Re: Czy tu tylko dwa tematy?

Data: 2003-02-02 20:27:03
Temat: Re: Czy tu tylko dwa tematy?
Od: "PePe_M" <washi@(wytnij-to)o2.pl>

Marsel wrote:

> jest sporo pytan 'technicznych' na ktore odpowiedz jest jednoznaczna
> te spokojnie mozna ujac i w ten sposob odciazyc forum, udzielajac
> nieprzypoadkowych infromacji zyskaliby 'Naiwni' a takze 'Wyjadacze'
> przez wymiganie sie od odpowiadania ciagle na te same pytania.
> a tym samym moze to i podniesc troche poziom dyskusji
> (no, to chyba jednak jest niemozliwe ;)

Masz racje, mozna by zaczac chocby od wyjasnienia czym sie zajmuja
psycholog, psychiatra a czym psychoterapeuta.
Podac linki do stron zwiazanych problematycznie z najczesciej zadawanymi
pytaniami.

> ja wyobrazam sobie to w ten sposob, ze np. pada jakies pytanie,
> odsylamy uprzejmie do faqua a ew. dyskusja rozpoczyna sie juz od
> okreslonego pulapu i jest jakby kontynuacja... czy ja tego juz nie
> pisalem?

Marsel zabierzesz sie za to:-)?

Jesli tak to wysylaj nowy watek na grupie, by wiekszosc grupy mogla
wypowiedziec sie na ten temat.

Jesli by juz powstal faq to warto by go wysylac na grupe, nawet 2x w
miesiacu, bo przy takiej liczbie grupowiczow
to chyba nikomu nie zaszkodzi.

PePe_M