Czy włączona telefon kom. może powodować ..

1. Data: 2008-03-10 18:33:59

Temat: Czy włączona telefon kom. może powodować ..
Od: "Stokrotka" <o...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy głowa może boleć od włączonego telefonu komurkowego?
Realnie . Nie w teori.

--
(tekst w nowej ortografi: ó->u , ch->h ,rz->ż lub sz, -ii-> -i)
Ortografia to NAWYK, często nielogiczny,

2. Data: 2008-03-10 19:00:23

Temat: Re: Czy włączona telefon kom. może powodować ..
Od: "jerry" <n...@s...xxx> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Stokrotka" <o...@a...pl> napisał w wiadomości
> Czy głowa może boleć od włączonego telefonu komurkowego?
> Realnie . Nie w teori.

Gdzieś czytałem że silne i długotrwałe przyciskanie słuchawki telefonu
do ucha jest dużo większym zagrożeniem niż samo promieniowanie. tzn.
może powodować jakieś problemy w krążeniu w tych okolicach.

3. Data: 2008-03-11 08:11:21

Od: Jacek Ostaszewski <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Stokrotka pisze:
> Czy głowa może boleć od włączonego telefonu komurkowego?
> Realnie . Nie w teori.

Morze bolec od tfojej ortografi. Nie śmieć pszynajmniej tó!
--
JackOss - po kiego mi sygnaturka?!!

4. Data: 2008-03-11 14:02:02

Od: Jarosław Grzyb <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Stokrotka" <o...@a...pl> wrote in message
> [...]
> Ortografia to NAWYK, często nielogiczny,
> ktury ludzie ociężali umysłowo
> nażucają bezmyślnie następnym pokoleniom.

Gdy rozmawiamy przez telefon, zwłaszcza starsze modele i przy słabym zasięgu
promieniowanie z telefonu lekko rozgrzewa wodę (czyli znaczną część naszego
składu) w okolicach głowy... To może powodować ból...

Z góry mówię o dużo dłuższych rozmowach niż 10 minut etc... No i wiadomo
wody tym nie zagotujemy :P

Jarosław Grzyb <g...@o...pl> http://octopian.forall.pl

5. Data: 2008-03-11 18:41:58

Od: "Stokrotka" <o...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzięki.

6. Data: 2008-03-11 19:39:51

Od: r...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

Czasem mi sie wydawalo ze od tel. kom. boli mnie troche glowa

Trudności w połykaniu
pobudzenie brwi
homoycysteina dwa razy powyzej normy
Siniak po oddaniu krwi