Re: Czy w cywilizacji jest miejsce dla dzieci?

From: michał <6...@g...pl>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Czy w cywilizacji jest miejsce dla dzieci?
Date: Thu, 25 Jun 2009 15:01:31 +0200

Użytkownik "tren R" napisał w wiadomości:

> jesteśmy przekonani że sie opłaca i jest cholernie trudne.
> jeśli jest to łatwe, może to być "nie to".

Być może. Patrzę na ten problem jak na dzieło dokonane w dużym stopniu.
Z perspektywy czasu, który już upłynął, nie mogę powiedzieć, że się
bardzo wysilałem, co by nie wciskać dzieciom swoich niespełnionych
mażeń. Wsłuchiwaliśmy się razem z matką w ich marzenia i staraliśmy się
w miarę możliwości w tych kierunkach im pomagać. Przekonanie, że tak
trzeba, nam wystarczało i nie notuję w czasie minionym heroicznych
wyrzeczeń w tej dziedzinie.

> zdecydowanie tak, ale to chyba nie przeczy temu, co napisała medea?

Miałem na myśli to, że z przyjemnością dokonywaliśmy zmian w stosunku do
tego, co otrzymaliśmy od swoich rodziców.

michał