Czy warto byc tesciowa?

61. Data: 2002-03-14 11:42:54

Temat: Re: Czy warto byc tesciowa?
Od: Agnieszka Krysiak <p...@p...tukan.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 13 Mar 2002 17:10:21 +0100, newsowiec " Ola" <t...@w...pl>
sam zaczął, pisząc w wiadomości <a6o0sf$dqi$1@news.tpi.pl>:

> A moze jeszcze ktos napisze o swojej d o b r e j tesciowej? O.

Ja mam! Ja mam! Może nie tak całkiem teściowa, a matka MM (mojego
mężczyzny), ale mogę o niej tylko w pozytywach. :)

Agnieszka

--
_.-. Agnieszka Krysiak
'( ^{_} (

62. Data: 2002-03-14 15:22:33

Od: "syso" <s...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Osoba znana jako "Maja Krężel" <o...@f...onet.pl> zapodała:
: Ja się nie kłócę, bo mój teść:

To ja tez chce takiego tescia!

Pozdrawiam
Sylwia

63. Data: 2002-03-14 19:01:29

Od: "Xena d. Bazyl" <t...@t...iinf.polsl.gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik " Ola" <t...@w...pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Katarzyna Dziurka" <d...@u...edu.pl> napisał w
wiadomości

> Jak to milo, ze wreszcie ktos napisal pozytywnie o swojej
> tesciowej, bo dotad z tej grupy wylanial sie koszmarny obraz
tesciowych
> /synowych zreszta tez/.

chyba niedokładnie czytasz, bo ja już niejednokrotnie pisałam, ża ma
_dobrą_ teściową a synową jestem chyba marną :-)

--
Pozdrówka
Tatiana

64. Data: 2002-03-14 23:27:43

Od: "Aniela" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "didziak" <d...@g...pl> napisał w wiadomości
> Napisała Perełka moja, Aniela <s...@w...pl>, odpisuję zatem co
> następuje:
>
> Faktycznie - sklnie Cie a Ty przyznasz mu racje... Jak Ci plunie w
> twarz, to pewnie pomyslisz, ze slina jest dobra na cere i dezynfekuje -
> przeciez zwierzeta tak sobie oczyszczaja rany, wiec pewnie mial racje i
> chcial Ci pomoc, bo mialas ranke.
> Brawo - zrozumialas wszystko.

Tak, zrozumialam. Dlaczego wyciagasz pochopne wnioski opisujac zupelnie inna
sytuacje?
To moze dojedzie do tego, ze napiszesz: a jak Ciebie nozem w plecy to tez mu
podziekujesz?

> Naprawde? Plaszcz do pralni???? Ja nie moge... SZOK! zburzylas caly moj
> swiatopoglad
> (az mi sie klamka od lazienki przypomina w watku o uswiadamianiu i moj
> brudny penis...)

Widze, ze strasznie powaznie czytasz moje odpowiedzi, wroc i przeczytaj
ponownie.

> [...]
> swojej odpowiedzialnosci rowniez w tym watku napisala i raczej zasady
> bon-tonu sa Jej dobrze znane ;-)
> Z tego, co pamietam, kazda z kobiet (chyba lacznie z Maja) mowily o tym,
> ze babcie lubia wnuczeta i opieke nad nimi, wiec nie ma problemu.
> Sprez sie, zapracuj lub sama sie opiekuj - brzmi zupelnie jak z bajki z
> happy-endem. Bardzo glebokie. Mowia, ze najlepsze rozwiazania to
> najprostsze rozwiazania, prawda?
> A co powiesz na problem katowania/molestowania dzieci? Maja sie sprezyc,
> zarobic i wyprowadzic sie z domu na kupione za wlasne pieniadze

I znow daleko idace wyciaganie wnioskow w zupelnie innej sytauacji.
Anka

65. Data: 2002-03-15 02:08:28

Od: "didziak" <d...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
następuje:

| Widze, ze strasznie powaznie czytasz moje odpowiedzi, wroc i

Ja - w przeciwieństwie do niektórych - bardzo uważnie czytam posty
ludzi, do których się odnoszę :-)
Czy poważnie - oceń sama. Jak dla mnie jest to 'równie logicznie', jak
Twoje czytanie :->

| I znow daleko idace wyciaganie wnioskow w zupelnie innej sytauacji.

Podobnie jak Twoje 'dobre' rady i celne odpowiedzi.
Miałem powiedzieć, że chyba już nie pamiętasz, jak żyje się w Polsce -
wobec tak wspaniałych pomysłów typu: Spręż się... ale się powstrzymam
:->
Kobiecie, którą uderzy mąż, powiesz: "Naucz się karate i dołóż sk...!" ?

Ty mówisz: spręż się i zarób, Belka mówi: koniec z deficytem, ludzkość
mówi: koniec z wojnami.
Rozumiesz już, o co mi chodzi?

Dobrze, że chociaż z tym dzbanuszkiem już zrozumiałaś :-)

Niepoważny, ale (bez)c(z)elny
didziak :-)

Samotni
[OT] Epitafium dla Kota, Ktory Byl Czlonkiem Rodziny. Dluuugie.
Dzien Kobiet
Czy ktoś oglądał?Przepraszam myślących inaczej.
moze ktos poradzi ...