Czy warto instalować młynek do zlewozmywaka?

1. Data: 2006-10-19 09:56:46

Temat: Re: Czy warto instalować młynek do zlewozmywaka?
Od: "RTJ" <r...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

"kk" <k...@k...pl> wrote in message news:eh7dda$egm$2@news.dialog.net.pl...
> Właśnie zamontowalem meble kuchenne i kompletuje sprzęt. Zastawnawiam się
> nad kupnem rozdrabiacza do resztek. W castoramie znalazlem za 500zl TEKA.

Ja takie cos widzialem tylko w amerykanskich horrorach, gdzie zawsze
robilo krzywde glownym bohaterom ;-))))
Zgodnie z tymi doswiadczeniami - nie warto instalowac, ale moze
sa jakies inne powody ??

MSANC ;-))

Romek
=> http://www.rtj-foto.com <= zapraszam do galerii fotografii

2. Data: 2006-10-19 11:49:35

Od: "Joanna Gacka" <j...@w...com-media.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "RTJ" <r...@p...com> napisał w wiadomości
> [...]
> robilo krzywde glownym bohaterom ;-))))
> Zgodnie z tymi doswiadczeniami - nie warto instalowac, ale moze

warto - mam, uzywam, bardzo przydatne urzadzenie, które powoduje ze zlew z
miejsca do zmywania staje sie pełnoprawnym ciagiem "brudnej" obrobki
zywnosci
no i w koszu nie smierdzi :))

JG

3. Data: 2006-10-19 12:07:02

Od: " BrunoJ" <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ja takie cos widzialem tylko w amerykanskich horrorach, gdzie zawsze
> robilo krzywde glownym bohaterom ;-))))
Ja nawet widzialem na zywo w hotelu tamze ;).
Chcialem zapalic swiatlo w aneksie kuchennym. ...
Bicie serca na szczescie wrocilo samoczynnie... ;-))

Widzialem rowniez u nas u kogos. Ma to sens jesli faktycznie przerabiasz
duze ilosci jedzenia. jesli czesciej zamawiasz pizze, to jednak srednio.
No i jeszcze lokalne uwarunkowania, jesli mieszkanie i male, to w nocy
bedziesz dzieciaki budzil np. Rozwaz wszystkie za i przeciw.
Jako urzadzenie od strony funkcjonalnej to ogolnie warto. Kwestia
czy warto w Twoim przypadku. Moze za te pieniadze lepiej filtr na wode,
a moze imprezka ze znajomymi....

pozdrawiam
Bruno

4. Data: 2006-10-19 21:07:11

Od: Tomasz Piasecki <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

BrunoJ wrote:

> Ma to sens jesli faktycznie przerabiasz duze ilosci jedzenia. jesli
> czesciej zamawiasz pizze, to jednak srednio.
Pizzę też zmieli ;)

TP.

5. Data: 2006-10-19 22:03:11

Od: "Mustafa" <M...@b...xx> szukaj wiadomości tego autora

> Właśnie zamontowalem meble kuchenne i kompletuje sprzęt. Zastawnawiam się
> nad kupnem rozdrabiacza do resztek. W castoramie znalazlem za 500zl TEKA.
> Mam jednokomorowy zlewozmywak i zmywarke. Pewnie lepiej by to zdawalo

Jeśli:
1. w zlewie masz kratkę (a chyba każdy normalny ma)
2. nie uważasz że bakterie z reklamy domestosa mogą Cię w nocy podstępnie
zamordować
3. masz IQ większe niż standartowy pożeracz seriali
4. mieszkałeś lub mieszkasz w bloku z epoki Gierka gdzie od 20-paru lat
odpływy mają 50mm i nikt nie wpadł na pomysł że można na tym zarobić
wmawiając ludziom że to za mało
5. nie boisz się stworków-brudów z reklam i "małego głoda"

to zastanów się czy warto inwestować 500 (słownie: pięćset) zł w coś co jest
KOMPLETNIE ZBĘDNE !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Jeśli nie wierzysz, to odwiedź wszystkich swoich kilkuset znajomych, z
których 99,99999% ma w zlewie odpływ 50mm i zapytaj czy ktoś z nich ma
młynek (zapewne 100% nie ma) i czy jest im to potrzebne.

Jeśli nadal jesteś niedowiarkiem to zastanów się, czy coś co przechodzi w
kratce zlewu przez otwór 5mm jest w stanie zapchać odpływ 50mm.

Pozdrawiam
============
Mustafa
(który od ponad 30 LAT ma odpływ 50mm ze zlewu i nie boi się bakterii z
reklam)

ps. młynek to sobie możesz kupić jeśli potrzebujesz zamontować ubikację przy
dysponując odpływem 50mm ale nie przy zlewie !

