Szukam jakiegos domowego poradnika medycznego

1. Data: 2000-11-23 15:30:51

Temat: Szukam jakiegos domowego poradnika medycznego
Od: "Przemyslaw Racinowski" <p...@t...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czesc.
Szukam jakiegos rozsadnego poradnika medycznego (encyklopedii??), ktory
warto trzymac w domu i do niego siegac w sytuacjach watpliwych zwiazanych ze
zdrowiem. Mozecie cos poradzic z dostepnych na rynku pozycji?

Niezle bylo by, aby co prostsze "felery" zdrowotne mozna bylo wyszukiwac po
objawach, moc dowiedziec sie nieco wiecej o różnych dostepnych lekach, czy
nowych metodach leczenia. Oczywiscie wszystko na poziomie poradnika
domowego, a nie skryptu akademii medycznej. I mysle, ze dobrze bylo by, aby
to nie byla tylko i wylacznie encyklopedia pojec typu haslo - odpowiedz.
Lepiej, aby szerzej wprowadzala w omawiane zagadnienia, nawet, jesli bedzie
ich mniej niz w standardowej encyklopedii.

Poradzicie?

Pozdrawiam
Przemek

2. Data: 2000-11-26 20:47:58

Od: m...@k...net.pl (Wojciech Kozłowski) szukaj wiadomości tego autora

Cześć Przemyslaw

Dnia 23-Lis-00, Przemyslaw napisał(a):

> [...]
> warto trzymac w domu i do niego siegac w sytuacjach watpliwych zwiazanych
> ze zdrowiem. Mozecie cos poradzic z dostepnych na rynku pozycji?

U mnie w domu od lat leży stara już "Mała encyklopedia zdrowia" Wydawnictwo
Naukowe PWN.
I nowa "Encyklopedia zdrowia" Wydawnictwo Naukowe PWN. (młodsza siostra
pozycji wyżej wymienionej) Mnie ona wystarcza w podbramkowych sytuacjach.
Choć nie ma zalet nowoczesnych drogich poradników t.j. pięknych zdjęć.
Wojtek
<tsb>
\|/
@ @
-----------------------------------oOO-(_)-OOo------
------------------------
4...@t...plusgsm.pl m...@k...net.pl

---
Przystap do Programu Partnerskiego BiznesPolska.pl - Zglos swoja
witryne i zarabiaj na odslonach: http://www.biznespolska.pl/program

--
Archiwum grupy dyskusyjnej pl.sci.medycyna
http://niusy.onet.pl/pl.sci.medycyna

Wyladowania elektryczne
www.lens.pl - aktualne informacje dla srodowiska medycznego
choroba paznokci - pachyonychia