Czy w CZERWONYM AUTOBUSIE dalej smierdzi?

11. Data: 2002-07-19 13:07:23

Temat: Re: Czy w CZERWONYM AUTOBUSIE dalej smierdzi?
Od: "gabi" <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Kochani... zapach potu JEST ZAPACHEM OBRZYDLIWYM w krajach rozwinietych.

Pot NIE MA zapachu nie zależnie od stopnia rozwinięcia kraju. Zaczyna go
mieć dopiero kiedy bakterie zaczną go rozkładać.

gabi

12. Data: 2002-07-19 18:06:59

Od: "melon" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Mi wydaje sie, ze to w zwiazku z jakimis bakteriami na jezyku (zwlaszcza z
> tylu), ale moze to tylko jakis osad, albo cos.
> A nie bede bral bez potrzeby antybiotyku, bo nie chce miec grzyba.
> pozdr
> Adam

W jednym z ostatnich Wiedzy i Zyciu, albo Swiecie Nauki jest ciekawy artykul
o nieprzyjemnym zapachu z ust.

13. Data: 2002-07-21 13:45:51

Od: "--# Dominik #--" <d...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

> mysle ze niepotrzebnie sie denerwujecie [...]

Oczywiście masz racje. Chodzi mi tylko o formę, w jakiej to indywiduum
dokonało arbitralnej oceny czystości Polakow i Polski. Robi z siebie
wyrocznie, a sam zapomina, że również pochodzi z tego piekiełka. Tzw. "psim
swędem" udało mu się uciec z kraju i teraz zza siedmiu mórz wydaje wyroki.
A tak na marginesie to uważam, że stan higieny w Polsce poprawia się z
roku na rok. Ludzie zaczęli się uczyć do czego służy mydło, dezodorant i
pasta do zębów. Jeśli nawet komuś przytrafi się być nieświerzym, to się
tego wstydzi, a to już jest bardzo dużo.
pozdrawiam,
Dominik

pomozcie prosze
Rozszyfruj rozpoznanie choroby