Czy warto kupić tanią zmywarkę?

1. Data: 2003-05-07 13:51:28

Temat: Czy warto kupić tanią zmywarkę?
Od: Tomek <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pytanie jak w tytule.
Szukałem zmywarki o rozmiarze 45 cm Jest ona chyba na 9 kompletów naczyń.
Mam na oku zmywarkę bosha SRI 3015.
Czy warto kupić taką zmywarkę, czy lepiej dołożyć na droższą?

1. Data: 2003-05-07 15:07:40

Temat: Re: Czy warto kupić tanią zmywarkę?
Od: "Rav_V3k" <a...@w...com> szukaj wiadomości tego autora

Tomek pisze mniej więcej tak:

> Pytanie jak w tytule.
> Szukałem zmywarki o rozmiarze 45 cm Jest ona chyba na 9 kompletów naczyń.
> Mam na oku zmywarkę bosha SRI 3015.
> Czy warto kupić taką zmywarkę, czy lepiej dołożyć na droższą?

Zawsze warto zastanowić się nad 60cm... Prawie pewne, że jeśli nie mieszkasz
sam bedziesz włączał ją codziennie. Co do modelu nie wypowiadam się - mam
Whirlpoola, nie narzekam, ale nie znam innych.

--
::: Rav_V3k ::: ::: ::: ::: ::: ::: ::: :::
::: priv: rafal1404(małpa)kr(.)home(.)pl :::

1. Data: 2003-05-07 16:48:00

Od: Michal Sobkowski <m...@i...poznan.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Tomek napisał:
> Pytanie jak w tytule.
> Szukałem zmywarki o rozmiarze 45 cm Jest ona chyba na 9 kompletów naczyń.
> Mam na oku zmywarkę bosha SRI 3015.
> Czy warto kupić taką zmywarkę, czy lepiej dołożyć na droższą?

Mam stosunkowo taniego Zanussiego do zabudowy, bez żadnych efektów
specjalnych i nie odczuwam żadnego dyskomfortu z powodu braku wielu
programów (i tak używam tylko jednego oraz sporadycznie płukania) i
wskaźników. Zmywa bez zarzutu i nie psuje się. I o to chodzi.

Jak już Ci radzono - jeżeli masz (lub planujesz) rodzinę - kup 60cm.

Michał
--
Michał Sobkowski, IChB PAN, Poznań
http://www.man.poznan.pl/private/users/msob.html

1. Data: 2003-05-07 20:55:17

Temat: Odp: Czy warto kupić tanią zmywarkę?
Od: "Beata S." <b...@w...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Tomek" <t...@w...pl> napisał w wiadomości
Pytanie jak w tytule.
Szukałem zmywarki o rozmiarze 45 cm Jest ona chyba na 9 kompletów naczyń.
Mam na oku zmywarkę bosha SRI 3015.
Czy warto kupić taką zmywarkę, czy lepiej dołożyć na droższą?

w zupelnosci wystarczy, oby miala program zraszania i wskaznik soli

ja przy zakupie nastepnej zwrocilabym uwage na kosze, im mniej
udziwnione tym lepsze, bo wiecej sie na nich zmiesci, zwlaszcza
na gornym (np elektrolux na b. fajny kosz gorny)

ja uzywam whirpoola ADP 550 i ogolnie jestem zadowolona, tylko
drazni mnie no wlasnie gorny kosz, dol jego prawej strony tworzy
niewielki kat z prawym bokiem, przez co trudno ustawic tam nawet szklanke,
jest po prostu niewygodny

~`~`~`~`~`~
Beata S.
~`~`~`~`~`~

1. Data: 2003-05-08 08:10:50

Od: "Rav_V3k" <a...@w...com> szukaj wiadomości tego autora

Beata S. pisze mniej więcej tak:

> drazni mnie no wlasnie gorny kosz, dol jego prawej strony
> tworzy niewielki kat z prawym bokiem, przez co trudno ustawic tam nawet
> szklanke, jest po prostu niewygodny

ja miałem dołączoną taką ulotkę z testów fabrycznych, gdzie były 2 zdjęcia
jak, gdzie i co układać w koszach. Poszukaj, może to miejsce ma jakieś inne
zaplanowane przeznaczenie.

pzdr

1. Data: 2003-05-08 20:58:52

Od: "Beata S." <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> ja miałem dołączoną taką ulotkę z testów fabrycznych, gdzie były 2 zdjęcia
> jak, gdzie i co układać w koszach. Poszukaj, może to miejsce ma jakieś
> [...]

mozliwe, ale jezeli to miejsce przeznacze na inne rzeczy to zostanie mi malo
miejsca na szklanki, kubki, filizanki, a tych brudzi sie dosc sporo ... a
dlaczego zabraknie ? ano dlatego ze 1/3 gornego kosza zajmuja nimiejsca na
talerzyki male - od filizanek, a dlaczego tak male ?? ano dlatego, ze jak
wstawie deserowe, czyli tzw male to po prawej i po lewej zmieszcza sie juz
tylko kieliszki do wodki ... a dlaczego do wodki ?? ano dlatego, ze do wina
w tym przypadku beda juz za pekate :) i jak tu lubic gorny kosz od zmywarki
:-D

~`~`~`~`~`~
Beata S.
~`~`~`~`~`~

1. Data: 2003-05-09 07:33:19

Od: "huck" <d...@d...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
sie juz
> tylko kieliszki do wodki ... a dlaczego do wodki ?? ano dlatego, ze
to jest wersja kosza na polske z miejscem na kiliszki od wódki i małe
talerzyki do zagrychy ;-)
darek

1. Data: 2003-05-09 15:08:53

Od: "Beata S." <b...@w...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> to jest wersja kosza na polske z miejscem na kiliszki od wódki i małe
> talerzyki do zagrychy ;-)
> darek

:-))))

dokladnie

~`~`~`~`~`~
Beata S.
~`~`~`~`~`~

1. Data: 2003-05-11 11:01:18

Od: "Krzysztof J." <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja mam Amikę 60 cm w zabudowie z ukrytym panelem sterującym. Ogólnie
sprawuje sie dobrze ale duralexu nie moża w niej skutecznie umyć. Powstają
smugi i osad. A jak jest u was ze zmywaniem duralexu ?

Krzysztof J.

1. Data: 2003-05-11 12:16:26

Od: "Joanna Gacka" <j...@w...com-media.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krzysztof J." <k...@w...pl> napisał w wiadomości
> Ja mam Amikę 60 cm w zabudowie z ukrytym panelem sterującym. Ogólnie
> sprawuje sie dobrze ale duralexu nie moża w niej skutecznie umyć. Powstają
> smugi i osad. A jak jest u was ze zmywaniem duralexu ?

poeksperymentuj z iloscia soli i nablyszczacza - u mnie wyglada bardzo
ladnie (choc niestety wszystkie rysy widac znacznie lepiej :((

J.

Mieszkanie do wynajecia
Protokół szczelności - ile kosztuje?
Meble Black Red White - opinie?
Elektryka (gniazdka, przyciski) - opinie + www ?
Protokół szczelności - ile kosztuje?