Re: Czy tu tylko dwa tematy?

From: Marsel <Marselon@p_czta.onet.pl>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Czy tu tylko dwa tematy?
Date: Sat, 1 Feb 2003 10:50:13 +0100
Sender: M...@p...onet.pl@80.51.255.41

w art. <b1g4e1$v9r$1@aquarius.webcorp.pl>,
szanowny kol. d.v. pisze, ze:

> Nie ma sprawy. ZXresztą próbuję się do tego przymierzyć, ale ciągle brakuje
> mi czasu na "wklepanie textu" - to jest największy i czasochłonny ból.
> No to co zaproponujesz?
> jakie działy, jakie gaq, jak ty byś to widział

ja sie kompletnie na tym nie znam niestety a czasu za duzo i tak trwonie
moje sumienienie nie pozwla mi sie zobowiazywac do czegokolwiek
ale popieram.. mysle ze mozna by zaczac od tego jak ty ty widzisz, to
znaczy wyszukac takie pytania, ktore wg ciebei tu czesto sie pojawiaja,
a na ktore jednoznaczna i czytelna odpowiedz mozna latwo znalezc
gdziekolwiek.. wiec albo wskazac zrodla, albo opracowac taka odpowiedz
na podstawie tu podawanych informacji. wbrew pozorom jest tu dosc sporo
wartosciowych info, i szkoda zeby grzezly w masie..
--
Marsel