Re: Czy torbiel na jajniku jest widoczna w obrazie USG?

Data: 2002-08-23 07:39:52
Temat: Re: Czy torbiel na jajniku jest widoczna w obrazie USG?
Od: "Dorota P." <d...@d...com>

Użytkownik WALDIM napisał:

> ale ja nie napisalem ze krytykuje USG jako metode... tylko uswiadamiam ze
> jest to, jak kazda metoda obarczona bledem ludzkim... niestety za robienie
> USG wzielo sie ostatnio strasznie duzo ludzi, ktorzy nie maja o tym
> zielonego pojecia... a czesto USG ginekologiczne robia ludzie ktorzy o
> ginekologii nie wiedzac nic poza tym ze kobieta ma macice i 2 jajniki... i
> to jest przykre...

Nie wiem jaka jest rzeczywiście zdolność do interpretacji obrazu z USG
przez owych lekarzy ...
Ale obydwoje mają II, są ginekologami. Cenionymi.

Rozumiem w takim razie, że najbardziej prawidłowe stwierdzenie
to, że przy USG przez powłoki brzuszne można jedynie
PODEJRZEWAĆ istnienie torbieli?

czyli w zaszdzie obydwoje się mylili ...
- jeden stwierdzając autorytatywnie, że JEST torbiel,
- druga stwierdzając, że NIE MOŻNA zobaczyć torbieli przy takim USG.
Smutne...

Pozdrawiam,
Dorota