Czy w cywilizacji jest miejsce dla dzieci?

21. Data: 2009-06-25 10:01:10

Temat: Re: Czy w cywilizacji jest miejsce dla dzieci?
Od: Hanka <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 25 Cze, 11:09, medea <e...@p...fm> wrote:

> To piękne, co napisałaś, Hanko. Z wszystkim się zgadzam.
> Jedno tylko małe ale: jest to cholernie trudne w praktyce.
> Najłatwiej nam przychodzi dawanie tego, co sami od swoich rodziców
> otrzymywaliśmy, każda zmiana oznacza ciężką pracę.
> Szczęśliwcami są ci, których rodzice kierowali się tymi zasadami.

Widzisz, mnie pomogło to, że otrzymałam od moich rodzicow,
szczegolnie od nadopiekunczej matki, cos wrecz przeciwnego.
Obiecalam sobie, ze jesli kiedykolwiek bede miec dzieci,
to zrobie wszystko, zeby nie czuly sie az tak przygniecione,
nakazami, zakazami, ogromem milosci i stalej, nachalnej
obecnosci rodzicow, jak bylam ja.

To nie jest trudne, choc czasami wymaga, jak sama piszesz,
sporego wysilku z naszej, czyli rodzicow, strony.
Lecz zapewniam: po stokroc warto :)

I tak, jak pisze Michal: gdy widzimy rezultaty tej pracy,
satysfakcja jest ogromna.

Doczekalam tego, ze widze owe rezultaty.
Kasuja one kazde zmeczenie czy zniechecenie.
I wszystkie wczesniejsze watpliwosci.

Wiadomym jest, ze kazdy rodzic chce dla swego dziecka
jak najlepiej. Lecz - jak mowisz - czesto, nieswiadomi innych
mozliwosci, powtarzamy jedynie to, co otrzymalismy
w swoim domu, od swoich rodzicow.

Pozostawiajac to, co otrzymalismy korzystnego i pozytywnego,
warto sprobowac zmieniac to mniej korzystne, na lepsze.

Ktos musi zaczac ;)

22. Data: 2009-06-25 10:04:18

Temat: Pytanie, czy w cywilizacji jest w ogóle miejsce dla ludzi... ?
Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

:-), MK

23. Data: 2009-06-25 10:07:46

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Obiecalam sobie, ze jesli kiedykolwiek bede miec dzieci...

Rozpoznaję Hanko model, który miał miejsce też w mojej rodzinie. Z tymże ja
załapałam się na poziom Twoich dzieci. Muszę przyzynać, że szczęsliwy ze
mnie człowiek.
Ot tak po prostu szczęsliwy i już.

O czym uprzejmie donoszę, bo może trud nie będzie aż taki nieznośny,

MK

24. Data: 2009-06-25 10:14:31

Od: Hanka <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 25 Cze, 12:07, "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> wrote:

> [...]
> załapałam się na poziom Twoich dzieci. Muszę przyzynać, że szczęsliwy ze

Ciesze się bardzo, bardzo.

> O czym uprzejmie donoszę, bo może trud nie będzie aż taki nieznośny,

Ja tez probuje teraz byc bardziej szczesliwa, niz kiedys.
Okazuje sie to wcale nie takie trudne, jak mnie straszono
w dziecinstwie ;)

Pozdrowienia serdeczne i usmiechniete :)

25. Data: 2009-06-25 11:53:50

Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

michał pisze:

> Jeśli jesteśmy przekonani, że to się opłaca, to nie powinno być to trudne.

jesteśmy przekonani że sie opłaca i jest cholernie trudne.
jeśli jest to łatwe, może to być "nie to".

> Myślę, że jest odwrotnie. Ta praca daje satysfakcję, którą trudno jest
> przecenić widząc tej pracy rezultat.

zdecydowanie tak, ale to chyba nie przeczy temu, co napisała medea?

--
Tu i Teraz. 16 minut. Enjoy!

http://twitter.com/trenR

26. Data: 2009-06-25 11:55:25

Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

Hanka pisze:

> [...]
> Okazuje sie to wcale nie takie trudne, jak mnie straszono
> w dziecinstwie ;)
>
> Pozdrowienia serdeczne i usmiechniete :)

wy baby to takie fajne jesteście, no! :)

--
Tu i Teraz. 16 minut. Enjoy!

http://twitter.com/trenR

27. Data: 2009-06-25 12:07:42

Od: Hanka <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 25 Cze, 13:55, tren R <t...@n...sieciowy> wrote:

> wy baby to takie fajne jesteście, no! :)
>
> --
> Tu i Teraz. 16 minut. Enjoy!http://www.lastfm.pl/music/Tu+i+Teraz/16+Minut
>
> http://twitter.com/trenR- Ukryj cytowany tekst -
>
> - Pokaż cytowany tekst -

widac u Ciebie teszsz sloneczko wyjszlo za oknem :)

28. Data: 2009-06-25 12:54:42

Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

Hanka pisze:

> widac u Ciebie teszsz sloneczko wyjszlo za oknem :)

nawet kilka :)

--
Tu i Teraz. 16 minut. Enjoy!

http://twitter.com/trenR

29. Data: 2009-06-25 12:59:31

Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

Hanka pisze:

> [...]
> obecnosci rodzicow, jak bylam ja.
>
> To nie jest trudne, choc czasami wymaga, jak sama piszesz,
> sporego wysilku z naszej, czyli rodzicow, strony.

warto, wiem, zdaję sobie sprawę.
tylko tyle jest sytuacji, które uruchamiają automatyzmy, że czasami
sobie myślę, że to przeważy :)

> Ktos musi zaczac ;)

kurwa, dlaczego ja? :)

--
Tu i Teraz. 16 minut. Enjoy!

http://twitter.com/trenR

30. Data: 2009-06-25 13:01:31

Od: michał <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "tren R" napisał w wiadomości:

> jesteśmy przekonani że sie opłaca i jest cholernie trudne.
> jeśli jest to łatwe, może to być "nie to".

Być może. Patrzę na ten problem jak na dzieło dokonane w dużym stopniu.
Z perspektywy czasu, który już upłynął, nie mogę powiedzieć, że się
bardzo wysilałem, co by nie wciskać dzieciom swoich niespełnionych
mażeń. Wsłuchiwaliśmy się razem z matką w ich marzenia i staraliśmy się
w miarę możliwości w tych kierunkach im pomagać. Przekonanie, że tak
trzeba, nam wystarczało i nie notuję w czasie minionym heroicznych
wyrzeczeń w tej dziedzinie.

> zdecydowanie tak, ale to chyba nie przeczy temu, co napisała medea?

Miałem na myśli to, że z przyjemnością dokonywaliśmy zmian w stosunku do
tego, co otrzymaliśmy od swoich rodziców.

michał

ma 16 lat
CZY XL...
Czy ktoś ma w domu...