Mononukleoza - proste pytanie..

1. Data: 2000-11-23 22:24:12

Temat: Mononukleoza - proste pytanie..
Od: "SM" <m...@...PL> szukaj wiadomości tego autora

Jestem na to chory od tygodnia. Zalecono mi pozostawanie w domu. Niestety
praca to podstawa istnienia i musze to zalecenie troche lekcewazyc. Ogolnie
bardzo nie nazekam, jedyne co mnie meczy to temperatura i opuchlizna wezlow
chlonnych.
]pyt. czy jest skuteczny sposob szybkiego wyleczenia (spozywam Renicin 150
fervex i witaminki)
czy ta choroba moze powodowac jakies powiklania?
m...@...pl

2. Data: 2000-11-24 01:06:32

Temat: Re: Mononukleoza - proste pytanie..
Od: Piotr Kasztelowicz <p...@a...torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 23 Nov 2000, SM wrote:

> ]pyt. czy jest skuteczny sposob szybkiego wyleczenia (spozywam Renicin 150
> fervex i witaminki)

nie ma

> czy ta choroba moze powodowac jakies powiklania?

jasne mozna nawet (jesli nie bedziesz przestrzegal zalecen)
zasilic chor anielski, choc powiklania sa rzadkie :-)

P.K.
----
Piotr Kasztelowicz <P...@a...torun.pl>
[http://www.am.torun.pl/~pekasz]

3. Data: 2000-11-26 15:04:34

Od: "AK" <a...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mononukleoza to choroba zakazna!
AK
Użytkownik SM <m...@...PL> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:8vk58l$gv5$...@n...tpi.pl...
> [...]
150
> fervex i witaminki)
> czy ta choroba moze powodowac jakies powiklania?

Ozonomatic - PREZENTACJA!!!!
Operacja przelyku
Poszukuje ksiazki
"Hiszpańsjka mucha" - przepis domowy