Czy warto kupować drozsze męskie buty?

1. Data: 2008-05-03 08:15:13

Temat: Czy warto kupować drozsze męskie buty?
Od: "gadacz102" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Chciałem zapytać czy warto kupić drozsze markowe buty np. za 400 zł albo i
więcej? Czy oprócz marki mają one jakieś lepsze własności np zdrowotne,
ergonomiczne lub trwałość? W sklepach najwiecej jest tanich butów za 100-250
zł.

2. Data: 2008-05-03 09:16:42

Temat: Re: Czy warto kupować drozsze męskie buty?
Od: Simon_di_Gaddo <s...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

gadacz102 pisze:
> [...]
> ergonomiczne lub trwałość? W sklepach najwiecej jest tanich butów za 100-250

Ja kupiłem sobie buty Ecco za 399 PLN i nie żałuję. Bardziej patrzyłem
na to czy mi się podobają, bo za taką sumę miałem nadzieję, że wykonanie
też jest dobre. Powiem szczerze, że się nie myliłem. Są bardzo wygodne i
nie miałem takich problemów - jak odciski na stopach po kilku pierwszych
dniach chodzenia - jak to bywało w przypadku innych butów.

3. Data: 2008-05-03 09:46:15

Od: "Hankiel" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "gadacz102" <g...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> więcej? Czy oprócz marki mają one jakieś lepsze własności np zdrowotne,
> ergonomiczne lub trwałość? W sklepach najwiecej jest tanich butów za

Mnie np: bardzo smierdzialy stopy po calodziennym chodzeniu w butach (do
pracy, w pracy itp...) Zawsze myslalem ze juz tak mam i tego nie zmienie -
ot taka fizjologia juz. Ale odkad zaczalem kupowac buty Ecco stopy przestaly
mi smierdziec i juz sie nie poca. Moze i sa ladniejsze buty, ale te sa
szalenie wygodne i dobre.

4. Data: 2008-05-03 18:08:56

Od: doslaw <doslaw_usunto@_totez_.zlo.pl> szukaj wiadomości tego autora

gadacz102 pisze:
> Chcia?em zapytaae czy warto kupiae drozsze markowe buty np. za 400 z? albo i
> wiecej? Czy oprócz marki maj? one jakie? lepsze w?asno?ci np zdrowotne,
> ergonomiczne lub trwa?o?ae? W sklepach najwiecej jest tanich butów za 100-250
> z?.

zalezy i jakich butach mowisz

jak "garniturowych" to jest kolosalna roznica pomiedzy dobrymi butami a
zwyklymi (np gino rosi czy jak to tam sie zwie)
niestety cena tych pierwszych to tak x5 - x10 tych drugich

jezeli chodzi o sportowe to nie wiem, tylko trampki nosze (ale fakt, ze
tez jest roznica miedzy chinczykami za 15 zeta a conversami za 100 zeta)

5. Data: 2008-05-03 19:30:02

Od: ZbyszekZ <z...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On May 3, 10:15 am, "gadacz102" <g...@p...onet.pl> wrote:
> [...]
> ergonomiczne lub trwałość? W sklepach najwiecej jest tanich butów za 100-250

Zdecydowanie tych droższych nie warto. Jak zapłacisz 400-500 za buty
to potem musisz chodzić w niemodnych bo się zniszczyć nie chcą.

--
ZZ@private

6. Data: 2008-05-04 10:18:00

Od: doslaw <doslaw_usunto@_totez_.zlo.pl> szukaj wiadomości tego autora

ZbyszekZ pisze:

> Zdecydowanie tych droższych nie warto. Jak zapłacisz 400-500 za buty
> to potem musisz chodzić w niemodnych bo się zniszczyć nie chcą.

ciagle jest pytanie co to sa drozsze
300-500 to sa raczej normalne
drozsze to te >1000 imho

i te normalne sie oplaca kupowac w wiekszosci przypadkow
te drozsze to juz zalezy jakie..

7. Data: 2008-05-04 11:42:36

Od: "Piotrek" <...@...ru> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> więcej? Czy oprócz marki mają one jakieś lepsze własności np zdrowotne,
> ergonomiczne lub trwałość? W sklepach najwiecej jest tanich butów za

ale o jakich butach mowisz?:)
do garnituru, w gory czy jakies treckingowe:)

ja od lat kupuje Scarpy(wysokie na zime, niskie na lato) o ile z wysokimu
problemu nie bylo o tyle niskie w ostatnich latach ciezko dostepne byly.
kupilem Columbie i srednie byly, mniej wytrzymaly od scarp(kolo 2 lat).
teraz mam jakies inne wloskie i poki co trzymaja sie dzielnie.
ale i tak co Scarpa to Scarpa i nie zaluje wydanej kasy na nie. 4 lata
wytrzymuja, a zawsze co pierwsze lecialo to podeszwa sie juz wycierala:)

--
pzdr
piotrek

8. Data: 2008-05-04 19:05:58

Od: ZbyszekZ <z...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On May 4, 12:18 pm, doslaw <doslaw_usunto@_totez_.zlo.pl> wrote:

> ciagle jest pytanie co to sa drozsze

A czytać kolega umi? Może z cyferkami kłopociki?

> 300-500 to sa raczej normalne
> drozsze to te >1000 imho
>
> i te normalne sie oplaca kupowac w wiekszosci przypadkow

Tyż prowda.

> te drozsze to juz zalezy jakie..

Może nie tyle jakie tylko na jaką okazję (na ślub to się nie opłaci
ale na raut w ambasadzie to może być ok).
--
ZZ@private

9. Data: 2008-05-04 19:58:44

Od: "gadacz102" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> ale o jakich butach mowisz?:)
> do garnituru, w gory czy jakies treckingowe:)

Dobre pytanie. Takie eleganckie do pracy - biurowej do spodni od garnituru.
Oraz takie do dzinsów. Jak słusznie jeden z poprzedników zauważył przez tyle
godzin chodzenia stopa się męczy/poci a mimo wszystko chciałoby się wyglądać
profesjonalnie.
Jeszcze inne buty na specjalne okazję typu imprezy rodzinne, i inne rauty.
;-)

10. Data: 2008-05-04 20:17:59

Od: "Piotrek" <...@...ru> szukaj wiadomości tego autora

> Dobre pytanie. Takie eleganckie do pracy - biurowej do spodni od
> garnituru.

to nie pomoge:) w takich na codzien nie chodze wiec nie odczuwam specjalnej
roznicy pomiedzy takimi przecietnymi a super dobrymi:)

> Oraz takie do dzinsów. Jak słusznie jeden z poprzedników zauważył przez
> tyle godzin chodzenia stopa się męczy/poci a mimo wszystko chciałoby się
> wyglądać profesjonalnie.

no to ja niskie scarpy:)
na codzien do pracy chodze w takich i caly dzien spedzam w nich w biurze:)
jak dla mnie jest OK

--
pzdr
piotrek