 15:36:29

Temat: Czy to wyjdzie [w domysle smacznie] ?
Od: "Pawel" <kazin_super_electronic(wytnij-to)@(wytnij-to)wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Hej!
Mam tal: szklanke bulionu, duzy jogurt naturalne, troche tartego zoltego
sera i cebule i ziemniaki.

no i mam pomysl:
zeszklic cebule, dodac bulion, podusic razem, dodac jogurt, zagotowac,
dodac zolty ser.

na patelni podsmazyc wczensiej ugotowane ziemniaki i polac to wczesniej
przygotowanym sosem i razem pogotowac.

czy to bedzie smaczne (oczywiscie odpowiednio doprawione) ??

pozdrawiam
paweł

ps. moze ktos z wroclawia jednak przygarnie slicznego i milego pieska??
http://tinyurl.com/6tt6c

1. Data: 2004-10-21 15:51:55

Temat: Re: Czy to wyjdzie [w domysle smacznie] ?
Od: "Ruua" <TU.WPISZ.MÓJ.NICK@idea.WYTNIJ.net.TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Pawel" <kazin_super_electronic(wytnij-to)@(wytnij-to)wp.pl>
napisał w wiadomości news:cl8l16$epv$1@news.dialog.net.pl...

> [...]
> dodac zolty ser.
>
> na patelni podsmazyc wczensiej ugotowane ziemniaki i polac to

brzmi smacznie:)

1. Data: 2004-10-21 16:10:05

Od: "Halszczak" <h...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

ja bym dał ser razem z jogurtem i tylko podgrzał, bo się może zważyć, a
ziemniaczki podsmaż na masełku, na leciutkim ogniu, obowiązkowo pokrojone w
plasterki

do tego papryka słodka, szczypta imbiru (do sosu), sól i pieprz

1. Data: 2004-10-21 19:20:56

Od: "Pawel" <kazin_super_electronic(wytnij-to)@(wytnij-to)wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> brzmi smacznie:)

i wyszlo przepyszne! mniam - naprawde polecam - zrobilem tak jak zamierzalem
i cudownie smakowalo!!!

1. Data: 2004-10-22 07:56:24

Od: "Sylwek" <s...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Pawel" napisał w wiadomości >

> i wyszlo przepyszne! mniam - naprawde polecam - zrobilem tak jak
zamierzalem
> i cudownie smakowalo!!!

Jak dasz znak dzisiaj ze zyjesz to moze tez sprobuje.
Sylwek

1. Data: 2004-10-22 11:24:25

Od: "Pawel" <kazin_super_electronic(wytnij-to)@(wytnij-to)wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jak dasz znak dzisiaj ze zyjesz to moze tez sprobuje.
> Sylwek

Z Y J E! ;) (naprawde smakowalo swietine!)

Pomysł na przyjęcie imieninowe
przy okazji zupy fasolkowej... mrozenie
prośba
zupa fasolkowa