Czy w Polsce w ostatnich latach ktos zmarl na wscieklizne???

1. Data: 2003-06-22 00:27:11

Temat: Czy w Polsce w ostatnich latach ktos zmarl na wscieklizne???
Od: "spilecci" <p...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Czy sa jakies statystyki w internecie? Stacja epidemiologiczna z rzeszowa
nie odpisuje, nie dziwota skoro sa tam same pociotki...
Ktos moze mnie wspomoc statystyka???

2. Data: 2003-06-22 19:03:59

Od: "casus" <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czy sa jakies statystyki w internecie? Stacja epidemiologiczna z rzeszowa
> nie odpisuje, nie dziwota skoro sa tam same pociotki...
> Ktos moze mnie wspomoc statystyka???

A skad wiesz, ze pociotki? Bo ja jakos tego nie zauwazylem.
Napisz bezposrednio do dyrektora.

casus

3. Data: 2003-06-23 10:10:44

Od: Monika <1...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wiadomość od spilecci (p...@p...fm) dostałam taką:

> Czy sa jakies statystyki w internecie? Stacja epidemiologiczna z
> rzeszowa nie odpisuje, nie dziwota skoro sa tam same pociotki...
> Ktos moze mnie wspomoc statystyka???

Ja pamiętam z doniesień mediów, że ze dwa lata temu, może trzy jakaś
kobieta zmarła. Statystyk nie widziałam. Nie jest to chyba częsta
przyczyna zgonów.

--
Pozdrawia Monika
GG 51726