"Hiszpańsjka mucha" - przepis domowy

1. Data: 2000-11-23 17:15:33

Temat: "Hiszpańsjka mucha" - przepis domowy
Od: "PhoeniX" <n...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Od penego znajomego dostałem przepis na domowe przyżądzenie
afrodyzjaka zwanego" Hiszpańską muchą".
Chciałęm się tylko dowiedzieć czy przyżądzona mikstura której przepis
podaje poniżej wydaje się wam groźna dla zdrowia.
Szczególnie interesuje mnie działanie wody utlenionej oraz
połaczenie aspiryny oraz megnezu z alkocholem.

Oto ten przepis:
CO POTRZEBA : MOCNE PAPIEROSY , KWASEK CYTRYNOWY W PROSZKU (BEZ ZADNYCH
DODATKOW) , ASPIRYNA (NAJLEPIEJ BEZ DODATKOW SMAKOWYCH) , MAGNEZ (TEZ BEZ
DODATKOW SMAKOWYCH), WODA UTLENIONA , ALKOHOL (NAJLEPIEJ CZYSTY : WÓDKA ,
SPIRYTUS).

Kup papierosy (najlepiej mocne - lighty nie wchodzą w grę!!!!), kilka z nich
rozwiń a tytoń wsyp do jakiegoś metalowego garnuszka (najlepiej małego i nie
musi być metalowy -chodzi o to abyś mógł go podgrzać na gazie lub maszynce).
Dobrze by było abyś ten tytoń jeszcze przemielił ,ale to nie jest konieczne.
Zalej to niewielką ilością wody i wsyp opakowanie albo dwa kwasku
cytrynowego (nie może być w płynie!) - możesz dodać też kwasu solnego hehe
(oczywiście żartowałem z tym kwasem solnym). Pogotuj to potem trochę we
wrzątku aż większa część wody odparuje. Weź sitko i przefiltruj ciecz , fusy
z papierosów PO DOKŁADNYM wyciśnięciu możesz wyrzucić (ale pamiętaj -
dokładnie wyciśnij tzn. połóż sitko nad garnuszkiem i dokładnie ugnieć, tak
żeby fusy były prawie suche !!! TO JEST BARDZO WAŻNE). A teraz musisz
zaopatrzyć się w coś, co nie zawsze znajdziesz w domu. Idź do apteki i kup
Aspirynę i preparat zwany magnezem. Na pewno wiesz co to jest aspiryna ,
magnez mianowicie jest to taki środek wzmacniający (np. Plusz z magnezem ,
ale tego nie kupuj !!!!!!!) , może go kiedyś łykałeś - zalecany jeśli pijesz
dużo kawy. MA BYĆ CZYSTY MAGNEZ BEZ DODATKÓW SMAKOWYCH !!! Kosztuje ok. 5zł
w aptece i nie trzeba na niego recepty. Rozbij to tłuczkiem i wsyp do cieczy
(dawkowanie wedle uznania). Pogotuj trochę aż się rozpuści , dolej wody jak
chcesz. Teraz zostaw pracę przy preparacie na jakieś trzy , cztery godziny.
Weż kieliszek i nalej do niego jakiegoś alkoholu (nalepiej spiryt). Do
kieliszka wlej także KROPELKĘ wody utlenionej (ma być jej bardzo mało!!!!!!
MAŁO ! PAMIĘTAJ ! NALEPIEJ KROPELKĘ !!!! Jak przesadzisz i wlejesz pół
butelki to będzie źle , a preparat może być niebezpieczny). Wymięszaj to i
wlej do przygotowanej wcześniej cieczy. Okej - teraz masz w granuszku prawie
gotową muchę hiszpańską. Napisałem prawie ,bo to co masz trzeba jeszcze
dobrze wygotować. Jak to zrobisz , powinieneś otrzymać dosyć gęstą ciecz. TO
JEST WŁAŚNIE TO CZEGO CHCIAŁEŚ!!!! MASZ SWOJĄ HISZPAŃSKĄ MUCHĘ!!.

A teraz uwagi : dawkuj wedle uznania , ale najlepiej sam przetestuj to
najpierw na sobie. Moc preparatu zależy od proporcji dobranych składników a
także od predyspozycji danej osoby. Zaczynaj od kropli , dwóch
rozcienczonych w jakimś płynie (herbata , alkohol , kawa). Zobaczysz jak na
ciebie zadziała !! ACHA RZECZ BARDZO WAŻNA !!! TEGO PREPARATU NIE MOGA
UŻYWAĆ OSOBY, KTÓRE SĄ CHORE NA WĄTROBĘ (TAK JAK ZRESZTĄ NIE MOGĄ PIĆ KAWY I
ALKOHOLU)!!!!!!

UWAGA TAKŻE Z WODĄ UTLENIONĄ ! MUSI BYĆ JEJ NAPRAWDĘ MAŁO ! MYŚLISZ ŻE JEDNA
KROPLA NA KIELISZEK NIE WYSTARCZY ??? MYLISZ SIĘ !!!

