Czy warto byc pielegniarka???

1. Data: 2002-11-14 06:52:09

Temat: Czy warto byc pielegniarka???
Od: m...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

Witam!

Zastanawiam sie nad studiowaniem pielegniarstwa na UJ w Krakowie. I kazdy, jak
slyszy "pielegniarka" stanowczo mi to odradza. Dodam,ze nie chce studiowac
medycyny, lecz wlasnie byc pielegniarka.

Jak wyglada ten zawod w praktyce? Jak wygladaja studia? Czy ciezko sie dostac?
Jak jest potem z praca? I czy ktos moze powiedziec cos OPTYMISTYCZNEGO na ten
temat?

Zwracam sie z prosba o rade przede wszystkim do pielegniarek, osob studiujacych
ten kierunek lub znajacych dobrze ten zawod.

Z gory dziekuje za odpowiedzi.

Ewa

2. Data: 2002-11-14 08:31:31

Temat: Re: Czy warto byc pielegniarka???
Od: "Okoliczny" <o...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
studiujacych
> ten kierunek lub znajacych dobrze ten zawod.

moge powiedziec tylko ze w szpitalu w ktorym pracuje,
pielegniarki po studiach narzekaja na płace.
Mają więcej lat szkoły a dostają marną kasę, jak wszystkie z resztą.

Pozdro.

3. Data: 2002-11-14 10:48:41

Od: "*mysza*" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie jestem pielęgniarką, ale podobnie jak kolega pracuję w szpitalu i mam
sporo koleżanek pielęgniarek. Podobnie jak wśrod reszty personelu medycznego
( lekarze, rehabilitanci, itp.) można spotkać różnych ludzi, jedni się do
tego nadają, inni nie. Praca jest. b.ciekawa, ale też ciężka i czasami
nieprzyjemna (jeszcze zależy na jakim oddziale). Trzeba naprawdę mieć do
tego powołanie. Dużo siły, a przede wszystkim cierpliwości, żeby pomimo
zmęczenia być życzliwym dla pacjenta.
Niestety pielęgniarek raczej się nie docenia (niska pensja).

Trzymam Ewo kciuki za właściwy wybór;)
Ta praca potrafi człowiekowi sprawiać radość, ale tylko wtedy gdy się
potrafi bezinteresownie pomagać obcym ludziom.

Kasia

4. Data: 2002-11-14 12:01:48

Od: "Nieco Zdenerwowany i roztargniony" <a...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

czesc, moja dziewczyna wlasnie studiuje pielegniarstwo na AMG , od zawsze
chciala pomagac ludziom , urodzona altruistka,
studiowała najpierw chemie 1 rok, teraz to, i chwali sobie, no moze oprocz
wczorajszego dnia kiedy to miala prosektorium i kilka starych kobiet lezalo
pocietych na stolach i oni(studenci) musieli "szperac" w ich cialach.

dobra a co do plac to moze i slabe w polsce ale np w do szwecji biora
mnostwo polskiego personelu medycznego na super warunkach, wiec o prace
niema sie co martwic.
pozdrawiam i namawiam, polskie pielegniarki(postudiach;) i mlode) sa
najładniejsze ,najeskowniejsze i najbardziej oddane swojej pracy

5. Data: 2002-11-14 15:19:48

Od: "WALDIM" <w...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Okoliczny" <o...@t...pl> napisał w wiadomości
> studiujacych

> moge powiedziec tylko ze w szpitalu w ktorym pracuje,
> pielegniarki po studiach narzekaja na płace.
> Mają więcej lat szkoły a dostają marną kasę, jak wszystkie z resztą.

a kto nie narzeka w SZ na kaske? ;P

--

WaldiM

Serwis antykoncepcyjny
http://www.antykoncepcja.pl

6. Data: 2002-11-14 20:10:11

Od: "*mysza*" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

z tym oddaniem to różnie bywa;)

Użytkownik "Nieco Zdenerwowany i roztargniony" <a...@h...com> napisał
w wiadomości news:ar03iv$abl$1@news2.tpi.pl...

7. Data: 2002-11-15 19:36:05

Od: Tomek Kozinski <k...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 14 Nov 2002 16:19:48 +0100
WALDIM <w...@a...pl> objawił(a):

> a kto nie narzeka w SZ na kaske? ;P

Menadżerowie
Dyrektorowie
Ministrowie

--
pozdrowienia )/
Y\_/

8. Data: 2002-11-15 20:56:07

Od: f...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Ta praca  potrafi człowiekowi sprawiać radość, ale tylko wtedy gdy się
> potrafi bezinteresownie pomagać obcym ludziom.

Miło się czyta tak sympatyczne komentarze ;-).

Pozdrawiam, andrzej

9. Data: 2002-11-22 10:34:33

Od: "Mąci Pajton" <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <m...@o...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:1...@n...onet.pl...
> [...]
>
> Z gory dziekuje za odpowiedzi.
>
> Ewa
>
> Lepiej od razu jedź pod Sejm głodować i machać prześcieradłem z zapisem

---

Zapalenie Opon Mozgowych
ciaza i bakterie
Operacja nosa? Przycienie malzowin.