Czy wszyscy ludzie

11. Data: 2018-02-03 19:32:03

Temat: Re: Czy wszyscy ludzie
Od: LeoTar Gnostyk <l...@l...net> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 03.02.2018 o 19:18, i...@g...pl pisze:

> Chcesz zaprzeczyć podstawowemu prawu biologii?

A więc dla ciebie najważniejsza jest tylko biologia i tylko biologia?
Wyszło szydło z worka czyli materializm w pełnej krasie. Hue, hue...:)

LeoTar Gnostyk

Świat według LeoTar'a - http://leotar.net

12. Data: 2018-02-03 19:36:33

Od: LeoTar Gnostyk <l...@l...net> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 02.02.2018 o 12:54, FEniks pisze:

> Być może ci, którzy tego nie robią, najwięcej sensu w swoim życiu
> czują/mają.

I dlatego właśnie bezmyślnie się zjadają. A w tym zjadaniu prym wiodą
kobiety. Niczym bogini Kali rodząca i pożerająca własne dzieci.

13. Data: 2018-02-03 19:45:48

Od: LeoTar Gnostyk <l...@l...net> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 03.02.2018 o 01:50, Jakub A. Krzewicki pisze:

> A może po prostu zamiast zadawać puste pytania próbują odpowiedzieć,
> prowadząc rozpoznanie bojem? Mam na myśli, że sami nadają sens.

Typowe dla kobiet: nie myśleć tylko działać. Jak można cokolwiek zmienić
w tym świecie pełnym przemocy i zła jeżeli nie dokonuje się refleksji
nad pełną zła przeszłością. A tak właśnie działają kobiety, które prą
bezmyślnie do przodu nie chcąc spojrzeć na własną przeszłość pełną
kłamstwa, manipulacji i przemocy psychicznej.

14. Data: 2018-02-03 19:53:36

Od: LeoTar Gnostyk <l...@l...net> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 03.02.2018 o 19:32, LeoTar Gnostyk pisze:

> A więc dla ciebie najważniejsza jest tylko biologia i tylko biologia?
> Wyszło szydło z worka czyli materializm w pełnej krasie. Hue, hue...:)

Długo czekałem na takie Twoje wyznanie Iksi. I się doczekałem. :)

15. Data: 2018-02-16 04:21:48

Od: Przemysław Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-02-02 o 00:35, tren R pisze:
> zadają sobie pytanie o sens życia, czy są tacy którzy tego nie robią?

https://demotywatory.pl/4832902/Tego-tatuazu-nikt-ni
e-przebije-

Dębska

16. Data: 2018-02-16 18:07:06

Od: gazebo <A...@d...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-02-01 o 23:35, tren R pisze:
> zadają sobie pytanie o sens życia, czy są tacy którzy tego nie robią?

always look on the bright lights side of life/death :-)

--
gazebo

---
Avast.

17. Data: 2018-02-16 18:57:16

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

gazebo <A...@d...com> wrote:

> always look on the bright lights side of life/death :-)

Zawsze odczuwam niezmierny szacunek wobec osób, które wszelkie swoje ważne
myśli, konstatacje i momenty życia są w stanie wyrazić najlepiej jedynie po
angielsku. TO TAKIE WZNIOSŁE!
LOL

--
XL

18. Data: 2018-02-16 19:36:02

Od: gazebo <A...@d...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-02-16 o 17:57, XL pisze:

> [...]
> myśli, konstatacje i momenty życia są w stanie wyrazić najlepiej jedynie po

powinno byc 'side', jestwm zmeczony i po piwie

--
gazebo

---
Avast.

19. Data: 2018-02-16 22:30:38

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

gazebo <A...@d...com> wrote:

> powinno byc 'side', jestwm zmeczony i po piwie

Pewnie dlatego nie rozumiesz, o czym piszę.
A nie - ty NIGDY tego nie rozumiesz.

--
XL

20. Data: 2018-02-18 14:16:03

Od: gazebo <A...@d...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-02-16 o 21:30, XL pisze:

> Pewnie dlatego nie rozumiesz, o czym piszę.
> A nie - ty NIGDY tego nie rozumiesz.

ja nosze kalosze, TY nosisz kalosisz

--
gazebo

---
Avast.

Co na to wszystko Polacy?
Nie ma powrotu do Polski...
Czy Żydzi ukrzyżują Polskę?
Waltzyk warszawski!
Jak Żydzi chcieli Polakom ustawę poprawiać.