LUDZIE !!!!!!!!!!!! trochę ROZSĄDKU i mniej reklam !!!!!!!!!!!!!!

6. Data: 2006-10-19 22:22:16

Od: <kodr> szukaj wiadomości tego autora

> Właśnie zamontowalem meble kuchenne i kompletuje sprzęt. Zastawnawiam się
> nad kupnem rozdrabiacza do resztek. W castoramie znalazlem za 500zl TEKA.
> Mam jednokomorowy zlewozmywak i zmywarke. Pewnie lepiej by to zdawalo
> egzamin w dwukomorowym. Raczej wszyscy wypowiadają sie w google na TAK ale
> nie mam znajomych z tym urządzeniem. Niestety nie zrobiłem sobie gniazdka
na
> włacznik na ścianie wiec bedzie kłopot ale jakos z tym sobie bym poradził.
> Pytanie czy warto czy zbędny gadzet nie wart kupna.

przyłączam się do pytania, jeszcze pytanie jakiej firmy i jaki model wybrać
w podobnej cenie lub niewiele droższy? Czy Teka to dobre rozwiązanie?

7. Data: 2006-10-20 07:04:54

Od: "Maciej" <m...@u...math.uni.wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

> to zastanów się czy warto inwestować 500 (słownie: pięćset) zł w coś co
> jest
> KOMPLETNIE ZBĘDNE !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Mustafa: nie podniecaj sie, nic ci nie grozi. Nie chcesz mlynka, to go nie
masz. Nikt ci go na sile nie zainstaluje. Mlynek nie sluzy do zabezpieczania
odplywow przed zapchaniem, ani nie sluzy do mielenia bakterii, roztoczy czy
"malych glodow". Mlynek sluzy do mielenia odpadkow, dzieki czemu splywaja do
kanalizacji, a nie trafiaja do kubla, gdzie smierdza. Cala masa odpadkow
powstaje, gdy przygotowujesz jedzenie. Ja zainwestowalem 190 USD w moj
mlynek, plus trafo 230V-120V, i stale z niego korzystam. Ktos pytal sie o
dobre marki, mozna to sprawdzic w googlach, albo przejrzec co oferuja na
amazon.com. Moj to Insinkerator 555ss, widzialem kiedys mlynki tej firmy w
Castoramie.
Pomyslnego mielenia,
Maciej

8. Data: 2006-10-20 08:20:03

Od: Sierp <s...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

Mustafa napisał(a):
> Jeśli nadal jesteś niedowiarkiem to zastanów się, czy coś co przechodzi w
> kratce zlewu przez otwór 5mm jest w stanie zapchać odpływ 50mm.

dla mnie to inna kwestia
ja nie mam mlynka, szkoda mi bylo kasy, ale nie uwazam tego za zupelnie
zbedny gadzet. Jak sobie pomysle, ze nie musialbym wywalac tych resztek
makaronu, warzyw z krojenia, roznych cieknacych rzeczy do kosza przy
okazji czesto troche chlapiac na boki, to mi sie przyjemnie robi :-)
Inna kwestia, czy ta wygoda jest warta 500zl. Dla mnie nie byla, ale
to kwestia gustu/zarobkow/wydatkow

Sierp

9. Data: 2006-10-20 08:32:10

Od: "Mustafa" <M...@b...xx> szukaj wiadomości tego autora

> Mustafa: nie podniecaj sie, nic ci nie grozi.

to raczej Ty nie podniecaj się posiadaniem czegoś, czego przydatnośc jest
delikatnie mówiac wątpliwa

>Mlynek sluzy do mielenia odpadkow, dzieki czemu splywaja do
>kanalizacji, a nie trafiaja do kubla, gdzie smierdza.

A jak często wyrzucasz smieci ?? Może tu jest problem ;)))
U mnie jakoś kosz nie jest siedliskiem smrodu.......

>Cala masa odpadkow
>powstaje, gdy przygotowujesz jedzenie

no tak... np kubek po śmietanie, puszka po kukurydzy, torebka foliowa
(świetnie się mielą), obierki z ziemniaków... ale ja wolę skrobać ziemniaki
nad koszem a nie nad zlewem ;))))

10. Data: 2006-10-20 08:35:50

Temat: Czy warto instalować młynek do zlewozmywaka?
Od: "kk" <k...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

[...]

jaka prasa przed przebudową domu?
Lakier Berlinka i Baltic Floor
bezpiecznik roznicowy czy cost takiego
jaki dobrac kolor scian?
Lodówka - rozmraża sie kilka razy dziennie (!?)