A teraz jak to podać jakiejś dziewczynie : otóż unikaj podawania tego w
herbacie czy kawie. Najlepiej na imprezie do alkoholu (piwa , wódki itp).
Mucha hiszpańska powoduje skutki podobne do upojenia alkoholowego , tylko że
osoba, która to spożyła chce się.... hmmm - nie napiszę tu tego , na grupie
już i tak mnie zbesztali za używanie brzydkich słów ... no dobra , chce
się.... kochać. Dodasz to kilientce do herbaty i jak się potem wytłumaczysz
? Na pewno gościówa nie pomyśli że to herbata tak na nią zadziałała ! No
chyba że obydwoje to ustalicie (np. ze swoją dziewczyną). Mucha działa z
pewnym opóźnieniem , to zależy jak kto ma mocną głowę i od proporcji
skłaników.
======

--
Pozdrawia:
file://==PhoeniX==\\

2. Data: 2000-11-23 20:14:43

Temat: Re: "Hiszpańsjka mucha" - przepis domowy
Od: "dr Thomas Q" <e...@p...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "PhoeniX" <n...@k...net.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Szczególnie interesuje mnie działanie wody utlenionej oraz
> połaczenie aspiryny oraz megnezu z alkocholem.

Wyglada malo groznie chociaz jak ktos ma slaba glowe to kto wie :)))))))
Mi sie to wydaje raczej na srodek prowokujacy szybkiego pawia niz na
afrodyzjak.

3. Data: 2000-11-24 01:04:44

Od: Piotr Kasztelowicz <p...@a...torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

4. Data: 2000-11-25 08:14:21

Od: "Adamus" <a...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

PhoeniX napisał(a) w wiadomości: <8vjjig$qnu$2@news.tpi.pl>...
> [...]
>Szczególnie interesuje mnie działanie wody utlenionej oraz
>połaczenie aspiryny oraz megnezu z alkocholem.

"Gdyby glupota miala skrzydla, fruwalbys jak golebica." powiedzial ongis dr.
Strosmayer w serialu "Nemocnice na kraji mesta".

Adam B.

5. Data: 2000-11-25 18:19:48

Od: "Pyzol" <p...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

Do "dowcipasow".

W realnym swiecie pojawila sie b. grozna nowosc- tzw. "rape pill", ktora bez
wiedzy kobiety wrzuca sie jej do drinku. Powoduje ona calkowite
zamroczenie kobiety i stwarza to idealna sytuacje do dokonania na niej
gwaltu..

Opisana tutaj "mucha" przerazajaco kojarzy mi sie z coraz czesciej
odnotowywanymi przestepstwami za pomoca "rape pill".

To moze byc kryminal, a nie okazja do zartow, panowie - czysty kryminal!

Kaska

6. Data: 2000-11-25 18:28:51

Od: j...@h...torun.pl (Jaroslaw Laczkowski) szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> wiedzy kobiety wrzuca sie jej do drinku. Powoduje ona calkowite
> zamroczenie kobiety i stwarza to idealna sytuacje do dokonania na niej

A mezczyzni na te "rape pill" sa odporni?
Czy tez mozna ich po niej zgwalcic?
Jarosław Łączkowski
mailto: j...@h...torun.pl
http://www.alzheimer.pl/klub/o_nas2/laczk.html

--
Archiwum grupy dyskusyjnej pl.sci.medycyna
http://niusy.onet.pl/pl.sci.medycyna

7. Data: 2000-11-26 01:21:18

Od: "Pyzol" <p...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

"Jaroslaw Laczkowski" <j...@h...torun.pl> wrote in message

> bez
>
> A mezczyzni na te "rape pill" sa odporni?
> Czy tez mozna ich po niej zgwalcic?

A wie pan, jak tylko spotkam sie ze skarga mezczyzny na gwalt - to zaraz
tutaj o tym napisze. Jakos do tej pory nie wpadlo mi w ucho...

Nawet srodowiska homoseksualne nie zglaszaja takich przypadkow.
Kaska

8. Data: 2000-11-26 07:09:39

Od: j...@h...torun.pl (Jaroslaw Laczkowski) szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> tutaj o tym napisze. Jakos do tej pory nie wpadlo mi w ucho...
>
> Nawet srodowiska homoseksualne nie zglaszaja takich przypadkow.

To zapraszam do zakladow karnych. Tam na pewno Pani o nich uslyszy. Poza tym
zgwalcenia mezczyzn przez kobiety zdarzaja sie, nawet chyba gdzies przed
rokiem pisano w prasie o dwoch paniach, ktore w ten sposob daly wyraz swej
zadzy.

Pozdrawiam

9. Data: 2000-11-26 07:50:18

Od: "Adamus" <a...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pyzol napisał(a) w wiadomości:
<8pTT5.15519$Z9.861489@news1.rdc1.mb.home.com>...

>Do "dowcipasow".
>
>W realnym swiecie pojawila sie b. grozna nowosc- tzw. "rape pill", ktora
bez
>wiedzy kobiety wrzuca sie jej do drinku.

Niuniu, ta "rape pill" to nic innego jak pewna pochodna benzodiazepin,
dostepna rowniez w polskiej aptece. Nie podam nazwy preparatu, zeby nie
wzbudzac niezdrowych emocji. Podany razem z winem powoduje sennosc, a po
przebudzeniu - niepamiec wsteczna.

Adam B.

10. Data: 2000-11-26 11:42:45

Od: Dariusz Laskowski <d...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pyzol wrote:

> A wie pan, jak tylko spotkam sie ze skarga mezczyzny na gwalt - to zaraz
> tutaj o tym napisze. Jakos do tej pory nie wpadlo mi w ucho...
>
> Nawet srodowiska homoseksualne nie zglaszaja takich przypadkow.

A fe! Jaki seksizm!
--
Dariusz Laskowski Zauważam, że moje dywagacje zazwyczaj okazują się
mailto:d...@p...pl bezpodstawne i pozbawione sensu, jeśli nie są po

Re: Usuwać czy nie!
Szukam jakiegos domowego poradnika medycznego
Wyladowania elektryczne
www.lens.pl - aktualne informacje dla srodowiska medycznego
choroba paznokci - pachyonychia