Operacja przelyku

1. Data: 2000-11-23 19:20:51

Temat: Operacja przelyku
Od: Wojtek Piasecki <p...@h...umcs.lublin.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wiatam!

W jakich polskich osrodkach wykonuje sie operacje laparoskopowe na
dolnym odcinku przelyku (zawracanie tresci zoladkowej, przepuklina)?

Wojtek

2. Data: 2000-11-23 22:39:52

Temat: Re: Operacja przelyku
Od: "Krzysztof Zielinski" <z...@w...home.pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Wojtek Piasecki" <p...@h...umcs.lublin.pl> napisal w
wiadomosci news:3A1D6E13.76DD@hermes.umcs.lublin.pl...
> Wiatam!
>
> W jakich polskich osrodkach wykonuje sie operacje laparoskopowe na
> dolnym odcinku przelyku (zawracanie tresci zoladkowej, przepuklina)?

Z duzym prawdopodobienstwem na Oddziale Gastroenterologii w Warszawskim
Centrum Onkologii na Roentgena.

Krzysztof Zielinski
* Politechnika Warszawska * MEiL *

3. Data: 2000-11-25 00:46:09

Od: "RadeQ" <r...@k...chip.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Wojtek Piasecki <p...@h...umcs.lublin.pl> w wiadomooci do
grup dyskusyjnych napisał:3...@h...umcs.lublin.pl...
> Wiatam!
>
> W jakich polskich osrodkach wykonuje sie operacje laparoskopowe na
> dolnym odcinku przelyku (zawracanie tresci zoladkowej, przepuklina)?
>
> Wojtek

Z tego co mi wiadomo w tej chwili najwiecej tego typu zabiegow w Polsce ma
na swoim koncie ekipa z Akademickiego Centrum Chirurgii Maloinwazyjnej
profesora Józefa Dzielickiego. Wyniki (podobno) rewelacyjne.

masz tu namiary :

Akademickie Centrum Chirurgii Maloinwazyjnej
SPZOZ Szpital Kliniczny nr 1 w Zabrzu
Ul. 3-go Maja 13/15
41-800 Zabrze
tel/fax : (0-32) 271-47-18
www.slam.katowice.pl/~chirdzza
c...@i...slam.katowice.pl

jako student, ktory mial tam zajecia moge powiedziec, ze to co tam
zobaczylem nazywa sie pelnym profesjonalizmem
polecam z czystym sumieniem

pozdr

RadeQ
r...@k...chip.pl
UIN:73210848 #GG:78524

Poszukuje ksiazki
"Hiszpańsjka mucha" - przepis domowy
Re: Usuwać czy nie!
Szukam jakiegos domowego poradnika medycznego
Wyladowania elektryczne