Re: Czy torbiel na jajniku jest widoczna w obrazie USG?

From: "Ewa" <e...@p...fm>
Newsgroups: pl.sci.medycyna
Subject: Re: Czy torbiel na jajniku jest widoczna w obrazie USG?
Date: Thu, 22 Aug 2002 20:23:43 +0200

> odpowiem krótko. podważanie opinii lekarskiej jest niezgodne z kodeksem
> etyki.

moze i niezgodne, ale... jak lekarz moze powiedizec, ze cos jest skoro tego
nei ma? gdzie jego etyka i troska o pacjeta?
rok temu pani (doktor do ktorej nigdy wiecje nie pojde) stwierdzila, ze mam
torbbiel na jajaniku, jak twierdzila 5 - cio centymetrowa- twierdizla, ze
jest pewna diagnozy, bo jak mówiła jestem bardzo chuda i swietnie sie badam,
nie moze byc pomylki :))))) - teraz sie smieje , ale wtedy do smiechu mi nie
bylo
poniewaz niby torbiel byla wielka i bolaca istnialo ryzyko pekniecia i pani
stwierdzila, ze jesli zacznie bolec bardziej to mam brac dowod i biegac do
najblizszej izby przyjec, bo grozi rozlaniem sie do otzrewnej i bedzie
problem, zalecila mi tez usg, tylko po to, aby sprawdzic, jaka jest realna
wielkosc, czy 5 cm czy mniej i czy jest to torbiel podkrecona czy tam
jakas - mialo to byc badanie, ktore okrelsiloby czy mozna robic alparoskopie
czy klasyczna operacje, bo na leczenie farmaceutyczne jets za pozno

na usg poszlam 2 dni pozniej - nie bylo zadnej torbieli, nic zupelnie
!!!!!!!!
za to ja przezywalam przez 2 dni horror i przygotowywalam sie do operacji

Ewa