Czy warto kupic odkurzacz bezworkowy?

11. Data: 2010-02-03 19:17:31

Temat: Re: Czy warto kupic odkurzacz bezworkowy?
Od: "Jarek P." <jarek[kropka]p@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Prawusek <p...@i...pl> wrote:

> Nie ma jak prawdziwy odkurzacz wodny...
> Nic nie pyli, worki nie są
> potrzebne, wylewa się wszystko bez problemów, płucze zbiornik
> napełnia i pracuje dalej.

Acha, wystarczy wyjąć zbiornik, wylac zawartość, spłukać kibel, umyć
zbiornik, odstawić do wyschnięcia, potem założyć ponownie na
odkurzacz. A przed ponownym użyciem jeszcze pamiętac o napełnieniu
zbiornika. I to jest jak rozumiem lepszą, wygodniejszą i
praktyczniejszą opcją niż nierobienie tego wszystkiego? Suuuper...

J.

12. Data: 2010-02-03 19:22:22

Od: FD <f...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Krzysztof 45 pisze:

> To tyle płacisz za smród z wora.

moze Ty kojce jakis zwierząt odkurzasz ze Ci smierdzi
albo nieczystosci z kuchni...

bo mi tam nic w worku nie smierdzi a wech mam bardzo dobry...

13. Data: 2010-02-03 19:24:14

Od: FD <f...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jarek P. pisze:

> [...]
> zbiornika. I to jest jak rozumiem lepszą, wygodniejszą i
> praktyczniejszą opcją niż nierobienie tego wszystkiego? Suuuper...

super mozne nie jest ale jak małketingowo bzmii ;)

14. Data: 2010-02-03 20:21:16

Od: "Prawusek" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Jarek P." <jarek[kropka]p@gazeta.pl> wrote in message

> [...]
> zbiornika. I to jest jak rozumiem lepszą, wygodniejszą i
> praktyczniejszą opcją niż nierobienie tego wszystkiego? Suuuper...

Jeżeli do wody dodasz jakiś płyn myjący (parę kropel) to zbiornika nie
musisz myć. Opróżnienie to wylanie do kibla brudów, spłukanie zbiornika
prysznicem i złożenie po wyschnięciu. Mało pracy, koszt minimalny, a do tego
odkurzanie na sucho i mokro, mycie posadzek i jednoczesne spłukiwanie i
odessanie do stanu suchości (prawie), pranie tapicerek i dywanów, nawilżanie
i nawanianie powietrza w mieszkaniu połączone z usuniweciem kurzu z
powietrza, aromaterapia. Do tego możliowość odtykania syfonów zlewów,
umywalek i wanien.

15. Data: 2010-02-03 20:23:17

Od: "Prawusek" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Prawusek" <p...@i...pl> wrote in message

> [...]
> i nawanianie powietrza w mieszkaniu połączone z usuniweciem kurzu z
> powietrza, aromaterapia. Do tego możliowość odtykania syfonów zlewów,
Zapomniałem napisać - błyskawiczne wietrzenie poscieli wraz z wybiciem
wszelkich roztoczy oraz usunięciem ich alergizujących odchodów.

16. Data: 2010-02-03 21:44:58

Od: AW <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-02-03 21:23, Prawusek pisze:
> "Prawusek"<p...@i...pl> wrote in message

> Zapomniałem napisać - błyskawiczne wietrzenie poscieli wraz z wybiciem
> wszelkich roztoczy oraz usunięciem ich alergizujących odchodów.

A to ciekawe. Jak to się robi?

AW

17. Data: 2010-02-03 21:47:15

Od: Krzysztof 45 <m...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

FD napisał(a):
> mi tam nic w worku nie smierdzi a wech mam bardzo dobry...
Do czasu zdiagnozowania, powonienia.
--
Krzysiek

18. Data: 2010-02-03 22:06:32

Od: FD <f...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Prawusek pisze:
> Zapomniałem napisać - błyskawiczne wietrzenie poscieli wraz z wybiciem
> wszelkich roztoczy oraz usunięciem ich alergizujących odchodów.

a krawaty wiaze i usuwa ciąże??
;>

19. Data: 2010-02-03 22:09:24

Od: Agata Rabska <m...@S...hell.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 03 Feb 2010 19:35:47 +0100, Lagod naskrobałeś/łaś:

>Rozumiem, że Twój kurz w ogóle nie pyli przy wysypywaniu do sedesu,
>sedesu nie trzeba po tym myć, filtr za cyklonem w ogóle się nie zapycha
>i nie trzeba go myć ani wymieniać?
Dla mnie zaletą cyclona/bezworkowego jest fakt, że zawsze (za
przeproszeniem) ciągnie z tą samą siłą. Zawsze miałam problemy w starych
odkurzaczach, że podczas odkurzania w miarę napełniania wora siła ssaca
malała - a worki wymieniałam od razu jak maszyna sugerowała zapełnienie.
W cyklonie nie mam problemów z ciągiem, a mycie odkurzcza raz na miesiąc
czy dwa, nie jest dla mnie strasznym wydarzeniem.

--
Mirai, pierwsza, jedyna, niepowtarzalna
12 latka no 1. on p.r.a

20. Data: 2010-02-03 22:12:56

Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jaszczomp wrote:
> Czy odkurzacz bezworkowy jest tańsza alternatywa dla odkurzaczy z
> papierowym workiem? Podobno trzeba czyścic czesto i wymieniac ten
> filtr?

dobry bezworkowiec jest idealnym rozwiązaniem.

po pierwsze czystość (żadnej chodowli gówna w worku)
po drugie stała moc ssania, workowce bardzo szybko tracą wydajność bo już
trochę wypełniony worek stwarza spore opory ssania.

czy suszarki do włosów są 'naprawialne'?
piekarnik miejszy
Re: wewnętrzna antena TV
Hydraulika -pomocy!!
Bulgotanie w zlewie