Wyladowania elektryczne

1. Data: 2000-11-23 15:10:04

Temat: Wyladowania elektryczne
Od: "Piotero" <m...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ponawiam moj post gdyz nikt nie potraktowal go powaznie. Czym moze byc
spowodowane nadmierne elektryzowania ciala. Czy przyczyna moga byc czynniki
wewnetrzne ???, czy chodzi tylko o promieniowanie elektormagnetyczne z
monitora tudziez ubrania.

2. Data: 2000-11-23 16:29:44

Temat: Re: Wyladowania elektryczne
Od: "Jacek D." <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Piotero wrote:

> [...]
> wewnetrzne ???, czy chodzi tylko o promieniowanie elektormagnetyczne z
Juz raz ci odpowiedzialem.
Rozpoczal sie sezon grzewczy i powietrze masz w mieszkaniu zbyt suche i
nie przewodzi ladunkow.
Wystarczy ze sie elektryzujesz chodzac po wykladzinie a papucie, buty
nie przewodza ladunkow do ziemi.

Zwieksz wilgotnosc i no problem.
A monitor mozesz uziemic, albo postawic dalej, abys nie przejmowal
ladunkow z monitora i je potem roznosil po rodzinie.
Jacek

3. Data: 2000-11-23 17:34:54

Od: "Adamus" <a...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Piotero napisał(a) w wiadomości: <8vjc5c$m99$1@news.ipartners.pl>...
> [...]
>wewnetrzne ???, czy chodzi tylko o promieniowanie elektormagnetyczne z

Nie stosujesz diety optymalnej.
Nie wiesz, ze smalec jest dielektrykiem?

Adam B.

4. Data: 2000-11-23 23:41:02

Od: "Piotr Sowa" <n...@f...polbox.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>wewnetrzne ???, czy chodzi tylko o promieniowanie elektormagnetyczne z

a nie szurasz przypadkiem , albo kanapy nie masz pokrytej szorstkim
materiałem?
W domu mojej koleżanki wystarczy usiasc / podniesc sie z kanapy , alby
strzelic sobie pradem dotykajac metalowych sprzetow ...

Piotr Sowa

5. Data: 2000-11-24 18:34:20

Od: "Jacek D." <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> a nie szurasz przypadkiem , albo kanapy nie masz pokrytej szorstkim
> materia?em?
Moze ma folie na fotelach i na dywanie

> W domu mojej kole?anki wystarczy usiasc / podniesc sie z kanapy , alby
> strzelic sobie pradem dotykajac metalowych sprzetow ...

To poznaj ich ze soba, moze z tego byc ostre strzelanie.
On naladowany, ona tez , moze sie beda przyciagali, a moze nie.
Trzeba sprawdzic ;)

6. Data: 2000-11-27 17:25:42

Od: "Piotr Sowa" <n...@f...polbox.pl> szukaj wiadomości tego autora

>To poznaj ich ze soba, moze z tego byc ostre strzelanie.
>On naladowany, ona tez , moze sie beda przyciagali, a moze nie.
>Trzeba sprawdzic ;)
To MOJA kolezanka , a streczycielstwo jest w RP zakazane :-))))))

Pozdrowionka

7. Data: 2000-11-27 23:32:54

Od: "Jacek D." <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Piotr Sowa wrote:

> To MOJA kolezanka , a streczycielstwo jest w RP zakazane :-))))))
To jej nie strec ale rozladuj ;)

8. Data: 2000-12-08 20:54:22

Od: "Piotr Sowa" <n...@f...polbox.pl> szukaj wiadomości tego autora

>To jej nie strec ale rozladuj ;)