Czy w Polsce mogę gdzieś znależć ten sprzęt?

1. Data: 2006-09-17 12:04:13

Temat: Czy w Polsce mogę gdzieś znależć ten sprzęt?
Od: "M S" <s...@n...ok> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
Szukam producenta, lub sklepu ze sprzętem jak ten w linku
http://www.rollfiets-club.de/cms/front_content.php?p
ath=Rollfiets

Jest to rower połączony z wózkiem. Jest możliwość odczepienia wózka.
Nie wiem gdzie szukać bo nawet nie wiem jak to po polsku nazwać :-)

Maciek Spych

Privatnie tu mnie można:
http://cerbermail.com/?Y7fHuj9gyI

2. Data: 2006-09-17 13:16:38

Temat: Re: Czy w Polsce mogę gdzieś znależć ten sprzęt?
Od: "Adam Pietrasiewicz" <n...@n...tpi.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 17-09-2006 o 14:04:13 M S <s...@n...ok> napisał(a):

> [...]
>
> Jest to rower połączony z wózkiem. Jest możliwość odczepienia wózka.
> Nie wiem gdzie szukać bo nawet nie wiem jak to po polsku nazwać :-)

http://www.misiarz.pl/

http://www.republika.pl/rowerynietypowe/home.html

Adam Pietrasiewicz
Ogarnęła Cię lekka paranoja? Ktoś do listów ci zagląda?
http://www.paranoik.w.pl
http://stop-histerii.blog.onet.pl/

3. Data: 2006-09-17 14:04:07

Od: "M S" <s...@n...ok> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Adam Pietrasiewicz" napisał w wiadomości

> http://www.misiarz.pl/
>
> http://www.republika.pl/rowerynietypowe/home.html

Dziekuję. Trafiłem na te adresy podczas poszukiwań, z tego co widzę,
dokładnie takiego sprzętu tam nie ma. Wszystko jest jedynie podobne. Być
może skontaktuję się z nimi, żeby wiedzieć co się da z moim "problemem"
zrobić.

4. Data: 2006-09-17 17:22:40

Od: DyVanka <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik M S napisał:

> [...]
>
> Jest to rower połączony z wózkiem. Jest możliwość odczepienia wózka.
> Nie wiem gdzie szukać bo nawet nie wiem jak to po polsku nazwać :-)

Witam,

Firma Draisin http://www.draisin.com/pl/index.htm oferuje chyba
dokladnie to, czego Pan(i) szuka. Niestety nie wiem jak to wyglada
cenowo, bo Firma nie odpowiedziala mi na mail.. (bede wiec wdzieczna,
jesli podzieli sie Pan(i) zdobytymi informacjami)

Pozdrawiam i zycze powodzenia
Magdalena

---
Baza sygnatur wirusow (VPS): 0637-2, 2006-09-15
Przetestowano na: 2006-09-17 19:22:44

5. Data: 2006-09-17 17:26:22

Od: "M S" <s...@n...ok> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "DyVanka" napisał w wiadomości

> [...]
> to, czego Pan(i) szuka. Niestety nie wiem jak to wyglada cenowo, bo Firma
> nie odpowiedziala mi na mail.. (bede wiec wdzieczna, jesli podzieli sie

Dzięki, dokładnie tego szukałem! :-))

6. Data: 2006-09-17 23:21:42

Od: "Piotr Grela \(interpio\)" <i...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "M S" <s...@n...ok> napisał w wiadomości

> [...]
> dokładnie takiego sprzętu tam nie ma. Wszystko jest jedynie podobne. Być
> może skontaktuję się z nimi, żeby wiedzieć co się da z moim "problemem"

Myślę, że spokojnie można by do tych producentów zadzwonić i zapytać się, czy czegoś
takiego i za ile by zrobili.
Sprzęt firmy Draisin jest strasznie drogi!
Gdybym miał wydać taką kasę, to porozmawiałbym
z warszawską firmą MAGNUS, cena może byłaby podobna ale ciężar mniejszy i super
jakość i wytrzymałość.
Ja swoją drogą polecam małych konstruktorów tj. Mariusz Łuczak z Oławy www.velogic.pl
, ponieważ są tani, bardziej przykładają się do wykonania swojego sprzętu i są
elastyczni (twórczy) w budowie swoich pojazdów.
Z tego co wiem do tej pory Mariusz czegoś takiego nie budował ale ostatnio robił
riksze reklamamowe do na export - to takie zlecenie nie sprawiłoby mu kłopotu.

--
Pozdrawiam Piotr

www.handbike.za.pl

7. Data: 2006-09-19 19:58:36

Od: "Mirek" <f...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Jest to rower połączony z wózkiem. Jest możliwość odczepienia wózka.
> Nie wiem gdzie szukać bo nawet nie wiem jak to po polsku nazwać :-)

Nie polecałbym podobnego układu jak wózek doczepny tak jak jest na zdjęciu,
gdyż musi to być ciężki i mocny wózek po odczepieniu którego rower już nie
spełnia funkcji roweru a pozatym kóła z przodu są mocno narażone na
uszkodzenie podczas jazdy . Lepszym rozwiązaniem jest rower trójkołowy z
platformą z przodu. Za kilka dni podobno już ale może za kilka miesięcy lub
lat mam otrzymać od firmy MAGNUS , taki rower z platformą z przodu,
przeżutka 7 biegowa planetarna, resorowany przód i podobno ma być super
mocny. Czekam na niego tylko 1.5 roku i trochę już jestem zniecierpliwiony
tym czekaniem. Jest to moja wygrana w konkursie innowacji ogłoszonym w
zeszłym roku w integracji. Chętnie podzielę się wrażeniami jak wygląda jazda
na takim trójkołowym pojeżdzie z platformą z przodu i osobą na wózku.

Mirek

8. Data: 2006-09-19 20:02:41

Od: "M S" <s...@n...ok> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Mirek" napisał w wiadomości

> [...]
> innowacji ogłoszonym w zeszłym roku w integracji. Chętnie podzielę się
> wrażeniami jak wygląda jazda na takim trójkołowym pojeżdzie z platformą z

Znaczy, to będzie platforma i *na niej* wózek? Brzmi ciekawie, bo nieznajomo
:-)

9. Data: 2006-09-19 20:36:28

Od: "Mirek" <f...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Mirek" napisał w wiadomości

> Znaczy, to będzie platforma i *na niej* wózek? Brzmi ciekawie, bo
> nieznajomo :-)
>
> --
> Maciek Spych

Wózek ma być mocowany na platformie przodem do kierunku jazdy, wjazd po
lekkich załączonych dwóch podjazdach, zawieszenie platformy nad ziemią ma
być podobno ok. 10cm. Z boku mają być jeszcze rurki do podtrzymywania na
zakrętach. Szerokość z przodu ok. 1m z kołami. Mój wózek to lekki aktywny
XLT
Z przodu koła wzmocnione 20 od BMX z grubszymi szprychami 1.8 mm a z tyłu 26
cali. Podobno w tym tygodniu już mam otrzymać ten pojazd. Ciekawe jak nam z
żoną wyjdą długie wycieczki na tym pojeżdzie na osławionych dziurawych
polskich drogach.
Z tyłu będzie możliwość zamontowania silniczka rowerowego na bardzo długie
wycieczki.
Mirek

ZOL
materac rechabilitacyjny składany