Czy tu tylko dwa tematy?

1. Data: 2003-01-31 12:00:34

Temat: Czy tu tylko dwa tematy?
Od: "d.v." <d...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy tu ostatnio nastała moda na dwa tematy?
1. Szukam psychologa w....
2. Testy na psychologię...
Możeby tak zrobić stronkę z psychologami i wymogami na studia
psychologiczne?

1. Data: 2003-01-31 12:17:03

Temat: Re: Czy tu tylko dwa tematy?
Od: AdamSZ <s...@T...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"d.v.":

> Czy tu ostatnio nastała moda na dwa tematy?
> 1. Szukam psychologa w....
> 2. Testy na psychologię...

3. Depresja, samobójstwo
4. Jak poradzić sobie po zakończonym związku

I z całą pewnością nie w tej kolejności.

Adam

1. Data: 2003-01-31 12:41:20

Od: Marsel <i...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

w poprzednim art. <b1dogn$v9c$1@aquarius.webcorp.pl>,
szanowny kol. d.v. pisze, ze:
> Czy tu ostatnio nastała moda na dwa tematy?
> 1. Szukam psychologa w....
> 2. Testy na psychologię...
> Możeby tak zrobić stronkę z psychologami i wymogami na studia
> psychologiczne?

dziwno mi...
To, ze zwracasz akurat uwage na te tematy swiadczyloby o tym,
ze Cie to interesuje w jakis sposob
Nie jestem wiec pewien czy Twoje wystapienie to manifestacja
znudzenia czy checi zrobienia cos ponad odp. na te niby ciagle
powracajace pytania..?

--
Marsel

1. Data: 2003-01-31 14:21:57

Od: "Xineh" <x...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "d.v." <d...@s...pl> napisał w wiadomości
> Czy tu ostatnio nastała moda na dwa tematy?
> 1. Szukam psychologa w....
> 2. Testy na psychologię...
> Możeby tak zrobić stronkę z psychologami i wymogami na studia
> psychologiczne?

Rzeczywiscie przydaloby sie taka stronka, bo nie kazdy, tak jak Ty ma
uporzadkowane zycie, nie kazdy potrafi sobie sam radzic z problemami, poza
tym mozesz czuc sie szczesliwcem, jesli juz studiujesz psychologie, bo byles
tak wielki i wspaniały, ze bez przygotowania poszedłeś na egzamin.... poza
tym grupy dyskusyjne przez wielu uwazane sa centrum ludzi zyczliwych,
otwartych na innym, ale tutaj oczywiscie tylko mankoltenctwo,
roszczeniowosc, degrengolada wrecz mozna by rzec...I tutaj inspiracji
poszukuja przyszli psycholodzy....

Xineh

1. Data: 2003-01-31 15:22:53

Od: "d.v." <d...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

> dziwno mi...
> To, ze zwracasz akurat uwage na te tematy swiadczyloby o tym,
> ze Cie to interesuje w jakis sposob

To mnie po prostu irytuje - czytanie tego samego w kółko jest po prostu
nudne Panie Psychologu - analityku każdego słowa

1. Data: 2003-02-01 06:50:26

Od: Marsel <Marselon@p_czta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

w art. <b1e4c5$3vk$1@aquarius.webcorp.pl>,
szanowny kol. d.v. pisze, ze:
<...>
> To mnie po prostu irytuje - czytanie tego samego w kółko jest po prostu
> nudne Panie Psychologu - analityku każdego słowa

Ja widze dwa wyjscia z sytuacji - albo olac, uodpornic sie albo..
sprobowac to bardziej kontruktywnie rozwiazac.
Kilka czy kilkanascie setek watkow temu padl pomysl aby sprobowac
utworzyc FAQ. No ale padl.
Wiedz, ze twoja postawa w tym wzgledzie nie jest wielce oryginalna..

--
Marsel

1. Data: 2003-02-01 08:23:02

Od: "d.v." <d...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ja widze dwa wyjscia z sytuacji - albo olac, uodpornic sie albo..
> sprobowac to bardziej kontruktywnie rozwiazac.
> Kilka czy kilkanascie setek watkow temu padl pomysl aby sprobowac
> utworzyc FAQ. No ale padl.

No to do roboty! chetnie nawet pomoge! tylko sam tego nie zrobie, musi ktos
pomoc, bo to duzo roboty.

> Wiedz, ze twoja postawa w tym wzgledzie nie jest wielce oryginalna..

a w tym temacie to mi na oryginalnosci nie zalezy.

1. Data: 2003-02-01 08:52:43

Od: Marsel <Marselon@p_czta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

w art. <b1g049$tqv$1@aquarius.webcorp.pl>,
szanowny kol. d.v. pisze, ze:
<...>
> No to do roboty! chetnie nawet pomoge! tylko sam tego nie zrobie, musi ktos
> pomoc, bo to duzo roboty.

mozna zawsze zaczac od czyjejs autorskiej wersji.. np Twojej? :)
a mzoe wtedy znajdzie sie ktos kto pomoze Tobie? :))

--
Marsel

1. Data: 2003-02-01 09:36:29

Od: "d.v." <d...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

> mozna zawsze zaczac od czyjejs autorskiej wersji.. np Twojej? :)
> a mzoe wtedy znajdzie sie ktos kto pomoze Tobie? :))

Nie ma sprawy. ZXresztą próbuję się do tego przymierzyć, ale ciągle brakuje
mi czasu na "wklepanie textu" - to jest największy i czasochłonny ból.
No to co zaproponujesz?
jakie działy, jakie gaq, jak ty byś to widział

1. Data: 2003-02-01 09:50:13

Od: Marsel <Marselon@p_czta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

w art. <b1g4e1$v9r$1@aquarius.webcorp.pl>,
szanowny kol. d.v. pisze, ze:

> [...]
> No to co zaproponujesz?
> jakie działy, jakie gaq, jak ty byś to widział

ja sie kompletnie na tym nie znam niestety a czasu za duzo i tak trwonie
moje sumienienie nie pozwla mi sie zobowiazywac do czegokolwiek
ale popieram.. mysle ze mozna by zaczac od tego jak ty ty widzisz, to
znaczy wyszukac takie pytania, ktore wg ciebei tu czesto sie pojawiaja,
a na ktore jednoznaczna i czytelna odpowiedz mozna latwo znalezc
gdziekolwiek.. wiec albo wskazac zrodla, albo opracowac taka odpowiedz
na podstawie tu podawanych informacji. wbrew pozorom jest tu dosc sporo
wartosciowych info, i szkoda zeby grzezly w masie..
--
Marsel

Depresja
testy na pscyhologię