Re: Czy wszyscy lecza metoda prob i bledow?

From: "casus" <c...@g...pl>
Newsgroups: pl.sci.medycyna
Subject: Re: Czy wszyscy lecza metoda prob i bledow?
Date: Sat, 19 Feb 2005 08:05:01 +0100

> A czy pobieranie ode mnie po 60-100zl za kilkuminutowa wizyte i
przypisanie
> lekow na chybil trafil to kultura? Moje negatywne odczucia w stosunku do
> lekarzy nie sa oparte na jednej wizycie lecz na bazie doswiadczen z
> ostatnich lat z lekarzami roznych specjalizacji. Byc moze trafialem na
> lekarzy pozbawionych potrzebnej wiedzy, choc zawsze myslalem ze tytuly
prof
> dr hab czy nawet dr do czegos zobowiazuja. Moja konkluzja jest zatem taka,
> ze albo lekarze nie maja wiedzy potrzebnej do postawienia wlasciwej
> [...]

Niezgadzanie sie z metodami leczenia, stawkami za wizyte, jakoscia uslug
itp. nie upowazniaja nikogo do nazywania innych okresleniem "idioci". Mozna
to wyrazic w inny sposob. Uzywanie takiego slownictwa, jak rowniez wrzucanie
do worka pt "idioci" wiekszosc jakiejs grupy spoleczno-zawodowej swiadczy o
niskim poziomie kultury autora tych slow i zdania nie zmienie.

casus

ps: wizyta prywatna i ustalenie stawki za nia jest umowa cywilno-prawna.
Jedna strona okresla stawke, druga sie zgadza, lub odstepuje od korzystania
z uslugi. Jezeli wg jednej ze stron usluga byla nieadekwatna do stawki,
mozna wniesc sprawe do sadu i tam dochodzic zadoscuczynienia.