Czy usunąć migdałki???

1. Data: 2000-11-24 07:38:35

Temat: Czy usunąć migdałki???
Od: "Mario" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam szanownych grupowiczów!
Przy ostatnich, dość poważnych problemach z gardłem,
postanowiłem udać się do laryngologa. Tam dowiedziałem się, że
mam przewlekłe zapalenie migdałów; są w takim stanie,
że praktycznie nie spełniają już swojej funkcji.
Jedyną drogę którą widzi laryngolog jest ich usunięcie.
I tu mam poważny dylemat.
Czy nie istnieje już żadna inna droga,
może coś niekonwencjonalnego???
Jeśli ktoś jest po zabiegu usunięcia migdałów lub wie coś na
ten temat i zechce się podzielić swoimi doświadczeniami
to ogromne dzięki!
Pozdrawiam gorąco, Marian.

2. Data: 2000-11-26 12:43:48

Temat: Re: Czy usunąć migdałki???
Od: "przemek" <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mario napisał(a) w wiadomości: <8vl5rl$i9p$1@news.ipartners.pl>...
>Witam szanownych grupowiczów!
>Przy ostatnich, dość poważnych problemach z gardłem,
>postanowiłem udać się do laryngologa.
[...]
>Jeśli ktoś jest po zabiegu usunięcia migdałów lub wie coś na
>ten temat i zechce się podzielić swoimi doświadczeniami
>to ogromne dzięki!

Z tego co się orientuję - to od paru lat się nie usuwa migdałków.
Inaczej pewnie miał bym już usunięte. Mam je dość zchorowane.
Chyba że ostatnio znów tendencja się odwróciła.

Poza tym jedno z moich rodziców ma usunięte migdałki - co
nie zabezpiecza jej wcale przed anginami.

Na marginesie - czy kolega nie mieszka przypadkiem w
mieszkaniu z centralnym ogrzewaniem -
w moim przypadku anginy skończyły się wraz z wymianą
instalicji centralnego ogrzewania. Albo wyrosłem :)

przemek

3. Data: 2000-11-26 17:44:21

Od: Kaja <f...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

przemek napisał(a):

> w moim przypadku anginy skończyły się wraz z wymianą
> instalicji centralnego ogrzewania. Albo wyrosłem :)

W moim przypadku skończyły się odkąd mam pod ręką Tantum Verde...Nie
obawiam się teraz jeść lodów :-)
Kiedyś moja mama nie wyrazila zgody na usunięcie mi migdałków...bała
się, że będę ciągle chorowała na zapalenie płuc a tak to nigdy na to nie
chorowałam.

Kaja

4. Data: 2000-11-27 10:10:09

Od: wiola <s...@c...katowice.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mario napisa?(a):

> Witam szanownych grupowiczów!
> Przy ostatnich, do?ae powa?nych problemach z gard?em,
> postanowi?em udaae si? do laryngologa. Tam dowiedzia?em si?, ?e
> mam przewlek?e zapalenie migda?ów; s? w takim stanie,
> ?e praktycznie nie spe?niaj? ju? swojej funkcji.
> Jedyn? drog? któr? widzi laryngolog jest ich usuni?cie.

mialam ten problem w czerwcu 4 cztery! antybiotyki jeden za drugim to
chybione decyzje lekarzy..
szkoda slow
ale migdalkow nie dalam sobie wyciac, uwazam ze czemus one sluza..
gdy Cie boli sprobuj kupic propolis w kroplach i rozciencz kilkanascie
kropli z woda
a potem pedzluj migdaly i gardlo
mnie jeden zabieg od razu pomaga..
pozdrawiam Jola

5. Data: 2000-11-27 19:42:29

Od: "Jacek D." <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Na marginesie - czy kolega nie mieszka przypadkiem w
> mieszkaniu z centralnym ogrzewaniem -
> w moim przypadku anginy sko?czy?y si? wraz z wymian?
> instalicji centralnego ogrzewania.

wymiany instalacji c.o. na co >?
na piecowe ?

wieaodmo ze tamn gdzie c.o. to powietrze jest suche i dzieci oddychaja
ustami bo nos suchy i sluz snac go zatyka.
Dodatkowo ten niekorzystny obieg powietrza.
Przy ogrzewaniu piecowym wilgotne i chlodne powietrze od okna naturalnie
splywa dolem do przeciwleglej sciany piecowej i nawilza nas nos.
Przy ogrzewaniu c.o. powietrze wigotne od okna od razu sie nagrzewa i
wysusza i biegnie w gore.
Obieg jest odwrocony i dlatego taki szkodliwy.

Dodaykowo podloga jest wysuszona i latwo sie elektryzuje od ruchu
powietrza.
Stad czeste bole glowy.
J.

6. Data: 2000-11-28 07:47:42

Od: "przemek" <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jacek D. napisał(a) w wiadomości: <3...@p...onet.pl>...
[...]
>Dodaykowo podloga jest wysuszona i latwo sie elektryzuje od ruchu
>powietrza.
>Stad czeste bole glowy.
>J.

Expert - to Ty ?

7. Data: 2000-11-29 18:04:03

Temat: Re: Czy usunac migdalki???
Od: Kamil Uminski <d...@k...umcs.lublin.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam !

"Mario" <m...@i...pl>, Fri, 24 Nov 2000 08:38:35 +0100, tako rzecze:
> [...]
>że praktycznie nie spełniają już swojej funkcji.
>Jedyną drogę którą widzi laryngolog jest ich usunięcie.

Mozna zawsze zasiegnac opinii innego lekarza...

>Jeśli ktoś jest po zabiegu usunięcia migdałów lub wie coś na
>ten temat i zechce się podzielić swoimi doświadczeniami
>to ogromne dzięki!

Zapraszam na strone o migdalkach:
http://klio.umcs.lublin.pl/~drumil/pio/migdalki.html

Pozdrawiam,